شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهخبراجتماعی و شهریانهدام باند بزرگ مواد مخدر در کرمانشاه

انهدام باند بزرگ مواد مخدر در کرمانشاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از انهدام باند بزرگ مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، سرهنگ علیرضا دلیری امروز(۷ بهمن) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با رصد اطلاعاتی و اشراف مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، محموله بزرگ مواد مخدر که از جنوب کشور در حال انتقال به استان بود، در ورودی استان کشف و ضبط شد.

وی افزود: این محموله ۱۲۰ کیلوگرمی تریاک در یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی سواری جاسازی شده بود که با اقدام به موقع مأمورین کشف شد.

دلیری از دستگیری دو نفر از اعضای این باند خبر داد و افزود: تلاش برای دستگیری سایر اعضا همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در ادامه ازکشف دو تن و ۱۳۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان در ۱۰ ماهه امسال خبر داد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۲ درصد رشد داشته است.

وی همچنین از انهدام ۳۴ باند مواد مخدر در استان طی این مدت خبر داد و افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۷ درصد رشد داشته است.

دلیری در ادامه برخورد با خرده فروشان را از اولویت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و افزود: در ۱۰ ماهه امسال بیش از سه هزار خرده فروش در سطح استان دستگیر شدند.

وی افزود: همچنین طی این مدت بیش از دو هزار نفر از معتادان متجاهر از سطح استان جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل شدند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید