پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراجتماعی و شهریمحدودیت تردد در جاده‌های شمالی

محدودیت تردد در جاده‌های شمالی

ترافیک نوروزی در محور هراز

وزارت راه وشهرسازی جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته حدفاصل چهارشنبه ۱۷ مرداد تا شنبه ۲۰ مرداد را اعلام کرد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران- سمنان- مشهد ممنوع است.

در کنار آن وسایل نقلیه سنگین نیز در محورهای شمالی محدودیت‌هایی خواهند داشت.بر این اساس در کنار ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه سنگین در چالوس در محور هراز نیز در کنار ممنوعیت تردد تریلرها کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه اجازه تردد نخواهند داشت.

مانند هفته‌های گذشته روز جمعه پیش رو نیز جاده چالوس از ساعت ۱۴ تا ۱ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوعیت تردد خواهد داشت و از ساعت ۱۷ روز جمعه تا یک بامداد شنبه از مرزن‌آباد با کرج یک طرفه خواهد بود.

وزارت راه و شهرسازی چهار محور رامیان به شاهرود، شمشک به دیزین، گیوی به خلخال و ایلام به اسلام آباد غرب را نیز به دلیل مداخلات جوی تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام کرده است.

در ۲۴ ساعت گذشته دوربین‌های تردد شمار نسبت به روز قبل ۰.۳  درصد افز ایش پیدا کرده و در این بین آزادراه کرج به تهران با ثبت بیش از ۱۴۱ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده است. پس از آن آزادراه‌های تهران به کرج، کرج به قزوین، قزوین به کرج و مسیر تهران به شهریار پرترافیک ترین مسیرهای کشور را تشکیل می‌دهند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید