جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیفلزات اساسی میزبان حقوقی‌ها در بورس امروز

فلزات اساسی میزبان حقوقی‌ها در بورس امروز

فلزات اساسی میزبان حقوقی‌ها در بورس امروز

افراد حقیقی امروز ۵۶۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه فلزات اساسی و همچنین سهام فخوز بود.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصادآنلاین، حقوقی‌ها حدود ۵۶۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند.

ارزش کل معاملات خرد تقریبا پنج هزار میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۳درصد یعنی هزار میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۲درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک ها و موسسات اعتباری»، «محصولات شیمیایی» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» و «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فخوز»، «وبصادر» و «شپنا» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «امین»، «وملل» و «سامان» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت فولاد خوزستان معادل ۳۵هزار میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی تامین سرمایه امین با برتری ۲۳هزار میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۲۱نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۱۵نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۱۳۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۶۶۰میلیارد تومان بود.

تغییر مالکیت سهام 99.07.29 (2)

ورود پول حقیقی به بورس 99.07.29

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید