جمعه 10 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلیشرکت «توسعه صنایع لاستیک» در مسیر رتبه‌بندی 98

شرکت «توسعه صنایع لاستیک» در مسیر رتبه‌بندی 98

جلسه بازدید از محل شرکت توسعه صنایع لاستیک با هدف ارایه رتبه بندی اولیه شرکت در سال ۹۸ انجام شد.

به گزارش رتبه آنلاین، در راستای رتبه بندی این شرکت توسط مجری رتبه بند ، جلسه ای با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت در محل شرکت برگزار تا کم و کیف رتبه بندی و نیازمندی های این بخش بررسی شود.

در این بازدید حسن فروزان فرد رییس هیات مدیره گروه پارسیان هوشمند و پریسا فرمانی مسوول پیگیری رتبه‌بندی گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی) و مدیران ارشد شرکت متقاضی  حضور داشتند.

بر پایه این گزارش،  این بازدید در تاریخ چهارشنبه ۲۶ تیرماه ۹۸ در محل کارخانه در شهر زنجان برگزار و  روند فعالیت‌های این شرکت بررسی و از کارخانه و زیر ساخت های این شرکت نیز بازدیدی به عمل آمد.

بر پایه این اطلاع، شرکت تولیدی  توسعه صنایع لاستیک که ی در زمینه تولید مواد اولیه و لوازم‌جانبی لاستیک‌  فعالیت دارد،  از سال ۹۲ وارد فرآیند رتبه بندی شده و در سال‌های ۹۲ تا ۹۵ حائز رتبه سیمین یک ستاره شده است.

گفتنی است مدیران شرکت توسعه صنایع لاستیک،در جلسه شامل  امین مدیر کارخانه، پرهیزی مدیر مالی، مرتضوی مدیر بازاریابی و فروش، افشاری فرد مدیر منابع انسانی،غرقی مدیر تعالی، مخلصیان مدیر تولید، شفقتیان مدیر کنترل کیفیت و حمیدی مدیر‌تحقیق و توسعه بودند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید