پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبرورزشیرمضی: کاروان ورزشی کارگران بهترین عملکرد را در بازیهای جهانی اسپانیا داشت

رمضی: کاروان ورزشی کارگران بهترین عملکرد را در بازیهای جهانی اسپانیا داشت

واد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری با ابراز رضایت از عملکرد ورزشکاران کارگر در مسابقات جهانی اسپانیا گفت: تصور من بر این است که در این دوره برخلاف دو دوره قبل که نهم شدیم در جایگاه سوم یا چهارم قرار بگیریم.

به گزارش رتبه آنلاین، جواد رمضی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: اگر بخواهیم ارزیابی از عملکرد ورزشکاران کارگر در سه دوره حضورشان در مسابقات جهانی داشته باشیم باید بگویم که در دوره اول که در ایتالیا برگزار شد با کاروان ۷۲ نفره موفق به کسب ۳۳ مدال شدیم، دوره دوم که در لتونی برگزار شد با کاروان ۲۲۱ نفره، ۴۵ مدال کسب کردیم و در این دوره که در تورتوسای اسپانیا برگزار شد با کاروان ۱۴۰ نفره طلایه داران رونق تولید موفق به کسب ۱۳۸ مدال شدیم که بهترین عملکرد مربوط به این دوره بود.

وی گفت: در این دوره با وجود اینکه تعداد ورزشکاران اعزامی از نظر کمی نسبت به دوره قبل کاهش پیدا کرده بود، اما از نظر کیفی تعداد مدال‌ها قابل توجه بود و جایگاه خوبی برای ورزش کارگری رقم خورد.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری اضافه کرد: جایگاه ورزش کارگری در این دوره هم از نظر فرهنگی و هم از لحاظ نتایج بسیار چشمگیر بود و رسانه‌ها توجه زیادی در این دوره به ورزش کارگری داشتند که این نشان از کارنامه موفق این دوره از مسابقات جهانی کارگری بود.

رمضی اظهار کرد: با وجود اینکه ورزشکاران زیادی از ۴۲ کشور جهان در این مسابقات حضور داشتند اما عملکرد ورزشکاران ما قابل قبول بود و اثرگذاری کیفی کار آنها از نظر کسب مدال چشمگیر بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در جدول رده‌بندی جایگاه ایران در سومین دوره حضورش در مسابقات جهانی مشخص شده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما با توجه به عملکرد خوبی که کاروان ایران در این دوره از نظر کسب مدال داشت، تصور من جایگاه سوم یا چهارمی است. در حالی که در دو دوره قبل بهترین جایگاه ایران نهم بود.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری پیرامون این پرسش که آیا از نظر بودجه مشکل خاصی برای اعزام کاروان به جهانی اسپانیا داشتید یا خیر؟ گفت: با حمایت دکتر شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین محمد دادگان، هیچ مشکل خاصی نداشتیم و بهترین امکانات و تجهیزات در این دوره برای آماده‌سازی ورزشکاران کارگر فراهم شده بود. در حقیقت بدون هیچ دغدغه‌ای کاروان را راهی اسپانیا کردیم.

وی درباره سایر برنامه‌های این فدراسیون در سال جاری افزود: با توجه به اینکه سال آینده مسابقات بین‌المللی شرکت‌ها در یونان برگزار خواهد شد به دنبال پیگیری کارهای مقدماتی هستیم تا بتوانیم بهترین حضور را در این دوره داشته باشیم. همچنین فعال‌سازی و تقویت هیأت‌های استانی از دیگر اهداف پیش‌بینی شده در سال جاری است که سعی داریم امسال برای نخستین بار به هیأت‌ها با طرح عضوگیری از نظر اعتباری کمک کنیم به طوری که هر هیأتی که بتواند بیشترین ورزشکار کارگر را در رشته‌های مختلف در استان خود جذب کند منابع مالی که از طریق عضوگیری تأمین می‌شود به همان استان اختصاص پیدا خواهد کرد.

رمضی همچنین از حضور رئیس فدراسیون فوتبال کمپانی‌ها طی روزهای یکم تا چهارم مرداد در ایران خبر داد و گفت: این حضور با هدف توسعه همکاری‌ها و معرفی ایران به عنوان مهم‌ترین مرکز آسیا در فوتبال ورزش کمپانی‌ها و ورزش کارگری انجام خواهد شد.

رئیس فدراسیون آماتور ورزش کارگری در پایان از برگزاری مجمع عمومی فدراسیون آماتور ورزش کارگری، در تاریخ ۳۱ تیر خبر داد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید