جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیصف خرید بورس امروز ۳.۴برابر فروش شد!

صف خرید بورس امروز ۳.۴برابر فروش شد!

صف خرید بورس امروز ۳.۴برابر فروش شد!

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه از معاملات بورس امروز، صف‌های خرید حدود دو هزار و ۹۷۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش حدود ۸۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۱۲۰میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصادآنلاین، تا این ساعت از خرید و فروش‌های بورس امروز بیشترین تقاضا در صفوف خرید بوعلی، زاگرس و وکبهن به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پتروشیمی بوعلی سینا بیش از ۷۳۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش گشان، فوکا و فاهواز در نوبت انتظار است.

وضعیت بورس امروز

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۵۵۰میلیارد تومان (۵۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۲۵میلیارد تومان (۷۴درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۵۹نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.گفتنی است حجم صف تولید خاک نسوز استقلال (کباده) به ۱۶.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای بیش از هزار و ۱۱۴میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بیمه و صندوق بازنشستگی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن حدود ۱۷۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «هتل و رستوران» با فشار فروش ۱۳۹میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۴۷درصد از سه هزار ۸۱۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع چهار هزار و ۱۵۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۲درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هفت هزار و ۷۹۰میلیارد تومان خواهد رسید.

وضعیت بورس امروز

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید