جمعه 10 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلی10نقطه برای دیدارهای خانوادگی و دوستانه در دوبی

10نقطه برای دیدارهای خانوادگی و دوستانه در دوبی

شهر بسیار زیبا و جاذبه ­های گردشگری آن امروزه به محلی ایده‌­آل برای زوج‌­های جوان و دوستانی است که دوست دارند لحظاتی شاد و هیجان­‌انگیز را در کنار یکدیگر تجربه کنند. اگر با یک تور گردشگری به شهر دبی سفر کنید درمی‌یابید که دبی و جاذبه­‌های گردشگری آن بهترین جا برای سپری کردن زمان در کنار اعضای خانواده و دوستان است. ما در اینجا قصد داریم تا تعدادی از نقاط منحصربه‌فرد این شهر را که برای دیدارهای خانوادگی و دوستانه بسیار مناسب هستند به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

1. ساحل جمیرا

یکی از محبوب­‌ترین سواحل شهر دبی جمیرا نام دارد. جمیرا مکانی است که به سبب آب‌های عمیق آبی و گرم خود برای سپری کردن یک روز زیبای خانوادگی در کنار عزیزان شما بسیار مناسب می­‌باشد. در این جاذبه گردشگری شما می‌­توانید ضمن استفاده از امکانات تفریحی که در این منطقه از شهر دبی گسترانده شده است از مناظر زیبای شهر دبی لذت ببرید و خاطرات بسیار خوشی را از قدم زدن بر روی شن‌های سفید ساحل برای خود و عزیزان‌تان بسازید. در پایان یک روز زیبا نیز می­‌توانید به یکی از هتل­ های بسیار لوکس و مجلل منطقه جمیرا بروید و برای استراحت شب را در آنجا بگذرانید.

2. ساحل ممزر (Mamzer)

اگر چه سواحل ممزر به اندازه ساحل جمیرا بزرگ نمی‌باشد اما همچنان می­‌تواند برای جونان یک مکان بسیار ایده‌آل باشد تا لحظات خوشی در یک منطقه زیبا سپری کنند. در این ساحل بسیار زیبا که به سبب سکوت به یکی از جاذبه­‌های گردشگری تور دبی مبدل شده است شما می‌­توانید در هر لحظه­‌ای که اراده کردید به یکی از اغذیه فروشی‌­های اطراف یا رستوران­‌هایی که در ساحل ممزر قرار دارند بروید، برای شنا از آب‌های گرم آن نهایت استفاده را بکنید و ساعت‌ها در کنار دوستان خود به قدم زدن بپردازید. علاوه بر این، مغازه­‌های مختلفی در نزدیکی این جاذبه گردشگری وجود دارند تا شما بتوانید با خرید یک یادگاری لحظات بسیار زیبایی را برای اعضای خانواده و دوستان خود بسازید.

3. پیاده راه­‌های شهر دبی

در شهر دبی بلواری وجود دارد که به سبب تعداد فروشگاه‌­ها، مراکز خرید، هتل و رستوران­‌ها در میان ساکنان و گردشگران بسیار محبوب است. این جاذبه گردشگری زیبا پیاده راه یا سیتی والک (City Walk) نام دارد. به هر صورت برای کسانی که به تور دبی می­‌روند این جاذبه گردشگری یک مکان بسیار ایده­‌آل است تا در آن لحظات بسیار خوشی را در کنار دوستان خود بگذارند، از رستوران­‌های مجلل­ آن برای غذا خوردن استفاده کنند، از فروشگاه­‌های لباس آن لباس­‌های مد روز را بخرند. ما پیشنهاد می­‌کنیم در تور دبی خود حتما یکی از شب­‌ها را به قدم زدن در این پیاده راه بسیار زیبا اختصاص دهید.

4. رستوران پیرچیک (Pierchic Restaurant) و منظره منحصربه‌فرد آن

رستوران پیرچیک مکانی است که از نظر ارزش برای دیدارهای دوستانه و خانوادگی ارزش دو چندانی دارد. چرا که در این رستوران علاوه بر تجربه صرف شام در کنار دوستان خود خواهید توانست از یکی از بهترین مناظر شهر دبی و جاذبه­‌های گردشگری آن نهایت لذت را ببرید. در این رستوران ساکت و مجلل که دارای پنج ستاره کیفیت است شما در هنگام صرف شام می­‌توانید یک منظره خیره‌کننده از هتل برج العرب  و افق نورانی و زیبای شهر دبی را ببینید و یک تجربه شگفت‌انگیز از صرف شام برای خود و دوستان به وجود بیاورید.

5. منطقه مسکونی جمیرا

منطقه مسکونی جمیرا به صورت قطع یکی از محبوب­‌ترین نقاط شهر دبی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته ساکنان شهر است. این منطقه از شهر دبی یک بلوار زیبا است که در قلب شهر دبی قرار دارد و محلی بسیار ایده‌آل برای گذراندن زمان در کنار دوستانتان است. شما در تور دبی خود می‌توانید در یکی از رستوران­‌های مجلل و در عین حال شلوغ آن به صرف شام بپردازید، از منظره حیرت‌انگیز این منطقه از شهر نهایت لذت را ببرید و در نهایت به بازدید از تعدادی از بهترین فروشگاه­‌های این شهر بپردازید.

6. میراکل گاردن دبی (Dubai Miracle Gardens)

میراکل گاردن نام یکی از جاذبه­‌های گردشگری شهر دبی است که در نوع خود بزرگترین باغ گل جهان به شمار می­‌رود. این جاذبه گردشگری بسیار زیبا میزبان تعداد بسیار زیادی از گل­‌های بسیار زیبا و رنگارگ است که از سراسر جهان در آن جمع­‌آوری شده­‌اند و یک منظره بسیار دلنشین و در عین حال حیرت‌انگیز را در پیش روی بازدیدکنندگان و گردشگران قرار می‌­دهد. کسانی که تازه ازدواج کرده‌­اند و دوست دارند یک خاطره بسیار دلنشین از سفر خود بسازند می‌­توانند در هنگام تور دبی خویش از این مکان بسیار زیبا بازدید نمایند و لحظات بسیار خوش و دلنشینی را برای همسر خود بسازند.

7. اوپرای دبی

برای آنکه در تور دبی خود یک شب بسیار دلنشین و متفاوت برای خود و دوستانتان بسازید به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما به اوپرای دبی بروید و از زیبایی و تجربه گوش دادن به یکی از اوپراهایی که در آن اجرا می­‌شود نهایت لذت را ببرید. اوپرای دبی یکی از جدیدترین جاذبه­‌های گردشگری است که اخیرا در این شهر و در نزدیک برج خلیفه و دبی مال بنا نهاده شده است. به نظر ما این جا مکانی بسیار ایده‌ال برای جوانان و هنردوستان است که علاقمند هستند طعم تور مسافرتی خود را با موسیقی دلنشین‌­تر سازند بسیار مناسب است.

8. باربیکیو در صحرای دبی

اگر به دنبال آن هستید که در یکی از شب­‌های تور دبی خود یک دیدار دوستانه بسیار زیبا، دوست‌داشتنی و کوچک در یک مکان زیبا و منحصربه‌فرد داشته باشید به شما پیشنهاد می­‌کنیم که به صحرای دبی بروید. البته فراموش نکنید که در این قسمت از تور گردشگری خود حتما باربیکیو و کمی گوشت به همراه داشته باشید تا بتوانید یک شام کوچک و در عین حال بسیار دوستانه در کنار اعضای خانواده خود یا دوستانتان داشته باشید. شما می­‌توانید در این بخش از تور گردشگری دبی خود از زیبایی کویر نهایت لذت را ببرید، از منظره بسیار زیبای شهر آسمان نهایت لذت را ببرید. لازم به یاد آوری است که باربیکیوهای شبانه در صحرای دبی یکی از محبوب‌­ترین تفریحات آخر هفته در میان ساکنان و به خصوص زوج­‌های جوان شهر دبی است.

9. اسکی در شهر دبی

ما به شما پیشنهاد می‌­کنیم برای داشتن یک خاطره جذاب به مجموعه اسکی شهر دبی که در بازار امارات این شهر قرار دارد برید تا در یک روز گرم تجربه اسکی بر روی برف را تجربه کند. این مجموعه تفریحی سرپوشیده و بسیار زیبا بزرگترین مجموعه ورزشی- زمستانی جهان است که در قلب خود یکی از بزرگترین سکوهای اسکی جهان را جای داده است. به یقین در تور دبی خود می­‌توانید در کنار دوستان خود یک تجربه بسیار دلنشین از اسکی را بسازید و خاطره این تور مسافراتی خویش را جاودانه کنید.

10. در دبی مال به خرید بپردازید

به گزارش نکس هالیدی،در هر تور مسافرتی یک بخش مهم از سفر گردش در میان فروشگاه­‌ها و خرید هدیه و سوغات است حتی اگر با دوستان خود به سفر رفته باشید. البته زوج‌هایی که برای ماه عسل تور دبی را انتخاب کرده‌­اند می‌­توانند همسر خود را برای گردش به دبی مال ببرند و از تعداد بسیار زیادی از فروشگاه­‌های منحصر به فرد این بازار بازدید کنند، در شهر بازی آن تفریح کنند، برای تماشای یکی از فیلم­‌های روز جهان به سینما بروند و در نهایت برای آشنایی با زیبایی­‌های حیات وحش دریایی از بزرگترین آکواریوم سرپوشیده جهان در دبی مال دیدن کنند. پس در گنجاندن دبی مال در برنامه مسافرتی خود در تور دبی لحظه­­‌ای درنگ نکنید.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید