پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهکسب‌وکارهای دانش‌بنیاناستارتاپ‌هارتبه‌بندی ترفندهای alexa برای ارتقای «رده‌بندی سایت»

رتبه‌بندی ترفندهای alexa برای ارتقای «رده‌بندی سایت»

قویترین استراتژی ایجاد بک لینک برای سئو و بهینه سازی سایت را می دانید؟

 امیررضا مصطفایی |بک لینک های با کیفیتی که به یک وب‌سایت ارجاع داده می‌شوند، یکی از مهم‌ترین عوامل در رتبه بندی موتورهای جستجو (سرچ) به شمار می‌روند. وقتی سایر وب سایت های با کیفیت به وب سایتی لینک (پیوند) می‌دهند، نشانه‌های مثبتی به خزندگان (کراولرهای) موتور جستجو ارسال می‌شوند مبنی بر این‌که وب‌سایتی که به آن لینک داده شده، ارزشمند و کاربردی است و کاربران (جستجو کنندگان نتایج) از یافتن این وب‌سایت خشنود هستند. تمام این عوامل به بهبود رتبه جستجو (سرچ) وب سایتی که به آن لینک داده شده است، کمک می‌کنند.

استراتژی ایجاد بک لینک

بک لینک چیست

بک لینک لینکی است که یک سایت از سایتی دیگر می‌گیرد. بک لینک ها بر پیشی گرفتن و برتری یک سایت در فهرست نتایج موتور جستجو تاثیر بزرگی می‌گذارند. این به خاطر آن است که آن‌ها برای بهبود رتبه سئوی یک وبسایت بسیار مفید هستند. موتورهای جستجو برای نمایش نتایج جستجو با استفاده از عوامل متعددی رتبه ها را محاسبه می‌کنند. هیچ کس به یقین نمی‌داند موتورهای جستجو هنگام فهرست کردن چه وزن و اعتباری به بک لینک ها می‌دهند، اما آنچه به ضرس قاطع می‌دانیم این است که بک لینک ها فوق‌العاده مهم هستند.
بک لینک ها باید طبیعی باشند، یعنی یک وبسایت نباید از راه‌های تصنعی برای ایجاد بک‌ لینک جهت وبسایت‌های خود استفاده کند. کیفیت لینک ها بسیار مهم‌تر از کمیت‌ آن‌ها است.

بنابراین، اگر می‌خواهید وب‌سایت‌تان در صفحه‌های نتایج موتورهای جستجو قابل مشاهده باشد، باید استراتژی‌هایی را اتخاذ کنید که بک لینک های با کیفیتی را برای وب‌سایت تان ایجاد کنند.

هیچ ترفند ساده یا فوری جهت ایجاد بک لینک برای وب‌سایت‌تان وجود ندارد. ولی استراتژی‌های گوناگونی وجود دارند، که اگر به صورت ترکیبی با یکدیگر به کار روند، به سایت‌تان کمک می‌کنند بک‌ لینک‌های با کیفیتی دریافت کند و قابلیت مشاهده‌اش را در نتایج جستجوها بهبود ببخشد.

۲۱ استراتژی برای ایجاد بک‌ لینک های با کیفیت

الف) محتوا

محتوای سایت‌تان تاثیر بسزایی بر توانایی وب‌سایت‌تان جهت جذب بک لینک ها دارد. در این بخش، به برخی فنون و استراتژی‌هایی اشاره می‌کنیم که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید لینک‌هایی را برای محتوای داخل سایت‌تان به دست آورید.

۱. در سراسر سایت‌تان محتوای با کیفیت منتشر کنید

مهم‌تر از هر نکته‌ی دیگر باید به خاطر بسپارید، اگر می‌خواهید لینک‌های مختلف‌ را به سایت‌تان جذب کنید، تمام محتوای وب‌سایت‌تان باید با ارزش و با کیفیت باشند. سایت‌های دیگر بر اساس محتوای‌‌تان تصمیم‌ می‌گیرند به وب‌سایت‌تان لینک بدهند یا خیر. محتوا بازتاب کلی برند و سازمان‌تان است. اگر صفحه‌های وب‌سایت‌تان کم کیفیت دیده شوند یا اطلاعات ارزشمندی نداشته باشند، سایر سایت‌ها برند‌تان را برای لینک دادن معتبر نخواهند دانست. جهت تولید محتوای با کیفیتی که باعث شود سایت‌تان حرفه‌ای به نظر برسد و با استفاده از آن بتوانید لینک‌های دیگران را برای مدت‌ها به خود جذب کنید، از تمام نکات مربوط به نوشتن محتوا بهره ببرید.

۲. نتایج پژوهش‌های واقعی خودتان را منتشر کنید

یکی از انواع محتوایی که می‌توانید روی وب‌سایت‌تان منتشر کنید و با بهره‌گیری از آن بک لینک‌ های با کیفیتی را به سمت سایت‌تان جذب کنید،‌ انتشار نتایج پژوهش‌های واقعی خودتان است. نظرسنجی برگزار کنید، ‌از داده‌های کسب و کار خودتان استفاده کنید، مطالعات موردی انجام دهید، و بر تولید سایر محتویاتی تمرکز کنید که برگرفته از پژوهش‌های واقعی خودتان باشند و در سایر سایت‌ها یافت نشوند. وقتی آمار و داده‌های تولیدی خودتان را منتشر کنید، به احتمال زیاد سایر سایت‌ها به اطلاعات به‌روز و جدیدتان لینک خواهند داد.

بک لینک

۳. منابعی جامع تولید کنید

یکی دیگر از راه‌های استفاده از محتوا برای جلب توجه سایر ناشران محتوا و ایجاد بک لینک های با کیفیت، تولید منابعی جامع و کامل است. دستورالعمل‌ها، فهرست‌ها، و واژه‌نامه‌های مفصل و با ارزشی تولید کنید که سایر وب‌سایت‌ها آن‌ها را به عنوان منبعی قلمداد کنند که لایق لینک دادن باشند. به عنوان نمونه‌ای از یک منبع جامع، می‌توان به دانشنامه‌ی کسب و کار سایت بازده اشاره کرد.

۴. محتوای‌تان را به صورت فهرست منتشر کنید

مخاطبان به پست‌هایی علاقه‌مند هستند که به صورت فهرست منتشر شده باشند. قابلیت مرور اجمالی و مجموعه‌های کوتاهی از اطلاعات با ارزش باعث می‌شوند این نوع قالب‌بندی، هم در رایانه‌ها و هم در گوشی‌ها و تبلت‌ها، به آسانی قابل خواندن باشند. از این رو، با قالب‌بندی منابع بزرگ یا پست‌های پر بازدید‌تان به صورت فهرست، توجه و لینک‌های سایر سایت‌ها را بیش‌تر به سمت خود جلب کنید.

۵. محتوای بصری تولید کنید

هنگام تولید محتوا برای جذب بک لینک های با کیفیت، فقط بر رونوشت و متن تمرکز نکنید. محتوایی که به صورت بصری جذاب باشد نیز می‌تواند لینک‌ها را به سمت‌تان جلب کند. در حقیقت، از نظر جذب لینک‌های سایر سایت‌ها، محتویات بصری نظیر نمودارها، اینفوگرافیک‌ها (داده‌ نما)، و ویدئوها حتی نسبت به محتویات متنی موثرتر هستند. بنابراین، فقط به تولید محتوای متنی اکتفا نکنید. به پست‌های‌تان تصاویر گرافیکی اضافه کنید؛ تصاویر گرافیکی جالب توجه و حاوی اطلاعات مفیدی تولید کنید که بتوانند به تنهایی نظر دیگران را به سایت‌تان جلب کنند.

۶. مجموعه‌ای از محتوای همیشه سبز تولید کنید

وب‌سایت‌ها معمولا به صفحه‌هایی لینک می‌دهند که ارائه‌دهنده‌ی اطلاعاتی بدون تاریخ انقضا باشند؛ اطلاعاتی که برای مدت‌های طولانی مرتبط و قابل خواندن باشند. ناشران محتوا معمولا به این نوع از محتوا که به آن، محتوای همیشه سبز (evergreen content) می‌گویند، لینک می‌دهند زیرا می‌دانند این نوع محتوا اطلاعات ارزشمند ماندگاری ارائه می‌دهند که در طول زمان، غیر قابل استفاده و بی ربط نخواهند شد. بنابراین، جهت جذب لینک‌های بیش‌تر به وب‌سایت‌تان، از این نوع منابع و صفحه‌های همیشه سبز در سایت‌تان تولید کنید.

۷. به اخبار و موضوعات روز بپردازید

با این‌که محتوای همیشه سبز می‌تواند لینک‌های زیادی برای‌تان جذب کند و در طول زمان ارزشمند باشد، انتشار محتوای کوتاه مدت (دارای تاریخ انقضا) در سایت‌تان نیز می‌تواند بک لینک های با کیفیتی برای‌تان ایجاد کند. انتشار محتوای مربوط به موضوعات روز یا حائز ارزش خبری معمولا به دریافت لینک‌هایی از جانب سایت‌های خبری و سایر خروجی‌های رسانه‌ای سریع‌السیر منجر می‌شوند. شاید این نوع از محتوا دارای ارزش و ماندگاری لینک‌های مربوط به محتوای همیشه سبز نباشد، ولی به دریافت لینک‌های سریع و مرتبط کمک می‌کند. با استفاده از “‌تقویم محتوای سالانه‌”‌ از رویدادهای فصلی در طول سال بهره بگیرید. در این تقویم که محصول الکسا است، بهترین زمان‌ها برای برنامه‌ریزی، انتشار، و ترویج محتوای روز فهرست شده‌اند، و با استفاده از آن‌ها می‌توانید به بیش‌ترین ترافیک و اشتراک گذاری دست یابید.

۸. لینک دادن به محتوای‌تان را آسان کنید

تولید محتوای ارزشمند و با کیفیت احتمال دریافت لینک‌های سایر سایت‌ها را به صفحه‌های‌تان افزایش می‌دهد. ولی می‌توانید با آسان‌تر کردن فرایند لینک دهی سایر ناشران محتوا به سایت‌تان، این احتمال را بیش‌تر کنید. استفاده از تکه کدهای آماده‌ی HTML که سایر ناشران محتوا بتوانند به آسانی آن‌ها را در سایت‌شان کپی و پیست کنند، میزان بک لینک‌ های‌تان را افزایش می‌دهد. هم‌چنین توصیه می‌شود از ابزاری استفاده کنید که هنگام کپی و پیست کردن محتوای سایت‌تان، لینک صفحه نیز برای کاربر پیست شود.

ب) اقدام برای دسترسی به بک لینک ها

تولید محتوای عالی و با کیفیت کمک‌تان می‌کند، به طور ارگانیک، به لینک‌های سایر ناشران محتوایی دست یابید که از نظر آن‌ها، آثارتان ارزشمند و قابل تحسین هستند. ولی برای دستیابی به لینک‌های بیش‌تر، لازم است به سایر وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها دسترسی یابید و به آن‌ها کمک کنید محتوای‌تان را پیدا کنند و شما را برای لینک دادن انتخاب کنند.

بک لینک

۹. از چگونگی شناسایی لینک های با کیفیت آگاه شوید

ارزش همه‌ی لینک‌ها یکسان نیست. لینک‌هایی که از جانب سایت‌های معتبر می‌آیند، بیش‌تر از لینک‌های متعلق به سایت‌های کم کیفیت، می‌توانند در بهبود رتبه‌ی جستجوی سایت‌تان کمک کنند. بنابراین، در حین تلاش‌های‌تان در زمینه‌ی اقدام برای دسترسی به بک لینک، باید بدانید کدام سایت‌ها ارزش پیگیری دارند، و فقط برای دریافت بک لینک از سایت‌های واجد شرایطی اقدام کنید که ارزش صرف زمان و انرژی را داشته باشند. یکی از معیارهای مناسب و سریع برای این هدف، بررسی رتبه‌ي الکسای سایر سایت‌ها است. رتبه‌ي الکسا میزان اعتبار سایت را در فضای آنلاین نشان می‌دهد. هر چه این رقم پایین‌تر باشد، اعتبار آن سایت بیش‌تر، و ارزش بک لینک‌ های آن سایت بالاتر است. با استفاده از ابزار رایگان الکسا برای بررسی سایت‌ها، قبل از هر گونه اقدام برای دریافت بک لینک از یک سایت، رتبه‌ی الکسای آن سایت را بررسی کنید.

۱۰. سایت‌هایی را پیدا کنید که به رقبای‌تان لینک می‌دهند

جهت شناسایی سایت‌هایی که احتمال دارد به وب‌سایت‌تان لینک بدهند، باید اول دنبال سایت‌هایی بگردید که به رقبای‌تان لینک می‌دهند. برای این کار، از خدمات الکسا جهت بررسی بکلینک رقبا استفاده کنید و وارد ۱۰ سایت اول شوید، و بک لینک های خودتان را نیز در آن بررسی کنید. این ابزار، با نمایش تمام سایت‌هایی که تاکنون به رقبای‌تان لینک داده‌اند، فهرستی از بک لینک های با کیفیت را در اختیارتان می‌گذارد. با استفاده از فیلتر گپ (اختلاف بک لینک)، اختلاف میان بک لینک های سایت خود را با رقبا – بک لینک هایی که رقبای‌تان دارند و شما ندارید – مشاهده کنید.

به این ترتیب،‌ با خیال راحت می‌توانید پیش بینی کنید اگر سایت‌هایی به رقبای‌تان لینک می‌دهند، شما نیز این شانس را دارید که از آن‌ها لینک بگیرید. روی هر یک از وب‌سایت‌های دهنده‌ي بک لینک کلیک کنید و url دقیق لینک‌هایی را که به رقبا ارجاع داده‌اند، به دست بیاورید. نوع محتوایی را که به رقبای‌تان لینک داده است، مشاهده کنید، و سپس از ناشر درخواست کنید، لینکی را با ظرفیت مشابه برای وب‌سایت‌تان منتشر کند. برای مثال، اگر نام رقیب‌تان در فهرست‌های گردآوری شده از کسب و کار‌های مربوط صنعت‌تان وجود دارد، شما نیز به آن فهرست‌ها دسترسی پیدا کنید و آن‌ها را در جریان محصولات یا خدمات‌تان قرار دهید. با ارائه‌ی دلایل قانع کننده، متقاعدشان کنید که افزودن کسب و کار‌تان به این فهرست‌ها، میزان رضایت خوانندگان‌شان را افزایش می‌دهد.

۱۱. به سایت‌هایی دسترسی بیابید که رقبای‌تان در آن‌ها پست مهمان گذاشته‌اند

یکی دیگر از راه‌های یافتن بک لینک های با کیفیت استفاده از سایت‌های برای ارسال پست مهمان است. با استفاده از گزارش بررسی بک لینک‌های رقبا در الکسا، می‌توانید رقبای‌تان را از این نظر تحلیل کنید که کدام سایت‌ها پست‌های مهمان رقبای‌تان را پذیرفته‌اند. با کلیک بر سایت لینک دهنده‌ی موجود در این گزارش، صفحه‌هایی را که به رقبای‌تان لینک می‌دهند، مشاهده کنید. با یافتن صفحه‌هایی که رقبا در آن‌ها پست‌های مهمان گذاشته‌اند، می‌توانید پیش‌بینی کنید این سایت نیز فرصتی عالی جهت انتشار پست مهمان برای برندتان است.

۱۲. در کنار منشن (ذکر) نام برندتان، لینک‌های مربوط به آن را نیز از ناشران درخواست

اگر محتوای با کیفیت تولید کنید و برای دسترسی به بک لینک‌ ها فعالانه تلاش کنید، منشن هایی (ذکر نام) از برندتان را در سایت‌های دیگر دریافت خواهید کرد. این اتفاق بسیار خوبی است، ولی اگر هر یک از این منشن ها (ذکر نام برندتان) حاوی بک لینکی به سایت‌تان باشند،‌ وضعیت بهتر نیز می‌شود. گاهی اوقات سایت‌ها بدون دادن لینک، یا حتی گاهی اوقات با دادن لینک به سایت‌های دیگر، برندتان را منشن می‌کنند. با قرار دادن نام برندتان در گوگل الرتس (Google Alert) و جستجوی مرتب عبارات حاوی نام برندتان، از منشن‌های برند خود آگاه شوید. اگر منشن نام برندتان حاوی بک لینک به سایت‌تان نباشد، می‌توانید به ناشر مربوطه دسترسی پیدا کنید و از وی درخواست که لینک‌تان را نیز در منشن نام‌تان قرار دهد.

۱۳. لینک‌ های شکسته را ترمیم کنید

درست همان طور که برخی ناشران وب‌سایت در زمان‌های ضروری لینک نمی‌دهند، ممکن است لینک‌ هایی را نیز در وب‌سایت‌شان قرار دهند که خراب یا به اصطلاح شکسته باشند. مراقب باشید، و به دنبال این قبیل لینک‌های شکسته بگردید، زیرا آن‌ها می‌توانند به طور بالقوه فرصتی را برای دریافت بک لینک های با کیفیت در اختیارتان بگذارند. هر گاه لینک شکسته‌ای را در یک وب‌سایت مشاهده کردید (که با برند یا صنعت‌تان مرتبط بود)، با ناشر آن تماس بگیرید، آن‌ها را متوجه‌ی این خطا کنید، و از آن‌ها بخواهید بک لینکی را به عنوان جایگزین مناسب به سایت‌تان ارائه دهند.

۱۴. لینک های تصاویرتان را در سایت‌های دیگر احیا کنید

تصاویر گنجانده شده در وب‌سایت‌ها معمولا شامل لینکی به منبع آن تصاویر هستند. گاهی اوقات، این لینک‌ها به سایت اصلی ارجاع داده نمی‌شوند، یا این لینک‌ها خراب هستند. مراقب این فرصت‌ها نیز باشید؛ به خصوص اگر آن وب‌سایت به یکی از تصاویر گرافیکی‌تان لینک داده باشد. مطمئن شوید تمام تصاویر گرافیکی مورد استفاده در سایر سایت‌ها به طور مناسب به سایت‌تان بک لینک داده شده باشند.

بک لینک

پ) استفاده از روابط

اقدام برای دسترسی به بک لینک ها، نوعی ایجاد روابطی است که کمک‌تان می‌کند بک لینک های با کیفیت دریافت کنید. ولی این کار تنها راهی نیست که می‌توانید برای بهره‌مندی حداکثری از روابط‌تان جهت به دست آوردن لینک از آن استفاده کنید. به منظور توسعه‌ی مجموعه‌ی بک لینک های‌تان، می‌توانید با استفاده از فنون زیر، از شرکا و روابط‌تان با دیگران حداکثر بهره را ببرید.

۱۵. به سایت‌های مرتبط لینک دهید

بهترین رابطه میان دو طرف زمانی ایجاد می‌شود که طرفین بتوانند از طریق این رابطه به منافعی دست پیدا کنند. بنابراین، با ورود به فعالیت‌های متقابل ایجاد لینک، منافعی را برای هر دو طرف ایجاد می‌کنید. به سایر سایت‌ها لینک دهید تا شانس‌تان را برای دریافت لینک از آن‌ها بالا ببرید. لینک دادن به سایر سایت‌ها کمک‌تان می‌کند در دیدرس‌شان قرار بگیرید. به این ترتیب، وقتی جهت پست مهمان یا افزودن‌تان در فهرست‌های گردآوری شده‌شان و غیره به آن‌ها درخواست می‌دهید، امکان پذیرفته شدن درخواست‌تان از جانب آن‌ها بیش‌تر می‌شود. جهت یافتن سایت‌های مشابه‌ای که ارزش لینک دادن را داشته باشند، از ابزار همپوشانی مخاطبان الکسا استفاده کنید. وارد ۱۰ سایت اول شوید تا فهرستی از سایت‌هایی را دریافت کنید که دارای مخاطبانی مشابه هستند و احتمالا محتوایی مرتبط با محتوای شما منتشر می‌کنند.

۱۶. برندهای دیگر را در سایت‌تان معرفی کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای بک لینک دادن به سایر سایت‌ها، معرفی کردن‌شان در سایت خودتان است. این کار نه فقط باعث ایجاد رابطه می‌شود، بلکه هم‌چنین شانس‌تان را برای جبران شدن این لطف و دریافت بک لینک از آن سایت افزایش می‌دهد. وقتی برندی را در سایت‌تان معرفی می‌کنید، به احتمال زیاد، برند مذکور این پست (و احتمالا لینک آن) را در وب‌سایت‌اش منشن (ذکر) می‌کند. هم‌چنین احتمال دارد این برند پست‌تان را از طریق انتشار در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد؛ به این ترتیب، این کار برای‌تان فواید بسیاری در بر خواهد داشت و کمک‌تان می‌کند بیش‌تر دیده شوید.

۱۷. مصاحبه تهیه کنید و به پست‌های اطلاعاتی گردآوری شده کمک کنید

یکی دیگر از راه‌های دریافت بک لینک های با کیفیت، تهیه‌ی مصاحبه با افراد یا کمک به تولید پست‌های اطلاعاتی گردآوری شده است. وقتی وب‌سایت‌ها پست‌هایی را درباره‌ی ویژگی‌های یک فرد یا برند منتشر می‌کنند، یا فهرستی از نقل قول‌های بازاریابی، بهترین اقدامات، یا نمونه‌هایی متعلق به گروهی از آدم‌ها را تولید می‌کنند، معمولا به این فرد یا برند برجسته بک لینک می‌دهند.

۱۸. از برندها تعریف و تمجید کنید

می‌توانید با ارائه‌ی پیشنهادی مبنی بر نوشتن تعریف و تمجید یا بررسی یک برند، نام و لینک خود را در وب‌سایت‌شان وارد کنید. یکی از بهترین ابزارها یا برندهایی را که از آن‌ها استفاده می‌کنید، انتخاب کنید و با آن‌ها تماس بگیرید، و به آن‌ها پیشنهاد دهید که مقاله‌ای درباره‌ی تجربه‌های شخصی‌تان راجع به آن بنویسید. برندها معمولا مشتاق دریافت این تعریف و تمجیدها هستند و از آن‌ها در سایت‌شان استفاده می‌کنند و معمولا به سایت نویسنده‌ی این مطالب اعتبار و بک لینک می‌دهند.

۱۹. رویدادی را میزبانی کنید یا اسپانسر یک همایش شوید

علاوه بر موارد بالا، می‌توانید از طریق ایجاد روابط غیر آنلاین نیز به بک لینک‌ های با کیفیتی برسید. رویدادی را میزبانی کنید یا اسپانسر یک همایش یا کنفرانس شوید. وقتی از یک رویداد میزبانی می‌کنید، می‌توانید از طرف سایت‌هایی که فهرستی از رویدادها را منتشر می‌کنند، بک لینک دریافت کنید، و اگر اسپانسر یک همایش یا کنفرانس شوید نیز معمولا در صفحه‌های مربوط به برگزاری رویدادهای مختلف به شما لینک داده می‌شود. به علاوه، انجام این کار مزیت دیگری نیز دارد؛ این‌که برندتان بیش از پیش در معرض دید قرار می‌گیرد.

۲۰. استراتژی به اشتراک گذاری اجتماعی قدرتمندی اتخاذ کنید

وقتی بحثی هم‌چنان در محافل عمومی داغ باشد، اگر اشتراک گذاری‌ها در شبکه‌های اجتماعی پیام‌هایی را به موتورهای جستجو ارسال کنند و رتبه‌ی یک وب‌سایت را بهبود ببخشند، اتخاذ استراتژی قدرتمند برای بهبود سئو (بهینه‌ سازی موتور جستجو) از ارزش بالایی برخوردار خواهد شد. استراتژی اجتماعی قوی، ترافیک را به سمت محتوای‌تان روانه می‌کند و شما را بیش از پیش در معرض دید قرار می‌دهد؛ این اتفاقات برای برندتان و هم‌چنین برای تلاش‌های‌تان در زمینه‌ی به دست آوردن لینک بسیار عالی هستند. هم‌زمان با این‌که محتوای قابل اشتراک گذاری‌تان در سراسر اینترنت گسترش می‌یابد و آدم‌های بیش‌تری آن را مشاهده می‌کنند، احتمال آن‌که سایر وب‌سایت‌ها به صفحه‌تان لینک بدهند، افزایش می‌یابد. بنابراین، به اشتراک گذاری محتوا، کمک می‌کند دیگران نیز محتوای‌تان را به اشتراک بگذارند؛ به این ترتیب، وقتی پست‌های‌تان بیش‌ترین بازدید کننده را داشته باشند، سئو سایت‌تان بهبود خواهد یافت.

۲۱. برای خودتان پروفایل‌های کسب و کاری دیجیتال ایجاد کنید

برای افزایش تاثیرگذاری برندتان در فضای آنلاین و ایجاد بک لینک های با کیفیت، در تمام سایتهای دایرکتوری مرتبط با کسب و کار‌تان، برای خودتان پروفایل‌های کسب و کاری دیجیتال ایجاد کنید. پروفایل‌های کسب و کاری معمولا شامل بک لینک‌ هایی به وب‌سایت‌تان هستند، که به ایجاد گنجینه‌ای از لینک‌ها کمک می‌کند. بنابراین، به دنبال شبکه‌های اجتماعی و دایرکتوری‌های با کیفیتی بگردید که با صنعت یا مخاطبان‌تان مرتبط باشند، و برای به دست آوردن لینک و قرار گرفتن در معرض دید، در آن سایت‌ها به ایجاد پروفایل بپردازید.

ایجاد بک لینک های با کیفیت با استفاده از ابزارهای الکسا

اگر می‌خواهید سایت‌تان در صفحه‌ی نتایج جستجو با سایرین رقابت کند، باید بک لینک های با کیفیت بسازید. وقتی برای ایجاد پروفایل بک لینک، از استراتژی‌های ارگانیک و معتبر، نظیر آن‌چه در این مقاله فهرست کرده‌ایم، استفاده کنید، به مطلوب‌ترین نتایج دست می‌یابید.

اگر برای رشد گنجینه‌ی لینک‌های‌تان به خرید بک لینک های با کیفیت یا استفاده از روشهای کلاه سیاه استفاده کنید، در مقایسه با استفاده از فنون کلاه سفید، به نتایج مطلوبی دست نخواهید یافت. ایجاد لینک‌های طبیعی و ارگانیک باعث تولید پروفایلی از لینک‌های واقعی می‌شود که هرگز به جریمه‌های موتور جستجو منجر نخواهند شد. در عوض، به فواید طولانی مدت سئو، ترافیک بیش‌تر، و عملکردی بهتر در جستجو دست خواهید یافت.

با استفاده از نکات مذکور در این مقاله، و با کمک ابزارهای الکسا به شکلی مناسب به بک لینک های با کیفیت دست یابید.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید