جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیکدام سهام مورد توجه بورس بازان است؟

کدام سهام مورد توجه بورس بازان است؟

با شروع معاملات امروز بازار سهام بعد از روند صعودی ۱۰ هزار واحدی شاخص کل عرضه بر تقاضا غلبه کرد و شاخص کل بازار تحت فشار عرضه ۱ درصد افت کرد، اما ادامه روند بازار امروز چگونه خواهد بود؟

به گزارش رتبه آنلاین از تجارت نیوز، عرضه در نمادهای شاخص‌ساز به نوعی باعث افت شاخص کل بازار سهام شد و احتمال می‌رود این عرضه به دلیل محدودیت نوسان‌گیری روزانه انجام شده است.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: مردم به دنبال خرید سهم‌های بنیادین و سهم‌هایی هستند که بازار به آنها توجه می‌کنند و سهم‌های فولاد، پتروشیمی و پالایشی‌ها مورد توجه سهامداران حقیقی هستند و درحال‌حاضر نیز بازار انتظار دارد قیمت دلار کاهش پیدا کند و برای همین موضوع به سمت نمادهای خودرویی رفته است، بیشتر سهم‌ها با نرخ ارز زیر ۲۰ هزار تومان معامله می‌شوند و این موضوع نشان دهنده ارزندگی سهم‌ها است.

او در رابطه با ادامه روند احتمالی بازار گفت: امروز حجم صف‌های فروش مانند هفته قبل زیاد نیست و تقاضا می‌تواند روند عرضه بازار را پوشش دهد، همانطور که در مقطی این را کار کرد و نمادی مانند فولاد از رنج منفی خارج شد. در رابطه با روند بازار این هفته نیز بنده به روند بازار خوشبین هستم.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید