چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
خانهخبررویدادهاخانه سینما چاره‌ایی جز برگزاری مراسم ساده نداشت

خانه سینما چاره‌ایی جز برگزاری مراسم ساده نداشت

نگاهی عمیق‌تر به مسائل و حواشی پیش آمده برای هزینه‌های مراسم سال گذشته «خانه سینما» این فرضیه را تقویت می‌کند که مدیران خانه سینما امسال چاره‌ای جز برگزاری یک مراسم ساده و بدون از تشریفات و هزینه‌های اضافی ندارند.

  به گزارش رتبه آنلاین از اصفهان امروز، نگاهی عمیق‌تر به مسائل و حواشی پیش آمده برای هزینه‌های مراسم سال گذشته «خانه سینما» این فرضیه را تقویت می‌کند که مدیران خانه سینما امسال چاره‌ای جز برگزاری یک مراسم ساده و بدون از تشریفات و هزینه‌های اضافی ندارند. در واقع میزان رقم‌های خرج شده برای مراسم سال گذشته و هزینه‌هایی که صورت گرفته باعث گشته تا سازمان بازرسی کل کشور به طور جدی به این ماجرا ورود کند.

آنچه که از مجموع هزینه‌های خانه سینما در سال ۹۶ بدست آمده، رقمی حدود ۸۵۰ میلیون تومان برای نوزدهمین دوره جشن سینما هزینه شده است.

جای سؤال است که خانه سینما چنین هزینه‌های هنگفتی را چگونه برای یک جشنی که آنهم غالبا با صندلی‌های خالی برگزار شده، صرف نموده است. این همان ابهاماتی است که پای سازمان بازرسی کشور را هم به آن باز نموده تا در مورد ریزکرد هزینه‌های مراسم سال گذشته پاسخ روشنی به آن داده شود.

به‌هرحال آنگونه که از شواهد امر پیداست، با توجه به مسائل پیش آمده و سوالات فراوان پیرامون هزینه‌های هنگفت جشن سال گذشته خانه سینما، متولیان این جشن، امسال تصمیم گرفتند مراسمی بدون هرگونه تشریفات و تجملات برگزار کنند تا شاید کمی از حاشیه‌های ایجاد شده را بکاهند. تصمیمی که البته آنرا به اوضاع وخیم اقتصادی مردم ارتباط دادند و اصطلاحا روغن ریخته را نذر امامزاده کردند.

منبع: روزنامه جوان

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید