سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبورس تهران سبزپوش ماند

بورس تهران سبزپوش ماند

بورس هوم پيج

تالار شیشه ای امروز سه شنبه ۱۵ مهرماه را مثبت آغاز کرد و به پایان رساند. شاخص کل در ابتدای کار بازار کانال ۱.۵ میلیون واحد را بازپس گرفت و در آخرین دقایق با رشد ۲۴ هزار و ۵۲۵ واحد بر پله یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحد آرام گرفت.

به گزارش رتبه آنلاین از همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲۴ هزار و ۵۲۵ واحد رشد رقم یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۵۳۵۳ واحد افزایش به رقم ۴۰۲ هزار و ۱۲۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۱۲۱ هزار معامله به ارزش ۷۹ میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بانک ملت، بورس اوراق بهادار تهران، ایران خودرو، سرمایه گذاری غدیر، مخابرات ایران و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس امروز برای ساعاتی بسته بود و شرکت فرابورس ایران اعلام کرد که با توجه به بروز نقص فنی در سامانه معاملات، زمان سفارش گیری و انجام معاملات در بازارهای فرابورس ایران متعاقبا اعلام خواهد شد که مجدد در ساعت ۱۱:۳۰ معاملات آغاز شد.

فرابورس نیز با ۲۳۷ واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۸۸۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۵ هزار و ۷۰۳ معامله انجام داده‌اند که ۳ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریال ارزش داشت.

سهامی ذوب آهن اصفهان، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی تندگویان، بانک دی، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و گروه توسعه مالی مهر آیندگان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید