پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبرورزشیانتقال بیرانوند به فنرباغچه قطعی است!

انتقال بیرانوند به فنرباغچه قطعی است!

 روزنامه ملیت ترکیه از پیوستن علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی کشورمان و پرسپولیس به فنرباغچه خبر می‌دهد. ملیت می‌گوید بعد از جدا شدن فابیانو گلر برزیلی فنرباغچه، مسئولین باشگاه به دنبال جانشین او می‌گشتند و اخیراً خبری به بیرون درز کرد که نشان می‌داد جذب بیرانوند 24ساله دروازه‌بان باشگاه پرسپولیس ایران در حال قطعی شدن است.

ملیت می‌گوید دروازه‌بان ملی‌پوش ایرانی در مرحله‌ اول به مدت یکسال به عنوان بازیکن قرضی در فنرباغچه بازی خواهد کرد.

به گزارش رتبه آنلاین از روزشو، روزنامه‌ ورزشی پرطرفدار فاناتیک ترکیه هم می‌نویسد در حالیکه مصدومیت فابیانو و جدایی او از فنرباغچه، هواداران این باشگاه ترک را نگران کرده بود، حالا همه با مطرح شدن اسم علیرضا بیرانوند گلر 24ساله‌ ایرانی غافلگیر شده‌اند. به گزارش فاناتیک، درخشش بیرانوند در جام جهانی با پیراهن ایران، مسئولین فنرباغچه که به دنبال تقویت خط دفاع و دروازه‌ی خود هستند را به جذب او متقاعد کرده است. فاناتیک هم می‌گوید بیرانوند فعلاً به مدت یک سال به عنوان یار قرضی در فنرباغچه بازی خواهد کرد.

فانتیک درباره‌ بیرانوند می‌نویسد مهمترین خصوصیات او سیوهای حیاتی است و بیرانوند حتی گاهی با شوتهای بلند خود به بازیکنان تیمش پاس گل هم داده است. بیرانوند علاقه‌ زیادی به شوتهای بلند و منتقل کردن سریع بازی به نیمه‌ حریف دارد. اما بیرانوند در عین حال قابلیت این را دارد که توپ را با استفاده از دست، خیلی سریع برای بازیکنان خودی بیندازد تا بازی متوقف‌‌شده، سریعتر و چابک‌تر آغاز شود. بیرانوند در چندین مسابقه، به هم‌بازی‌های خود پاس گل داده است.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید