پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهتصویرخوانزنی تنها در برابر یک ارتش + عکس

زنی تنها در برابر یک ارتش + عکس


ثبت تصویر زنی تنها که سعی دارد جلوی نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی را بگیرد، ۱۲ سال قبل یکی از معتبرترین جوایز روزنامه‌نگاری امریکا به نام پولیتزر را از آن عکاسش کرد. در این عکس پلیس قصد دارد ساکنان یک روستای کوچک را از این محل بیرون کند.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، این عکس در سال ۲۰۰۷ در یک روستای کوچک از شهرک «آمونا» واقع در کرانه باختری به ثبت رسیده است.

رژیم اشغالگر قدس اصرار داشت که آمونا به کمپی برای مهاجران غیرقانونی تبدیل شود و به همین منظور ده هزار نفر از نیروهای خود را اعزام کرد تا به اجبار و زور ساکنان این محل را بیرون کنند.

در این عکس یک زن تنهای یهودی با خشم در برابر افسران پلیس اسرائیلی که لباس فرم ضد شورش به تن دارند ایستاده است. گفته می‌شود حتی زمانی که نیروهای پلیس این زن را از سر راهشان کنار می‌زدند و تقریباً او را زیر پایشان لگد می‌کردند، هنوز هم به مبارزه خود ادامه می‌داد. این عکس توسط اودد بالیلتی گرفته شده است.

عکاس ادعا کرده این زن پس از اینکه از سر راه کنار زده شد با چند نفر از پلیس‌ها درگیر شد و پشت سر آنها شروع به دویدن کرد و با صدای بلند به زبان عبری به آنها دشنام داده است.

اودد بالیلتی در اورشلیم بزرگ شده است. او هم اکنون با خبرگزاری آسوشیتد پرس همکاری می‌کند.

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید