جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیجزئیات عرضه اولیه جدید در بورس

جزئیات عرضه اولیه جدید در بورس

 یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین به عنوان پانصد و چهل و یکمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش سیمان، آهک و گچ، گروه و طبقه تولید سیمان، آهک و گچ در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد سیتا به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی سیتا ۸۰۰ سهم در سقف قیمتی ۱۵ هزار و ۷۵۰ ریال و کف قیمتی ۱۴ هزار و ۹۰۰ ریال است. همچنین مدیر عرضه کارگزاری صبا تامین، متعهد عرضه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، متعهد خرید شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین و سقف تعهد خرید ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه است.

تعداد یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون سهم از کل سهام قابل عرضه در فرایند کشف قیمت جهت عرضه به عموم به غیر از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز عرضه اختصاص خواهد یافت.

همچنین تعداد ۳۳۰ میلیون سهم نیز صرفا به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز معاملاتی شنبه (۱۴ تیر سال جاری) به قیمت کشف شده در روز عرضه یعنی یازدهم تیر ماه اختصاص خواهد یافت و ساز و کار عملیاتی آن متعاقبا از طرف سازمان مربوطه اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید