شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیاین سهام بالاترین ارزش در بورس را دارد!

این سهام بالاترین ارزش در بورس را دارد!

این سهام بالاترین ارزش در بورس را دارد!
امروز سهامداران شرکت‌های سیمان کردستان، بهنوش ایران و ایران تایر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و هتل پارسیان کوثر اصفهان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۳۶هزار و ۴۲۷واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۲۷هزار و ۱۹۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۶میلیارد و ۴۷۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۶هزار و ۲۲میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۷۵۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان کردستان، بهنوش ایران و ایران تایر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پارس خزر، سیما آرتا اردبیل و صنایع جوشکاب یزد بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۵۲۰میلیون ورقه به‌ارزش ۵هزار و ۸۵۰میلیارد تومان در ۸۰۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۱۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۸۳۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و هتل پارسیان کوثر اصفهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های شیر و گوشت زاگرس شهرکرد، پاکدیس و قند شیروان قوچان و بجنورد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید