جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبرورزشیپیگیری اردوی تیم ملی والیبال دانشجویان با ۳۲ بازیکن

پیگیری اردوی تیم ملی والیبال دانشجویان با ۳۲ بازیکن

سرمربی تیم ملی والیبال دانشجویان ایران با بیان اینکه اردوی نخست را با حضور ۳۲ بازیکن آغاز کردیم، گفت: در نهایت با برگزاری اردوهای مختلف ۱۲ بازیکن را برای حضور در یونیورسیاد ۲۰۱۹ انتخاب می‌کنیم.

به گزارش رتبه آنلاین، علی پورعروجی در گفتگو با ایسنا، درباره برگزاری نخستین اردوی تیم ملی والیبال دانشجویان ایران برای آماده سازی جهت حضور در رقابت‌های یونیورسیاد ۲۰۱۹، اظهار کرد: اردوی نخست تیم ملی والیبال دانشجویان با حضور ۳۲ بازیکن در حال برگزاری است و روز جمعه این اردو به پایان خواهد رسید. ما از تعداد نسبتاً زیادی از بازیکنان برای حضور در این اردو دعوت کردیم چرا که هدفمان این بود که از حداکثر پتانسیل والیبال دانشجویی برای انتخاب برترین‌ها و بستن تیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال دانشجویان ایران افزود: با پایان این اردو حدود ۱۲ نفر از این نفرات بر اساس عملکرد بازیکنان در تمرینات و بازی‌های درون اردویی و بررسی کادر فنی کنار می‌روند تا اردوی بعدی را با ۲۰ بازیکن آغاز کنیم. در اردوی بعدی نیز ۱۶ نفر انتخاب می‌شوند که از این تعداد نیز ۱۲ نفر نهایی برای حضور در رقابت‌های یونیورسیاد و اعزام به این مسابقات انتخاب خواهند شد.

وی درباره میزان استفاده از نفرات مطرح تیم ملی در تیم دانشجویان گفت: سعید رنجبر و سلیم چپرلی نفراتی هستند که از تیم ملی بزرگسالان در تیم دانشجویان نیز حضور دارند و از تیم جوانان نیز زارع را در اختیار داریم. سعی می‌کنیم رمضانی را نیز از تیم الف در اختیار بگیریم. همچنین چند بازیکن سوپر لیگ مثل الله‌وردیان و فرهادی نیز در تیم ملی دانشجویان حضور دارند. هدف ما استفاده حداکثری از پتانسیل والیبال دانشجویی در این رقابت‌هاست و امیدوارم بتوانیم برابر قدرت‌های والیبال جهان بهترین نمایش را داشته باشیم.

پورعروجی درباره زمان آغاز اردوی دوم این تیم نیز گفت: هدفمان این است اردوی بعد را از دوشنبه هفته آینده آغاز کنیم اما در حال حاضر بحث اصلی این است که اردوی تیم ملی دانشجویان نیز از امکانات و شرایط لازم با توجه به اهمیت کسب نتیجه در یونیورسیاد، مورد توجه قرار گیرد. به همین خاطر قرار است با مهیا شدن شرایط لازم، روز دقیق آغاز اردو را به اطلاع ما برسانند.

سرمربی تیم ملی والیبال دانشجویان با بیان اینکه تمرینات بدنسازی تیم ملی دانشجویان در آکادمی بخوبی در حال برگزاری است، گفت: امکانات خوبی به لحاظ بدنسازی در اختیار داریم اما ما به مجموعه پکیجی، مانند فدراسیون والیبال که برای تیم ملی تدارک می‌بیند نیاز داریم. کار بسیار سختی در این رقابت‌ها که سطح خیلی بالایی دارد پیش رویمان است و امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید