جمعه 31 فروردین 1403

10 تبلت رتبه دار سال 2017

برای خرید تبلت در بازار ایران باید بدانید که برترین مدل‌های ارائه شده کدامند و چه مزایا و معایبی دارند.

به گزارش رتبه آنلاین در گزارش پیش رو لیستی از بهترین مدل‌ها که به تازگی معرفی شده اند را گردآوری کرده ایم که می‌خوانید:

 

تبلت دوکاره Yoga A12 لنوو 

شرکت لنوو به تازگی از جدیدترین تبلت دوکاره یا اصطلاحا هیبریدی خود با نام اختصاصی Lenovo Yoga A12 رونمایی کرد. این تبلت به کیبورد لمسی بسیار جالبی مجهز است و نمایشگر آن قابلیت چرخش 360 درجه‌ای را ارائه می‌کند.

شیائومی از تبلت می پد 3 پرده‌برداری کرد: زیبا و مقرون‌به‌صرفه

شرکت چینی شیائومی به تازگی از جدیدترین تبلت خود با نام اختصاصی شیائومی می پد 3 (Xiaomi Mi Pad 3) رونمایی کرد. این تبلت زیبا و ظریف از بستر سخت‌افزاری قدرتمندی بهره می‌برد و باتری آن ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی دارد.

لنوو از کروم‌بوک دو منظوره جدید خود رونمایی کرد!

شرکت لنوو به تازگی از جدیدترین کروم‌بوک خود با نام اختصاصی لنوو فلکس 11 (Lenovo Flex 11) رونمایی کرد. این کروم‌بوک یک دستگاه دو منظوره است و صفحه‌نمایش آن قابلیت چرخش 360 درجه‌ای را ارائه می‌کند.

سرفیس پرو 2017 مایکروسافت معرفی شد + عکس

شرکت مایکروسافت سرانجام از نسخه 2017 سری تبلت‌های سرفیس پرو خود رونمایی کرد. سرفیس پرو 2017 (Microsoft Surface Pro 2017) یک محصول فوق‌العاده است که شامل نسخه‌ها و آپشن‌های مختلفی می‌شود.

اچ‌پی تبلت هیبریدی و بسیار زیبای Spectre x2 را معرفی کرد + عکس

شرکت اچ‌پی به صورت رسمی از تبلت هیبریدی جدید HP Spectre x2 رونمایی کرد. این تبلت هیبریدی به منظور رقابت با مایکروسافت سرفیس پرو 2017 طراحی شده و پتانسیل خوبی برای کسب موفقیت دارد.

فبلت شیائومی می مکس 2 معرفی شد + عکس

شیائومی به طور رسمی از فبلت می مکس 2 رونمایی کرد. این فبلت از نمایشگری 6.44 اینچی و یک باتری قدرتمند 5300 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که بنا به ادعای هوآوی با یک بار شارژ تا 2 روز انرژی مورد نیاز دستگاه را تأمین خواهد کرد.

ایسوس از باریک‌ترین لپ‌تاپ تبدیل شونده دنیا رونمایی کرد + عکس

ایسوس در ادامه کنفرانس اختصاصی خود که پیش از برگزاری رسمی نمایشگاه کامپیوتکس 2017 برپا شد، جدیدترین لپ‌تاپ تبدیل شونده (Convertible Laptop) خود را با نام اختصاصی ZenBook Flip S معرفی کرد. این لپ‌تاپ از طراحی بسیار ظریف و دقیقی بهره می‌برد که باریک‌ترین لپ‌تاپ تبدیل شونده کنونی موجود در دنیا است.

هوآوی تبلتی ۱۰ اینچی با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی معرفی کرد + گالری عکس

شرکت هوآوی به طور رسمی تبلت مدیاپد ام 3 لایت (MediaPad M3 Lite) را رونمایی کرد. این تبلت اندرویدی از صفحه‌نمایشی 10 اینچی بهره می‌برد و تراشه اسنپدراگون 435 کوالکام در قلب آن به کار گرفته شده است.

تبلتی که با سقوط از ارتفاع 1.5 متری آسیب نمی‌بیند + عکس

شرکت پاناسونیک در زمینه طراحی و تولید تبلت‌های مقاوم یک شرکت شناخته شده و پیش از این بارها و بارها از محصولات قدرتمند و بادوام رونمایی کرده است. این شرکت به تازگی تبلت تاف‌پد FZ-A2 یا “ToughPad FZ-A2” خود را معرفی کرده که از استاندارد مقاومتی MIL-STD-810G بهره می‌برد.

کنگره جهانی موبایل: رونمایی سامسونگ از 3 تبلت و نسخه جدید گیر وی‌آر

سامسونگ دیشب کنفرانس مطبوعاتی خود در کنگره جهانی موبایل 2017 را برگزار کرد و در جریان این کنفرانس از سه تبلت جدید با نام‌های گلکسی تب اس 3 (Galaxy Tab S3)، گلکسی بوک 10 (Galaxy Book 10)، گلکسی بوک 12 (Galaxy Book 12) و نسخه جدید هدست واقعیت مجازی گیر وی‌آر (Gear VR) به همراه کنترلر اختصاصی رونمایی کرد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید