پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبررویدادهاتهیه‌کننده نمایش موزیکال «بینوایان» تذکر گرفت

تهیه‌کننده نمایش موزیکال «بینوایان» تذکر گرفت


شورای مرکزی ارزشیابی و نظارت در جلسه روز یکشنبه ۲۲ مهر به تخلف تبلیغاتی صورت گرفته در نمایش موزیکال «بینوایان» رسیدگی کرده و به تهیه‌کننده این اثر تذکر مکتوب داد.

به گزارش رتبه آنلاین از مهر، شورای مرکزی ارزشیابی و نظارت در جلسه روز یکشنبه ۲۲ مهر به تخلف تبلیغاتی صورت گرفته در نمایش موزیکال «بینوایان» رسیدگی کرده و به تهیه کننده این اثر تذکر مکتوب داد.
شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره نتیجه برگزاری جلسه شورای مرکزی ارزشیابی و نظارت در روز یکشنبه ۲۲ مهر و بررسی تخلف تبلیغاتی صورت گرفته در نمایش موزیکال «بینوایان» گفت: جلسه شورای مرکزی ارزشیابی و نظارت با حضور اکثریت اعضا و بنده برگزار و موضوع تخلف تبلیغاتی نمایش مورد نظر مطرح و مقرر شد به تهیه کننده اثر در این زمینه تذکر مکتوب داده شود.
وی در پایان اظهار کرد: ضمن تاکید بر قوانین و آیین نامه های مصوب و به منظور صیانت از حقوق هنرمندان تئاتر، شورای ارزشیابی و نظارت انتظار دارد گروه های نمایشی به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.
شورای ارزشیابی و نظارت که وظیفه نظارت و ارزشیابی بر آثار نمایشی را بر عهده دارد، در برخورد با تخلفاتی که از سوی یک گروه نمایشی صورت می گیرد در مرتبه اول به دادن تذکر به تهیه کننده یا کارگردان اثر بسنده می کند و بعد از تکرار تخلف، نسبت به ابطال مجوز اجرای نمایش اقدام می کند لذا در مورد اخیر تنها در صورتی که محمد قدس و میثم احمدی تهیه کنندگان نمایش موزیکال «بینوایان» بار دیگر بخواهند در عرصه تئاتر فعالیت کنند و مجددا مرتکب تخلفی شوند، مجوز اجرای اثر باطل خواهد شد.
این شکل از برخورد با تخلفات نشان دهنده خلاء قانونی برای رسیدگی به تخلفاتی است که برخی تهیه کنندگان و کارگردان های تئاتر در عرصه تبلیغات و تولید آثار نمایشی مرتکب می شوند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید