سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیفراسان؛شرکت خصوصی موفق و فعال در عرصه رتبه‌بندی

فراسان؛شرکت خصوصی موفق و فعال در عرصه رتبه‌بندی

شرکت تولیدی و صنعتی فراسان در سال های 91 الی 95 در رتبه بندی کارت بازرگانی اتاق ایران حضور داشته که در تمام سال های حضور خود توانسته رتبه زرین را کسب کند.

به گزارش رتبه آنلاین، شرکت فراسان در سال 1365 فعالیت خود را بصورت محدود و در زمینه ساخت پره های کولرهای هوایی و برج های خنک کننده پالایشگاه شیراز آغازکرد. در طول 30 سال فعالیت خود ، این شرکت با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز و نیز بهره مندی از استعدادهای درخشان جوانان این کشور ، توانسته است بعنوان بزرگترین تولید کننده محصولات کامپوزیتی در ایران شناخته شود.

اکنون “نام فراسان “در صنعت لوله های GRP به نیکی می درخشد و این درخشندگی حاصل نیروی انسانی ماهر و مجرب بوده است. این شرکت در راستای افزایش بهره‌وری ، ایجاد و اجرای استانداردهای شناخته شده جهانی ،گواهینامه ها و جوایز معتبر ملی و بین المللی را در این خصوص اخذ کرده‌است از جمله: تعالی سازمانی – بهره وری و … لوله های تولیدی این شرکت با ‘نام فراتک’ در بازارهای داخل و جهانی عرضه شده و استقبال جهانی را درمدت سه دهه فعالیت برای خود بدنبال داشته است.

مجری رتبه بندی این شرکت طی سال های مورد ارزیابی شرکت گروه پارسیان هوشمند یگانه بوده است. فراسان به عنوان یک شرکت خصوصی موفق با حضور فعال خود در عرصه رتبه بندی فعالان اقتصادی شفافیت خود را به اثبات رسانده است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید