پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهخبرمهدی قائدی: حق با شفر است؛ 101 درصد!

مهدی قائدی: حق با شفر است؛ 101 درصد!

به گزارش خبر ورزشی، مهدی قائدی دیروز اجازه پیدا نکرد با استقلال تمرین کند و بنا به تصمیم شفر از امروز باید با امیدها تمرین کند! اینطور بیان شد که او در رختکن پیراهن استقلال را به زمین انداخت. این اتفاق منجر به نقل قول عجیبی از او شد. مهدی قائدی: حق با شفر است؛ ۱۰۱ درصد!

مهدی قائدی درباره ی این اتفاقات می گوید: حق 101 درصد با شفر است. من اگر نیم درصد هم حق داشته باشم باید به تصمیم سرمربی تیم احترام بگذارم و این کار را با جان و دل انجام می دهم. از شفر و باشگاه استقلال و همه بازیکنان بابت این سوء تفاهم عذرخواهی می کنم. امروز هم همان طور که شفر تصمیم گرفت بر سر تمرین امیدها حاضر می شوم.

مهدی در پاسخ به چرایی اتفاقات اخیر گفت:

من از اینکه بازی نکرده بودم ناراحت بودم و فکر می کنم این ناراحتی طبیعی بود چون استقلال را دوست دارم و دوست دارم در این شرایط به تیم کمک کنم. بدون اندیشیدن در این باره قبلی در رختکن ناراحتی ام را به گونه ای بروز دادم که سوء تفاهم به وجود آمد.

من اصلا نیت دفاع از خود ندارم و تکرار می کنم حق 101 درصد با شفر است و دوباره از او و همه استقلالی ها عذرخواهی می کنم اما این طور نبوده که پیراهن استقلال را به زمین بکوبم و بخواهم به پیراهن استقلال توهین کنم. دیشب بدترین شب زندگی ام بود. تا صبح نخوابیدم. پیراهن استقلال را با جان و دل دوست دارم. من برای رسیدن به آن سختی های زیادی کشیدم. حالا بخواهم بیایم به پیراهن استقلال توهین کنم؟ اگر خبری هم در این زمینه به گوش تان رسید یقین بدانید اشتباه بوده. متاسفانه واقعیت ها را به گونه ی دیگر منعکس کردند. حالا من خیلی به دنبال این ماجرا نیستم. اصل این بود که من باید خودم را کنترل می کردم و هیچ حرکتی انجام نمی دادم که در برای شفر ایجاد سوء تفاهم کنم.

قائدی در پایان گفت:

من خود را در حد و اندازه ای نمی‌دانم که برای استقلال حاشیه ایجاد کنم. اینجایم تا در استقلال بزرگ شوم و برای رسیدن به این مهم باید سختی ها را به جان بخرم. شک ندارم شفر با من برخورد پدرانه‌ای خواهد داشت و خطایم را خواهد بخشید. و من در ادامه مسیر به گونه ای رفتار خواهم کرد که برای هیچ کس سوء تفاهمی ایجاد نشود.

منبع : خبر ورزشی

همچنین بخوانید : قائدی: توپ‌های لیگ برتر افتضاح است/ زمین تمرین خوبی نداریم

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید