جمعه 10 فروردین 1403
خانهصنعتحمل‌و‌نقلعذرخواهی دیر هنگام وزیر در حال استیضاح!

عذرخواهی دیر هنگام وزیر در حال استیضاح!


به عنوان بالاترین مسئول وزارت راه از مردم عذرخواهی می کنم.

به گزارش رتبه آنلاین ،نشست نوبت عصر امروز مجلس برای بررسی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با اضهار نظر موافقان و مخالفان استیضاح در حال برگزاری است

عباس اخوندی وزیر راه و شهرسازی در دفاع از عملکرد خود در مقابل استیضاح گفت:حوادث اخیر نگرانی‌هایی را برای مردم ایجاد کرده زیرا عزیزتر از جان مردم و حفط ایمنی، رفاه وآسایش انها هیچ چیز دیگری نیست.

وی افزود:من نمی خواهم توجیه کنم اما قبل از هر چیزی به عنوان بالاترین مسئول وزارت راه و شهرسازی از هر نوع رنجی که برای مردم پیش آمده اعم از اینکه قصور و تقصیری متوجه ما بوده یا نه پوزش می خواهم؛ چراکه به هرحال کار هیچ دستگاه اجرایی بدون نقص نیست.

وزیر راه و شهرسازی در جلسه استیضاح خود گفت: با توجه به اینکه آغاز استیضاح بر اساس سقوط هواپیما در منطقه دنا بود وظیفه خود می‌دانم خدمت خانواده عزیز جانباختگان تسلیت بگویم و بابت تمام کاستی‌ها و کمبودها از ملت عزیز پوزش بخواهم.

بیگی در موافقت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی:
وزارت راه از نقاطی است که آتش به خرمن اعتماد مردم نسبت به مسئولین انداخته

در همین جلسه نماینده تبریز گفت: وزارت راه و شهرسازی یکی از نقاطی است که آتش به خرمن اعتماد مردم بر کارآمدی و پاسخگویی کارگزاران نظام انداخته و قرینه ها و شواهد متعددی از راه می‌‌رسد که این ناتوانی و عدم کارآمدی را اثبات می‌کند.

حجت‌الاسلام آزادیخواه در موافقت با استیضاح آخوندی:
آقای آخوندی! چه اشکالی در کار است که وکلای ملت سه بار استیضاح‌تان می‌کنند

نماینده مردم ملایر در موافقت با استیضاح وزیر راه گفت: وزیر راه باید تأمل کند و ببیند چه اشکالی در کار است که سه مرتبه کارش به استیضاح کشیده شده است، شنیده می‌شود خود او نیز علاقه‌ای برای ادامه کار ندارد.

مرادی در جلسه استیضاح وزیر راه:
آقای آخوندی کدام یک از مشکلات مردم را حل کردید؟

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای آخوندی چند بار با نمایندگان برای حل مشکلات مردم جلسه گذاشتید و کدام یک از مشکلات مردم را حل کردید؟

عثمانی در موافقت با استیضاح آخوندی:
آقای آخوندی! چرا به جان مهندسین افتاده‌اید/سطح کنونی کار و تحرک وزرای دولت در سطح انتظارات مردم نیست

نماینده مردم بوکان در مجلس با بیان اینکه امروز کشور نیاز به تحرک دارد و باید موتور محرکه دولت به کار بیافتد، گفت: این سطح از کار و تحرک هرگز در سطح انتظارات مردم نیست و این وزیران هستند که باید با تحرک‌بخشی در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی باعث تحقق فضای بهتری شوند.

قاضی‌پور در موافقت با استیضاح وزیر راه:
کارنامه کاری آخوندی آغشته به خون کسانی است که قربانی بی‌تدبیری‌های وی شده‌اند/نباید اجازه ادامه کار را به وزیر داد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کارنامه کاری وزیر راه و شهرسازی آغشته به خون کسانی است که قربانی بی‌تدبیری وی شده‌اند و با نگاه به این کارنامه خون‌آلود نباید اجازه دهیم آقای آخوندی در این وزارتخانه به کار خود ادامه دهد.

هاشمی‌پور در موافقت با استیضاح وزیر راه
آقای آخوندی با عملکرد نارس خود ناکارآمدی‌اش را فریاد زده است

نماینده موافق استیضاح وزیر راه گفت: صریح‌تر از آنکه ما بگوییم خود آقای آخوندی با عملکرد نارسش ناکارآمدی و بی‌انگیزگی‌اش را فریاد زده است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید