جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبراجتماعی و شهرینخستین قایق پرسرعت لکسوس 

نخستین قایق پرسرعت لکسوس 

لکسوس با معرفی اولین قایق پرسرعت خود در صدد است تا چهارمین پرچمدار این کمپانی سازنده خودروهای لوکس را در سال آینده راهی بازار کند.

به گزارش رتبه آنلاین ،شرکت ژاپنی سازنده خودروهای لوکس این بار تصمیم گرفته به سراغ ساخت قایق‌های تندرو و قدرتمند برود.قایق تندرو LY650 لکسوس با 20 متر طول و 6 متر عرض متوسط، دارای ظاهری قدرتمند، تیره و با انحناهای زیبا و برجستگی‌هایی دلنشین است. هنگامی که از طرفین بدنه براق و متمایز این قایق تندرو را مشاهده می‌کنید مطمئنا به یاد خودروهای لوکس لکسوس خواهید افتاد. قایق تندرو لکسوس با سه اتاق تخت خواب‌دار مجلل در زیر عرشه خوابی آسوده را از شب هنگام تا زمان طلوع خورشید برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد.

قایق LY650 ظرفیت پذرش 15 سرنشین را دارد. دکوراسیون مدرن با ظروف لوکس، سنگ‌های مرمر کمیاب در کف اتاق‌ها و نیمکت‌های ساخته شده از عاج فیل این قایق را به مکانی رویایی برای سفر دریایی این 15 سرنشین تبدیل کرده است. علاوه بر ظاهر و طراحی زیبا قایق امکانات رفاهی مناسبی نیز از قبیل تلویزیونی بزرگ و سقف پانوراما برای تماشا آسمان در روز و شب از هر زاویه‌ای برای سرگرم کردن سرنشینان تعبیه شده است.

مسئولین شرکت لکسوس اعلام کرده‌اند این قایق تا نیمه دوم سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد و امیدوارند این قایق به وسیله‌ای پرطرف‌دار در سفرهای دریایی تبدیل شود.

در ادامه تصاویری از این قایق زیبا مشاهده می‌کنید:

لکسوس نخستین قایق پرسرعت خود را معرفی کرد +تصاویر

لکسوس نخستین قایق پرسرعت خود را معرفی کرد +تصاویر

لکسوس نخستین قایق پرسرعت خود را معرفی کرد +تصاویر

لکسوس نخستین قایق پرسرعت خود را معرفی کرد +تصاویر

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید