پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبرفرهنگی و هنریرکورد پربیننده‌ترین سریال شکسته شد

رکورد پربیننده‌ترین سریال شکسته شد

  
  
«بادیگارد» پربیننده‌ترین سریال درام در تمامی شبکه‌های بریتانیا شد.
به گزارش رتبه آنلاین از سی نما، قسمت پایانی فصل اول سریال “بایگارد” (Bodyguard) شبکه BBC One که اواخر سپتامبر گذشته روی ایر رفت، پس از ۲۸ روز توسط ۱۷.۱ میلیون نفر مشاهده شد. به این ترتیب رکورد پربیننده‌ترین اپیزود سریال‌های درام در تمامی شبکه‌های بریتانیا پس از آغاز آمارگیری در سال ۲۰۰۲ به ثبت رسید. این قسمت پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی از سال ۲۰۱۰ تاکنون بدون احتساب رویدادهای ورزشی و ملی نیز بود.

سریال “بادیگارد” با بازی ریچارد مدن (بازی تاج‌وتخت) و کیلی هاوس در پلتفورم آی‌پلیر (iPlayer) شبکه هم در شمار موفق‌ترین عناوین قرار گرفت و در حال حاضر (اواخر اکتبر) با بیش از ۳۸ میلیون مرتبه تقاضا مواجه شده است.

مجموعه‌ی کامل اپیزودهای سریال، که توسط جد مرکوریو نوشته شده و در استودیوهای بی‌بی‌سی به تولید رسیده، به صورت انحصاری در اختیار آی‌پلیر خواهد بود.

شارلوت مور مدیر محتوای شبکه می‌گوید: سریال بادیگارد همچنان به رکوردشکنی‌های خود ادامه می‌دهد و هر روز مخاطبین بیشتری را به خود جذب می‌کند. مجموعه کامل سریال تا پنج ماه آینده به صورت انحصاری در اختیار آی‌پلیر خواهد بود.

این آمار و ارقام توسط سازمان BARB بریتانیا اعلام شده و شامل مشاهداتی می‌شود که از آگوست ۲۰۱۸ از طریق تلویزیون و دستگاه‌های آنلاین دیگر صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید