شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهخبریازدهمین دوره مسابقات پل ماکارونی در سمنان برگزار شد

یازدهمین دوره مسابقات پل ماکارونی در سمنان برگزار شد

دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان از برگزاری یازدهمین دوره مسابقات کشوری پل ماکارونی در دو بخش راندمان و هدفمند در سمنان خبر داد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا؛ محمد محمدی اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور 37 تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور و با 43 سازه در دانشگاه سمنان برگزار شد.

وی جایزه تیم اول گرایش راندمان این دوره از مسابقات را 20 میلیون ریال، تیم دوم را 12 میلیون ریال و تیم سوم را هشت میلیون ریال اعلام کرد و افزود: جایزه تیم اول گرایش هدفمند هشت میلیون ریال  و تیم دوم پنج میلیون ریال است.

محمدی از معرفی تیم‌های برتر این مسابقات خبر داد و اظهار کرد: در بخش راندمان این رقابت‌ها که در تالار امیر کبیر دانشگاه سمنان برگزار شد، تیم دانشگاه اسلامشهر به سرپرستی هادی نظری با راندمان 724.18 عنوان اول را بدست آورد، تیم دانشگاه هشتگرد به سرپرستی سالاری با راندمان 696.04 به مقام دومی رسید و تیم دانشگاه قزوین هم به سرپرستی علیرضا جاودانیان با راندمان 606.54 در جایگاه سوم این دوره از رقابت‌ها قرار گرفت.

دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان ادامه داد: همچنین در بخش هدفمند هم تیم “نیمکت” به سرپرستی محمد رضا شارعی از دانشگاه سمنان اول و تیم “لیماک” به سرپرستی عماد برندان از دانشگاه سمنان دوم شد.

وی یادآوری کرد: با توجه به اینکه دو تیم نیمکت و لیماک توانستند به مدت دو دقیقه وزنه 10 کیلویی را تحمل کنند مقام سوم بخش هدفمند حذف شد.

مسابقات کشوری پل ماکارونی با هدف تمرین دانشجویان رشته عمران در ساخت سازه‌هایی مقاوم با استفاده از رشته‌های ماکارونی به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران، معاونت فرهنگی – اجتماعی و پژوهش‌سرای دانشجویی دانشگاه سمنان برگزار شد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید