پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
خانهخبراقتصادی100 درصد محصولات گروه ملی فولاد موقتا خارج از بورس فروخته می‌شود

100 درصد محصولات گروه ملی فولاد موقتا خارج از بورس فروخته می‌شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: گروه ملی فولاد ایران می‌تواند به صورت موقت صد درصد محصولات تولیدی خود را به صورت آزاد به فروش برساند و از فروش محصولات تولیدی خود در بورس معاف شده است.

به گزارش رتبه آنلاین، امیرحسین نظری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته برای حل مشکلات گروه ملی فولاد ایران، اظهار کرد: با تلاش‌هایی که برای حل مشکلات این شرکت انجام گرفت، ابتدا مجوز فروش 75درصد محصولات تولیدی این شرکت خارج از بورس صادر شد.

وی افزود: در این زمینه تلاش‌هایی انجام گرفت و سرانجام مجوزی از سوی وزارت صنعت صادر شد تا به صورت موقت صد درصد محصولات تولیدی این شرکت به صورت آزاد به فروش برسد و از فروش محصولات تولیدی خود در بورس معاف شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر تولید این شرکت پایین است با این مجوز می‌تواند در زمان کمتری، درآمد بیشتری را وارد شرکت و بخشی از مشکلات مالی خود را حل کند.

وی خاطرنشان‌کرد: اکنون گروه ملی صنعتی فولاد ایران می‌تواند محصولات خود را به صورت آزاد به فروش برساند و به سوددهی برسد تا دوباره شاهد این باشیم که چرخ این کارخانه به حرکت درآید.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید