جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیکرمانشاه صاحب انجمن «روغن حیوانی» شد

کرمانشاه صاحب انجمن «روغن حیوانی» شد

انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان روغن حیوانی در کرمانشاه تشکیل شد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، مجمع انتخابات هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان روغن حیوانی استان کرمانشاه، امروز (۲۵ اردیبشهت) برگزار شد و با انتخاب اعضای هیأت مدیره، این تشکل فعالیت خود را آغاز کرد.

داریوش پناهی دبیر اتاق بازرگانی استان کرمانشاه در این جلسه با اشاره به خالی بودن جای تشکلی برای توسعه تولید و فروش روغن حیوانی در استان کرمانشاه، اظهار کرد: این محصول برندی برای استان است و باید تلاش کنیم جای این روغن در بازارهای داخلی و خارجی بیش از پیش باز شود.

وی با بیان اینکه روغن حیوانی به برندی برای استان کرمانشاه تبدیل شده، افزود: این روغن هیچ چیزی از زیره و پسته کرمان و یا زعفران مشهد کم ندارد.

دبیر اتاق بازرگانی استان کرمانشاه ابرازامیدواری کرد، با تشکیل انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان روغن حیوانی، شاهد اعتلای جایگاه این محصول باشیم.

پناهی خاطرنشان کرد: اعضای هیأت مدیره این تشکل شامل پنج عضو اصلی است که برای مدت سه سال انتخاب می‌شوند و یک بازرس نیز برای مدت یکسال انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه دو، سه سال اول فعالیت یک تشکل مهمترین مقطع برای آن است، خاطرنشان کرد: افرادی باید برای هیأت مدیره انتخاب شوند که بتوانند در این مدت اقدامات ویژه‌ای برای انجمن روغن حیوانی کرمانشاه انجام دهند.

دبیر اتاق بازرگانی استان کرمانشاه اضافه کرد: این افراد باید توانمند و دارای سابقه طولانی در زمینه تولید و یا صادرات روغن حیوانی باشند.

در ادامه اعضای هیأت مدیره انجمن روغن حیوانی کرمانشاه انتخاب شدند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید