جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبرورزشیمنچستریونایتد، بی‌دفاع‌تر از همیشه

منچستریونایتد، بی‌دفاع‌تر از همیشه

«جرومی بوآتنگ» مدافع تیم فوتبال بایرن مونیخ ضمن تایید گزارش ها مبنی بر رد پیشنهادهای منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن، از عدم توانایی «خوزه مورینیو» سرمربی یونایتد برای متقاعد کردن و اغوای وی پرده برداشت.

به گزارش رتبه آنلاین از ایرنا، تارنمای خبری گل روز چهارشنبه نوشت: مدافع تیم ملی آلمان موضوع داغ نقل و انتقالات پنجره تابستانی بود اما در نهایت ترجیح داد برای هشتمین فصل با باواریایی ها همکاری کند.
بوآتنگ که پیش از این در تیم منچسترسیتی بازی کرده است، با وجود اینکه فکر کردن به چالشی جدید او را وسوسه کرده بود اما روند متقاعد کردن مدافع 30 ساله با بن بست روبرو شد.
وی در این باره اظهار داشت: از سوی «پی اس جی» و منچستر یونایتد پیشنهاداتی داشتم و با اینکه دوست نداشتم بایرن را ترک کنم اما برای پذیرفتن چالشی جدید وسوسه شده بودم.
او ادامه داد: بایرن یکی از بزرگترین تیم های دنیا است و از بودن در آن احساس خوبی دارم.
بوآتنگ در ادامه از مکالمه شخصی خود با مورینیو سرمربی شیاطین سرخ که در حال حاضر در مخمصه افتاده است، پرده برداشت. آقای خاص در پنجره انتقالات تابستانی علاوه بر بوآتنگ، «هری مگوایر» دفاع آخر تیم لسترسیتی را نیز هدف گرفته بود که در نهایت موفق به اغوای هیچکدام از آن ها نشد و تیم بی دفاع منچستر یونایتد بی دفاع تر از قبل شد.
مدافع بایرن مونیخ در این باره افزود: با خوزه مورینیو تماس گرفتم و به او گفتم علاقه اش برای جذب من تا چه اندازه غرور انگیز است و از او بابت تلاشش برای جلب رضایت خودم، قدردانی کردم و توضیح دادم که ترک کردن بایرن چقدر کار سختی است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید