سه‌شنبه 28 فروردین 1403
خانهخبرعواقب رسوایی جنسی برای وودی آلن/ مایکل کین هم دیگر در فیلم...

عواقب رسوایی جنسی برای وودی آلن/ مایکل کین هم دیگر در فیلم آلن بازی نخواهد کرد

مایکل کین بازیگر سرشناس سینما که برای بازی در فیلم وودی آلن جایزه اسکار گرفت نیز به جمع تحریم‌کنندگان این کارگردان پیوست.
به گزارش رتبه آنلاین، پس از مطرح شدندوباره اتهامات دیلن فارو علیه وودی آلن، بسیاری از چهره‌های سرشناس اعلام کردندکه دیگر حاضر به همکاری با این کارگردان نیستند. از جمله آن‌ها می‌توان به تیموتیشلمی بازیگر جوان هالیوود و گرتا گرویگ اشاره کرد.

در تازه‌ترین نمونه اما بازیگری دست به این کارزده است که نخستین اسکار کارنامه کاری خود را با بازی در فیلمی از وودی آلن به دستآورد.

مایکل کین که نخستین بار برای بازی در فیلم«هانا و خواهرانش» به کارگردانی وودی آلن اسکار گرفت، اعلام کرد که از شنیدن اتهامآزار جنسی علیه وودی آلن شگفت‌زده شده است و پس از این حاضر نیست در فیلم دیگری ازاین فیلمساز کهنه‌کار جلوی دوربین برود.

دیلن فارو دخترخوانده وودی آلن و میا فارو مدعیاست که آلن در کودکی به او تعرض کرده است.

کین در این باره گفت:‌ «من از حامیان «جامعهجلوگیری از خشونت علیه کودکان» هستم و نسبت به آزار جنسی کودکان دیدگاه سختگیری دارم. منوودی آلن را دوست دارم و اوقات بسیار خوشی با او داشتم و از این روی پذیرفتن ایناتهامات برایم ممکن نیست. من از کار کردن با او پشیمان نیستم اما دیگر با او کارنخواهم کرد.»

وودی آلن همواره ادعای دیلن فارو را قاطعانه ردکرده است. او در بیانیه‌ای که اوایل سال نوی میلادی در این باره منتشر شد، نوشت‌:«وقتی ۲۵ سال پیش برای نخستین بار این ادعا مطرح شد، پلیس، سازمان حمایت از حقوقکودکان و بیمارستانی تخصصی در این باره تحقیق کردند و نتیجه اعلام شد. تمام آن‌هارای دادند که هیچ تعرضی صورت نگرفته است.»

در ماجرای رسوایی آلن برخی بازیگران از جمله الکبالدوین و دیان کیتون برخلاف دیگران از کارگردان «نیمه شب در پاریس» حمایت کردند.

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید