پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیموریاسو: ژاپن به دنبال پنجمین قهرمانی در جام ملت‌هاست

موریاسو: ژاپن به دنبال پنجمین قهرمانی در جام ملت‌هاست


سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن از عزم این کشور برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا خبر داد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا و به نقل از AFC، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ کم‌تر از دو ماه دیگر در امارات برگزار می‌شود و ژاپن قهرمان چهار دوره این رقابت‌ها امیدوار به درخششی دوباره در این رقابت‌هاست. این در حالی است که چندین بازیکن با تجربه سامورایی‌ها از جمله کیسوکه هوندا از تیم ملی خداحافظی کرده‌اند تا بازیکنان جدیدی به تیم ملی این کشور دعوت شوند.

هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن گفت: درست است که تیم ملی ژاپن چهره جدیدی به خود گرفته است ولی سیستم فوتبال ما تغییر نکرده است. در جام جهانی نیشینو سیستم تیم ملی را تعریف کرد و من می‌خواهم راه او را در تیم ملی طی کنم. بازیکنان ما همه دیدگاه مثبتی در تیم دارند و شرایط تیم ما نیز بهتر از قبل شده است.

تیم ملی فوتبال ژاپن باید در دو دیدار دوستانه برابر تیم های ونزوئلا و قرقیزستان قرار گیرد تا این تیم برای شروع جام ملت‌ها آماده‌تر شود.

سرمربی ژاپن در پایان گفت: این دو دیدار برای ما خیلی مهم هستند و ما می‌خواهیم از این دو دیدار بازیکنانی که توانایی حضور در جام ملت‌ها را دارند کشف کنیم. بعد از این دو دیدار برای ماه آینده اردویی در توکیو خواهیم داشت و در ادامه راهی امارات می‌شویم. قطعا قهرمانی در جام ملت‌های آسیا هدف ما محسوب می‌شود و بازیکنان برای این هدف تلاش خواهند کرد. رسیدن به پنجمین قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بسیار ارزشمند است.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید