شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیحضور فعال آواژنگ در رتبه‌بندی کسب وکارهای ایرانی

حضور فعال آواژنگ در رتبه‌بندی کسب وکارهای ایرانی

جلسه رتبه بندی اولیه و صحه گذاری بر مستندات شرکت آواژنگ  از سوی  گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی فعالان اقتصادی) در دفتر این شرکت برگزار شد.

به گزارش رتبه آنلاین، این جلسه رتبه اولیه شرکت از سوی مجری رتبه بندی و با توجه به مدارک ارسالی شرکت مذکور با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد ارایه شد.
مطابق اعلام  گروه پارسیان هوشمند که مجری این رتبه بندی است، امکان بهبود رتبه شرکت آواژنگ  وجود دارد و این شرکت با ارائه  مستندات تکمیلی می‌تواند برای بهبود و نهایی شدن رتبه،  دبیرخانه رتبه بندی را یاری کند.

گفتنی است در این جلسه حسن فروزان فرد رییس هیات مدیره و سبیکه مختارشاهی مسوول پیگیری رتبه‌بندی گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی) حضور داشتند و از نزدیک با روند فعالیت‌های این شرکت آشنا شدند.

فراهانی مدیرعامل شرکت آواژنگ در این جلسه با اشاره به اهمیت رتبه بندی شرکت های فعال در اقتصاد ایران گفت: از سال گذشته علاوه بر فعالیت خدمات پس از فروش نسبت به واردات دستگاه ها و تجهیزات اقدام کرده‌اند.

به گفته او،  شرکت آواژنگ در سال 94 نیز در طرح رتبه بندی فعالان اقتصادی شرکت کرده و موفق به اخذ گواهینامه برنزین یک ستاره شده‌ بود.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید