جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبرورزشینخستین نشست مسئولان ورزش کارگری برای مسابقات جهانی

نخستین نشست مسئولان ورزش کارگری برای مسابقات جهانی

مسابقات جهانی کارگری 2019 اسپانیا ورزش کارگری

نخستین نشست مسئولان و سرپرستان تیم‌های کاروان ورزش کارگری ایرانی اعزامی به ششمین دوره رقابت‌های جهانی ورزش کارگری صبح امروز با حضور محمد دادکان برگزار گردید.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، این سومین حضور کاروان ورزش کارگران ایران در رقابت‌های جهانی ورزش کارگری محسوب می‌شود که نخستین نشست کاروان ورزش کارگری کشورمان اعزامی به رقابت‌های جهانی ورزش کارگری(اسپانیا -۲۰۱۹) با حضور محمد دادکان مشاور وزیر کار در امور تربیت بدنی، جواد رمضی، رئیس فدراسیون ورزش کارگری، فرزاد حیدری مدیر اداره کل امور ورزشی وزارت کار و مسئولین و سرپرستان تیم‌های اعزامی با محوریت معرفی و شناخت موضوع برگزار گردید.
در ابتدای این نشست رمضی، به معرفی تیم‌ها و هدف حضور کاروان ورزشی کشورمان در این رقابت‌ها پرداخت و حضور کارگران در رقابت‌ها بین المللی را نقطه عطفی بر گسترش فرهنگ ورزش در این خانواده بزرگ عنوان کرد.
پس از آن دادکان با اشاره به رعایت مکارم اخلاقی و مسائل تربیتی عنوان کرد: هدف از حضور تنها کسب موفقیت نخواهد بود و ورزشکاران اعزامی به مثابه گذشته باید به عنوان نمایندگان ایران، پرچم دار ادب و اخلاق باشند که این خود موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود.
دادکان در ادامه با اشاره به سنوات گذشته، افزود: گزارش‌هایی را در دوره‌های گذشته شاهد بودیم، مبنی بر حضور ورزشکاران حرفه ای در جمع کارگران که این موضوع از بنیان با اهداف و رویه کاری ما متفاوت است.
اگر حق کارگر را به دیگری بدهیم دیگر چگونه می‌توانیم سرمان را بالا بگیریم و از عدالت سخن بگوییم. بر فرض که ورزشکاران حرفه ای را با کاروان بردیم و نتایج مطلوب هم کسب کردیم، آیا واقعاً به هدفمان که ارتقای ورزش در این خانواده بزرگ و قابل احترام می‌باشد، رسیده ایم؟
دادکان در ادامه با اشاره به اوضاع اقتصادی کشور ، اظهار داشت: همه ما بر این موضوع واقفیم که در این شرایط اقتصادی اعزام چنین کاروانی با هزینه سنگینی همراه است، حال اگر مسیر را اشتباه برویم چگونه در زمان بازگشت می‌توانیم سرمان را بالا بگیریم. در این کاروان ابتدا اخلاق و پس از آن مدال آوری مدنظر مسئولان است.
در پایان این نشست نیز مسئولین کمیته‌های بین الملل، روابط عمومی و حراست نیز به بیان مطالب مرتبط با اعزام پرداختند.
همچنین صادقی فر معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مجتهد زاده مشاور وزیر و رئیس دفتر مرکزی حراست وزارت کار نیز از میهمانان حاضر در این نشست بودند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید