جمعه 31 فروردین 1403
خانهاخبار روزاین نمادهای بورسی به زودی رشد می کنند

این نمادهای بورسی به زودی رشد می کنند

با شروع معاملات امروز بازار سهام روند شاخص کل و هم‌وزن نزولی بود و این روند نزولی به دلیل افزایش عرضه در نمادهای شاخص‌ساز بازار سهام اتفاق افتاد.

به گزارش رتبه آنلاین از تجارت نیوز، به نظر می‌رسد در پی افزایش افسارگسیخته قیمت دلار سهم‌های ارز محور بازار سهام نیز باید رشد داشته باشند و امروز سهم‌های پالایشی و پتروشیمی که به مقدار زیادی به قیمت ارز وابسته هستند واکنش مثبت داشتند و به نوعی امروز این گروه‌ها لیدر بازار سهام بودند.

ایمان رئیسی‌، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با آینده بازار سرمایه گفت: به نظر می‌رسد لیدری بازار سهام از این به بعد به دست سهم‌های دلاری مانند پالایشی‌ها و پتروشیمی‌ها خواهد افتاد و امروز پتروشیمی و پالایشی‌ها لیدر بازار شدند اما نمادهایی مانند فولاد و فملی که آنها هم وابسته با ارز هستند روند نزولی دارند که من عقده دارم این سهم‌ها در نقطه حمایتی هستند و به زودی روندی صعودی پیدا خواهند کرد.

او در رابطه دلیل ریزش نمادهای خودرویی گفت: بعد از ریزش سنگین گروه خودرویی در دوره اصلاح به نظر می‌رسید لازم است یک دوره روند صعودی داشته باشند و مقداری از ضرر خود را جبران کنند و بعد از جبران به نظر من بازار سهام سهم‌های مستعدتری برای رشد و لیدری بازار نسبت به گروه‌های خودرویی دارد.

این کارشناس در رابطه با ادامه روند بازار امروز گفت: امروز اکثر سهم‌ها بازار سهام برمی‌گردند، به نوعی امروز صف‌های فروش در اکثر نمادها جمع می‌شوند و از هفته بعد بازار بهتر و بدون صف فروش را شاهد خواهیم بود.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید