پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبرورزشیتاج: آدیداس باید از ملت ایران عذرخواهی کند

تاج: آدیداس باید از ملت ایران عذرخواهی کند

 

رییس فدراسیون در نامه‌ای به سرپرست کمیته بازاریابی تاکید کرد با توجه به اقدام سخیف صورت گرفته از سوی شرکت آدیداس، ضرورت دارد ضمن پیگیری حقوقی جدی این موضوع در مجامع بین المللی با همراهی ارکان حقوقی فدراسیون، زمینه عقد قرارداد جایگزین فراهم آید.

به گزارش رتبه آنلاین از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج با ارسال نامه‌ای نسبت به عملکرد شرکت آدیداس در تحریم ایران واکنش نشاد داد. در این نامه آمده است:

جناب آقای ممبینی سرپرست محترم کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال

با سلام پیرو حرکت زشت و سخیف شرکت آدیداس درباره نام مقدس ایران عزیز در سایت این شرکت، لازم است هر چه سریع‌تر مراتب را با هماهنگی دبیرکل محترم و پیگیری ارکان حقوقی فدراسیون در جهت تعقیب این اقدام خلاف آداب حقوق بشردوستانه و همچنین عقد قرارداد با شرکت جایگزین برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به انجام برسانید.

بی شک، هیچ شخص حقیقی و حقوقی حق جسارت به ساحت مردم عظیم الشان ایران عزیزمان را ندارد و فدراسیون فوتبال ضمن تاکید بر ضرورت عذرخواهی این برند از مردم میهنمان، با تمام توان در جهت حفظ شان و منزلت نام ایران و ایرانی ایستادگی خواهد کرد.

روشن است این اتفاق در حالی رخ داده که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در هنگام قرارداد و در زمان برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به طور کامل تعهدات خود را نسبت به این برند انجام داد و پایبندی‌اش را به مفاد توافق رعایت کرد. مراتب پیگیری با قید فوریت به اطلاع اینجانب برسد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید