پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
خانهخبرمعرفی بهترین بازی های اپل واچ در سال 2019

معرفی بهترین بازی های اپل واچ در سال 2019

برخی از بازی های معرفی شده تنها در اپل واچ قابل اجرا هستند، اما تعدادی دیگر برای سایر محصولات اپل نیز عرضه شده اند. در ادامه به معرفی بهترین بازی های اپل واچ می پردازیم؛ با ما همراه باشید (راهنمای دقیق گرفتن اسکرین شات در آیفون، آیپاد تاچ، آیپد و اپل واچ).

Pocket Bandit

بهترین بازی های اپل واچ

Pocket Bandit یک بازی فوق العاده است که از تاج دیجیتال اپل به خوبی استفاده می کند. در این بازی نقش یک دزد خرابکار را بر عهده دارید. این بازی با استفاده از بازخورد لمسی به شما این امکان را می دهد هنگامی که در حال کراک کردن کد هستید، در نقطه ای بر روی صفحه ضربه بزنید و دوباره آن را انجام دهید.

اگر نمی خواهید گرفتار شوید، باید به سرعت کار کنید. همانطور که از سطحی به سطح دیگر حرکت می کنید، با مشکلاتی مواجه می شوید. اگر گرفتار شده اید، بعضی از دستاوردهای بد خود را از دست می دهید، بنابراین اگر می خواهید امتیاز جدیدی را تنظیم کنید، از دردسرها دور بمانید.

Trivia Crack

بهترین بازی های اپل واچ

این بازی نیاز به معرفی ندارد. درست مانند Trivial Pursuit، این بازی سوالاتی را در حوزه های مختلف از شما می پرسد که باید با استفاده از پاسخ های چند گزینه ای به آنها پاسخ دهید. Trivia Crack برای ساعت اپل به سادگی عمل می کند، بنابراین شما می توانید هر زمان که بخواهید با آن بازی کنید. چرخ را بچرخانید، سوال را بخوانید و به صورت مستقیم در اپل واچ خود به آنها پاسخ دهید (معرفی بهترین اپلیکیشن های پخش زنده تلویزیون برای موبایل).

Elevate

بهترین بازی های اپل واچ

Elevate یک برنامه آموزش مغز برای آیفون است که همراه با اپل واچ ارائه شده است. این بازی در هر دو دستگاه کار می کند. با این حال، هر زمان که بخواهید چند دقیقه وقت بگذارید و مغز خود را تست کنید، می توانید از این بازی کمک بگیرید.

در این بازی بیش از 35 تیزر مختلف شامل حافظه، مهارت های تعداد و درک مطلب برای تست عملکرد مغز طراحی شده است.

Runeblade

بهترین بازی های اپل واچ

یک بازی RPG کامل در مچ دستان شما شاید بعید به نظر برسد، اما این دقیقا همان چیزی است که Runeblade به آن می پردازد. این ماجراجویی فانتزی رایگان تنها برای گجت اپل کار می کند و توسط توسعه دهنده Everywear Games برای این پلتفرم ساخته شده است.

گیم پلی ساده شروع می شود، اما توسعه می یابد. از طلسم ها، نشان های مرموز و مصنوعات جادویی در تلاش خود استفاده کنید.

Twisty Color

بهترین بازی های اپل واچ

بازی Twisty Color، راه جالب دیگری را برای استفاده از تاج دیجیتال معرفی می کند. شما می توانید با چرخاندن Twister برای مطابقت با رنگ مربوطه توپ های بیشتری را جمع آوری کنید. این بازی به نظر ساده می رسد و گواه این ادعا این است که شما نیاز به یک مفهوم پیچیده برای ایجاد یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور ندارید.

Letterpad

اگر شما عاشق بازی های کلامی هستید، بازی Letterpad همراه با اپل واچ برای شما ارائه شده است. در این بازی شما می توانید با استفاده از 9 حرف، کلمات مرتبط با موضوع فعلی را پیدا کنید. شما می توانید با استفاده از بیش از 200 پازل به صورت رایگان از این بازی لذت ببرید.

KOMRAD

بهترین بازی های اپل واچ

KOMRAD، تنها یک بازی برای اپل واچ نیست، چراکه شما می توانید روی آیفون نیز با آن بازی کنید. خوشبختانه، این بازی نمونه ای از اختراعات تعاملی است که به ویژه در اپل واچ به خوبی کار می کند. این برنامه نه تنها نمونه خوبی از بازی اپل واچ است، بلکه یکی از بهترین تجربه های ماجراجویی متنی در آی‌اواس است.

در این بازی می توانید با پاسخ دادن به KOMRAD، سرنوشت جهان را تعیین می کنید.

Tiny Armies

بهترین بازی های اپل واچ

بازی تاکتیکی Tiny Armies بر روی اپل واچ و آیفون قابل اجرا است. نسخه گجت آن به شما اجازه می دهد تا مسئولیت مبارزه را بر عهده بگیرید. با زدن ضربه‌های تند و شدید روی صفحه نمایش می توانید بر دشمنان غلبه کنید، به دریاچه ها بروید و از کوه ها و جنگل ها عبور کنید. شما می توانید به صورت انفرادی بازی کنید یا با رفتن به iMessage دوستانتان را به چالش دعوت کنید (معرفی بهترین اپلیکیشن هایی که حتما باید روی آیپد پرو نصب کنید).

A Tiny Game of Pong

چه کسی نمی خواهد بازی Pong را روی اپل واچ خود تجربه نکند؟ تاج دیجیتالی خود را با استفاده از نسخه کلاسیک و اصلی این کنسول خانگی به یک کنترلر بسیار دقیق تبدیل کنید. این بازی تنها در اپل واچ کار می کند و هیچ نسخه ای از آن برای آیفون موجود نیست.

Lateres

Lateres ، یک بازی جذاب دیگر برای اپل واچ شما است. درست مانند Pong، بازی Lateres نیز به شما اجازه می دهد تا از تاج دیجیتال به عنوان یک کنترلر دقیق برای تفکیک آجرها استفاده کنید. با این حال، بر خلاف Pong ، بازی Lateres بر روی آیفون نیز کار می کند.

Pokémon GO را فراموش نکنید

بهترین بازی های اپل واچ

از لحاظ فنی شما نمی توانید بازی Pokémon GO را با استفاده از اپل واچ خود بازی کنید، اما می توانید از یک برنامه همراه کمک بگیرید. دریافت اعلان های تمام صفحه، شکستن تخم مرغ ها و ضبط جلسات به عنوان یک تمرین ساده از جمله کارهایی است که می توانید با این نرم افزار همراه و با استفاده از اپل واچ خود انجام دهید.

برنامه Pokémon GO اپل واچ به شما اجازه می دهد به پوک استاپ ها در زمانی که در محدوده شما قرار دارند، رسیدگی کنید. شما حتی یک اخطار را دریافت خواهید کرد، بنابراین آن را از دست ندهید. به علاوه، شما می توانید از ساعت خود برای کشف هر پوکمون در محدوده استفاده کنید.

با تمام این تجارب منحصر به فردی که برای گجت پوشدنی اپل در دسترس است، شما می توانید فراموش کنید که آن تنها یک ساعت است. در حال حاضر، اگر بازی های مختلف اپل واچ را تجربه کرده اید، فراموش نکنید که لیست کامل برنامه های اپل واچ را نیز بررسی کنید (محبوب ترین اپلیکیشن ها و بازی های اپ استور طی 10 سال گذشته).

Source: makeuseof
اخبار مرتبط

بیشترین بازدید