جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبرورزشیکشاورز: پنج ماه در سخت‌ترین شرایط سکوت کردم/ بازی نکردنم دلیل غیرفنی...

کشاورز: پنج ماه در سخت‌ترین شرایط سکوت کردم/ بازی نکردنم دلیل غیرفنی داشت

محمد کشاورز

کاپیتان گیتی‌پسند به صحبت‌های سرمربی این تیم واکنش نشان داد و دعوت از بازیکنان تیم به شب‌نشینی شبانه را دروغ بزرگ دانست.

به گزارش رتبه آنلاین، محمد کشاورز در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش بهصحبت‌های رضا لک درباره شب‌نشینی بازیکنان گیتی‌پسند در منزل کشاورز پیش از فینال توضیح داد: ابتدا باید بگویم متأسفم که قهرمانی را از دست دادیم؛ در سالی که خوب بودیم نباید این اتفاق می‌افتاد. درباره صحبت‌های آقای لک نیز باید بگویم درک می‌کنم که او به دلیل از دست دادن قهرمانی که به بدترین شکل ممکن رقم خورد، تحت فشار است اما این دلیل نمی‌شود که به همه چیز چنگ بیندازد.

او افزود: واقعاً متأسفم که بحث مهمانی را مطرح کرده‌اند و باید برای کسانی که این دروغ‌ها را ساخته‌اند تأسف خورد. آقای لک دروغ به این بزرگی را تأیید می‌کند و می‌گوید کشاورز ۴۸ ساعت قبل از فینال مهمانی گرفته است. اولاً باید لک خوشحال باشد که بازیکنان تیمش دور هم جمع شده‌اند اما من این موضوع را تکذیب می‌کنم و متأسفم بابت این دروغ بزرگ.

کاپیتان گیتی‌پسند در ادامه در توضیح اصل ماجرا گفت: این قضیه به ۲۰ روز قبل از بازی فینال برمی‌گردد و بازیکنان به درخواست حسین حسینی و برخی دیگر به منزلم آمدند. این که چه بازیکنی در مهمانی باشد یا نباشد، اصلاً مطرح نبوده است. بازیکنان تیم بعد از باخت به حفاری و قبل از بازی برگشت نیمه نهایی دورهم جمع شدند و من هم کسی را دعوت نکردم. من نیز به هیچ‌کس زنگ نزدم تا دعوت کنم. می‌توانید از سپهر محمدی تأیید صحبت‌هایم را بگیرید. ضمن این که فقط آن سه بازیکنی که آقای لک نام برد در مهمانی غایب نبودند بلکه برخی دیگر مثل درخشانی و بلوهم حضور نداشتند.

کشاورز هم‌چنین عنوان کرد: در این مهمانی به ما خوش گذشت و کلی گفتیم و خندیدم. ضمن این که بعد از این مهمانی بود که توانستیم حفاری را با ۵ گل شکست دهیم. بنابراین مهمانی تأثیر مثبت روی تیم داشت اما دوستان تلاش دارند تا آن را منفی جلوه دهند. ضمن این که آقای لک هم از این مهمانی بی خبر نبوده است ولی در مصاحبه، خلاف این را می‌گوید.

کاپیتان پیشین تیم ملی هم‌چنین از تحمل شرایط سخت در گیتی‌پسند گفت و افزود: پنج ماه است که سکوت کرده‌ام تا تیمم آسیب نبیند. سخت‌ترین شرایط را تحمل کردم و حتی یک مصاحبه هم انجام ندادم تا تیم به چالش کشیده نشود. همه اعضای تیم و باشگاه می‌توانند این موضوع را تأیید کنند که من هیچ حرکتی در این مدت نکردم. اما باید بگویم بازی نکردنم دلایل فنی نداشت. با این وجود من برای رعایت اخلاق حرفه‌ای و این که این اتفاقات، بحث‌های داخلی باشگاه است، نمی‌خواهم صحبت‌هایی که شنیدم و دیدم را رسانه‌ای کنم اما قاطعانه می‌گویم که بازی نکردنم فنی نبود.

او ادامه داد: دوست دارم محرم باشگاهم باشم. در حالی که بیش‌ترین فشارها را تحمل کردم و هر چه که دیدم را تو خودم ریختم تا تیم آسیب نبیند.

کشاورز هم‌چنین درباره ارتباط با پسر مدیرعامل باشگاه نیز توضیح داد: من با پوریا جنتی دوست هستم و همه در گیتی‌پسند این را می‌دانند اما هیچ وقت از او برای رسیدن به منافعم در باشگاه استفاده‌ای نکردم. اگر می‌خواستم این کار را کنم که یک فصل بیرون نمی‌نشستم یا فینال بیرون نمی‌ماندم. سال‌ها در گیتی‌پسند کار کردم. یک مربی را بیاورید که بگوید کشاورز از قدرتش سو استفاده کرده باشد.

کشاورز در پایان تاکید کرد: هجده سال در لیگ بازی کرده‌ام و کوچک‌ترین مشکلی در هیچ باشگاهی با هیچ مربی‌ای نداشتم. همیشه نهایت احترام را به مربیان گذاشته‌ام و اخلاق برایم مهم‌ترین مساله بوده است. این را همه می‌توانند شهادت بدهند. در مورد اتفاقات امسال گیتی‌پسند هم اهالی فوتسال خودشان باهوش هستند و می‌توانند بهترین قاضی باشند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید