سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیرتبه بندی۱۰برند کیف‌دستی پرفروش‌ زنانه دنیا

رتبه بندی۱۰برند کیف‌دستی پرفروش‌ زنانه دنیا

فاطمه بختیاری دزفولیهر خانمی عاشق این است که لوازم به‌روز و شیک داشته باشد. این لوازم ممکن است لباس، اکسسوری یا پاپوش باشند. زنان معمولا عاشق دنبال کردن مُد هستند.

هر زنی زیبا است و همیشه به دنبال یک کیف دستی زیبا برای همراه داشتن با خود است. زنان معمولا برای مناسبت‌ها و سبک‌های مختلف آرایشی، کیف دستی‌های جداگانه‌ای استفاده می‌کنند، مثلا کار، تعطیلات، یا مهمانی. طرح‌ها، رنگ‌ها، و اندازه‌های مختلفی از کیف‌های دستی از سوی برندهای مختلف ارائه شده است. کیف‌های دستی از نظر جنس نیز متفاوت هستند، ممکن است از پارچه، کتان، چرم یا خز ساخته شده باشند. در ادامه ۱۰پرفروش ترین برند کیف دستی زنانه در دنیا را می شناسیم.

۱۰. کریستین دیور

پرفروش ترین برند کیف دستی زنانه در دنیا

این برند که عموما به نام دیور شناخته می‌شود در ۱۹۴۶ تأسیس شد. دفتر اصلی این شرکت در پاریس قرار دارد و بیش از ۲۱۰ شعبه دارد. برند کریستین دیور به تولید پوشاک، اکسسوری‌های مُد، زیورآلات، عطر، ساعت، اقلام چرمی و بسیاری موارد دیگر می‌پردازد. کیف دستی‌های این برند با تغییر مُد دستخوش تحولات زیادی شدند، ولی هنوز هم سبک کلاسیک محبوبیت خود را حفظ کرده است. مجموعه کیف‌های دستی این برند دارای رنگ، جنس، ظاهر و اندازه‌های متفاوتی هستند.

۹. بربری

پرفروش ترین برند کیف دستی زنانه در دنیا

برند بربری در ۱۸۵۶ تأسیس شد. این برند لوکس بریتانیایی در سرتاسر دنیا به‌خاطر پوشاک، اکسسوری‌های مُد، عطر، لوازم آرایشی و عینک آفتابی شناخته شده است. دفتر این برند در لندن است و بیش از ۵۰۰ شعبه در سرتاسر دنیا دارد. الگوی ظاهری شاخص این برند ازجمله نشان‌های تجاری است که در مقیاس زیاد از آن کپی برداری شده است. کیف‌های دستی بربری اصل دارای لوگوی شوالیه هستند و درون آن‌ها مهر بربری دارد. دوخت همه جای این کیف دستی‌ها صاف، مرتبط و تمیز است.

۸. پرادا

پرفروش ترین برند کیف دستی زنانه در دنیا

این برند لوکس ایتالیایی در میلان واقع است. تخصص برند پرادا در کیف دستی‌های چرم، لوازم سفر، پوشاک، عطر، کفش و دیگر اقلام چرمی است. کیف دستی‌های این برند کیفیت و طرح فوق‌العاده‌ای دارند. ظاهر زیبا و جذاب این کیف‌های دستی، باعث شده است تا به یک برند محبوب در دنیا تبدیل شود.

۷. بلنسیاگا

پرفروش ترین برند کیف دستی زنانه در دنیا

دفتر اصلی برند لوکس اروپایی بلنسیاگا در پاریس واقع شده است. این برند اکنون به تولید پوشاک، ژاکت‌های چرمی، کیف دستی،‌اکسسوری و از این قبیل چیزها می‌پردازد.

۶. لویی ویتون

پرفروش ترین برند کیف دستی زنانه در دنیا

برند فرانسوی ۱۶۲ ساله‌ی لویی ویتون یکی از لوکس‌ترین برندهای دنیا است. محصولات این برند از اقلام چرمی، کیف دستی گرفته کفش، ساعت، زیورآلات، اکسسوری‌ها و پوشاک تشکیل شده است. این برند بیش از ۴۶۰ فروشگاه در سراسر دنیا دارد.

۵. هرمس

پرفروش ترین برند کیف دستی زنانه در دنیا

برند لوکس فرانسوی هرمس در ۱۸۳۷ تأسیس شد. دفتر این برند در پاریس قرار دارد. این شرکت از طراحان بنام استفاده می‌کند. هرمس به تولید محصولات چرم لوکس، اکسسوری، عطر، زیورآلات و ساعت می‌پردازد. تولید کیف‌های دستی این برند به ادعای خودشان ۱۸-۲۴ ساعت طول می‌کشد.

۴: شنل

پرفروش ترین برند کیف دستی زنانه در دنیا

برند شنل در ۱۹۰۹ تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در پاریس واقع است. این شرکت خصوصی در تولید محصولات خاص مانند پوشاک، عطر، زیورآلات و اکسسوری‌های مُد تخصص دارد. طرح‌های زیبا و باشکوه و در عین حال تأثیرگذار و جذاب این برند بسیار شناخته شده‌اند. کیف‌های دستی تولید این برند از نظر طرح، سبک و جنس متفاوت هستند.

۳. کوچ

پرفروش ترین برند کیف دستی زنانه در دنیا

برند لوکس امریکایی کوچ در ۱۹۴۱ تأسیس شد. این برند به‌خاطر اکسسوری‌ها، کیف‌های دستی، پاپوش، پوشاک، ساعت، و بسیاری اقلام دیگر شناخته شده است. این برند در بیش از ۱۰۰۰ نقطه‌ی دنیا مشغول فعالیت است. کیف‌های دستی این برند ظاهر و کیفیت بسیار فوق‌العاده‌ای دارند.

۲. مایکل کورس

پرفروش ترین برند کیف دستی زنانه در دنیا

این شرکت مُد امریکایی به تولید کیف‌های دستی، ساعت، پاپوش، زیورآلات و دیگر اکسسوری‌های لوکس می‌پردازد. این برند در ۱۹۸۱ توسط مایکل کورس طراح تأسیس شد.

۱: کیت اسپید

پرفروش ترین برند کیف دستی زنانه در دنیا

برند امریکایی کیت اسپید در ۱۹۹۳ تأسیس شد. این برند در آغاز کار خود صرفا به فروش کیف‌های دستی می‌پرداخت و کم‌کم به تولید اکسسوری، پاپوش، زیورآلات، عینک و اقلام دیگر اقدام کرد. محصولات این برند در بیش از ۵۰۰ فروشگاه دنیا به فروش می‌رسد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید