جمعه 10 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلیرده‌بندی ارزشمندترین تلویزیون‌های موجود بازار

رده‌بندی ارزشمندترین تلویزیون‌های موجود بازار

 مهدی بهادرفر|به دنبال بهترین تلویزیونی هستید که می توانید بخرید؟ مدت هاست به دنبال لیستی بروز و معتبر از بهترین تلویزیون های بازار هستید؟پس برای یافتن بهترین تلویزیون های پیشنهادی نسبت به قیمت و بودجه خود این مطلب را بخوانید.

به گزارش رتبه انلاین از شهر سخت افزار، اکنون به سراغ معرفی بهترین تلویزیون‌ها از قیمت‌های پایین به بالا می‌رویم:

X.Vision 24XS450

قیمت: حدود 630,000 تومان با گارانتی مادیران

کیفیت تصویر و پنل: کیفیت تصویر این تلویزیون باتوجه به قیمت مناسب آن بسیار خوب است و قطعاً خریداران را راضی می کند. صفحه نمایش 24 اینچ این تلویزیون از نوع LED و با رزولوشن 768 در 1366  پیکسل (HD) می باشد. کنتراست بالای 4.000.000:1 و زاویه دید 178 درجه ای این تلویزیون باعث شده است که کیفیت تصویر آن از سایر تلویزیون های همرده اش بهتر باشد. همچنین انطباق تصویر این تلویزیون 60 هرتز می باشد.

کیفیت صدا: این تلویزیون دارای 2 بلندگوی 5 وات است و اگر بخواهیم صادق باشیم صدای دستگاه چندان بلند و با کیفیت نیست. البته کیفیت صدا برای دستگاهی با این قیمت خیلی بد نیست اما اگر  حداقل کمی صدای تلویزیون بلندتر بود می توانست بهتر باشد. البته این مورد مشکل حادی نیست و می توان با استفاده از بلندگوهای جانبی کیفیت صدای خروجی را افزایش داد اما توصیه می کنیم که انتظار زیادی از بلندگوهای این تلویزیون نداشته باشید.

اتصالات و پورت ها: این دستگاه دارای 3 ورودی HDMI و 2 ورودی USB است که برای اتصال هرگونه حافظه یا دستگاه جانبی کافی خواهد بود و کمبودی در زمینه پورت ها نخواهید داشت. علاوه براین 1 ورودی کامپوننت و 1 ورودی کامپوزیت برای اتصال دستگاه های قدیمی نیز در نظر گرفته شده است. این تلویزیون همچنین دارای 1 خروجی هدفون و 1 خروجی Audio نیز می باشد. XS450 دارای قابلیت MHL نیز می باشد و می توان دستگاه های الکترونیکی قابل حمل مانند موبایل ها و تبلت هایی که از این استاندارد پشتیبانی می کنند را به تلویزیون متصل کرد.

طراحی ظاهری: یکی از ضعف های اصلی این تلویزیون طراحی آن است. حاشیه های زیاد در اطراف نمایشگر به خصوص در قسمت پایین باعث شده است که این دستگاه ظاهر زیبایی نداشته باشد. همچنین پایه دستگاه نیز ساده و همانند تلویزیون های قدیمی است.

امکانات جانبی: این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی از نوع DVB-T2 با قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی می باشد. همچنین این تلویزیون می تواند ویدیوها، موزیک ها و عکس ها با فرمت های گوناگون را از روی حافظه جانبی اجرا کند.

نکات مثبت:

  • پنل LED
  • گیرنده دیجیتال DVB-T2
  • روشنایی زیاد
  • درگاه های ارتباطی فراوان
  • کنتراست بالا

نکات منفی:

  • طراحی نه چندان زیبا
  • حاشیه های زیاد در اطراف صفحه نمایش
  • کیفیت صدای متوسط

X.Vision XS2940

قیمت: حدود 710,000 تومان با گارانتی مادیران

کیفیت تصویر وپنل: این تلویزیون 29 اینچی دارای پنل LED با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل (HD) می باشد. این تلویزیون همانند XS2240 زاویه دید وسیع و کنتراست بالایی دارد. باوجود اینکه کیفیت تصویر این مدل باتوجه به رزولوشن HD آن از مدل 2240 با رزولوشن FullHD کمتر است اما این مدل روشنایی بیشتری (300 نیت) نسبت به 2240 دارد. باتوجه به اینکه رزولوشن این تلویزیون HD است اما باتوجه به اندازه صفحه نمایش، کیفیت تصویر قابل قبول است.

کیفیت صدا: این تلویزیون دارای 2 بلندگوی 10 واتی است که صدایی شفاف و باکیفیت تولید می کنند. کیفیت و بلندی صدای این مدل از مدل 2240 بسیار بیشتر است و می توان گفت که این دستگاه از نظر صدا درحد قابل قبولی قرار دارد.

اتصالات و پورت ها: این تلویزیون از لحاظ پورت های ورودی و خروجی و درگاه های ارتباطی واقعاً عالی است و کوچکترین مشکلی یا کمبودی در این زمینه ندارد. این دستگاه دارای 3 ورودی HDMI و 2 ورودی USB است که برای اتصال هرگونه حافظه یا دستگاه جانبی کافی خواهد بود و کمبودی در زمینه پورت ها نخواهید داشت. علاوه براین 1 ورودی کامپوننت و 1 ورودی کامپوزیت برای اتصال دستگاه های قدیمی نیز در نظر گرفته شده است. این تلویزیون همچنین دارای 1 خروجی هدفون و 1 خروجی Audio نیز می باشد. XS2240 دارای قابلیت MHL نیز می باشد و می توان دستگاه های الکترونیکی قابل حمل مانند موبایل ها و تبلت هایی که از این استاندارد پشتیبانی می کنند را به تلویزیون متصل کرد.

طراحی ظاهری: این تلویزیون از ظاهر زیباتری نسبت به مدل 2240 برخوردار است. حاشیه های کناری صفحه نمایش در این تلویزیون چندان زیاد نیستند. حاشیه تقریباً کم و پایه های زیبای این تلویزیون باعث شده است که از نظر ظاهری نتوانیم اشکالی از این تلویزیون بگیریم.

امکانات جانبی: این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی با قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی می باشد. همچنین این تلویزیون می تواند ویدیوها، موزیک ها و عکس ها با فرمت های گوناگون را از روی حافظه جانبی اجرا کند.

نکات مثبت:

  • کیفیت صدای خوب
  • روشنایی زیاد
  • پنل LED
  • کنتراست بالا
  • گیرنده دیجیتال داخلی

نکات منفی:

  • رزولوشن HD

Samsung 32M4850

قیمت: حدود 1,100,000 تومان با گارانتی سام سرویس

کیفیت تصویر و پنل: این تلویزیون دارای پنل LED در اندازه 32 اینچ و با رزولوشن 1366 در 768 (HD) است. در کنار رزولوشن بالا، انطباق تصویر 100 هرتز و کنتراست بالا باعث شده است که این تلویزیون کیفیت تصویر خوبی داشته باشد. زاویه دید این تلویزیون نیز 178 درجه است. این تلویزیون از موتور پردازش تصویر HyperReal Engine بهره می برد. در کل کیفیت تصویر این تلویزیون بسیار خوب است و حتی از آنچه که انتظار می رود نیز بهتر است.

کیفیت صدا: کیفیت صدای این تلویزیون نیز بسیار عالی است. این دستگاه دارای دو بلندگوی 10 وات است و صدای شفاف و رسا تولید می کند. بلندی صدای این تلویزیون نیز خوب و راضی کننده است. همچنین این تلویزیون از سیستم پخش صدای دالبی نیز بهره می برد. در کل کیفیت صدای این تلویزیون بسیار خوب است و نمی توان ایرادی از آن گرفت.

اتصالات و پورت ها: این تلویزیون از لحاظ تعداد پورت های ورودی چندان غنی نیست. این دستگاه تنها 2 ورودی HDMI و 1 ورودی USB دارد که کافی به نظر نمی رسد. با این حال تعداد ورودی تلویزیون های همرده هم در همین حد است و نمی توان ایرادی گرفت. 1 ورودی کامپوننت و 1 ورودی کامپوزیت نیز در این تلویزیون وجود دارد. خروجی Audio و Digital Audio و همچنین خروجی هدفون نیز در این تلویزیون قرار داده شده است. یکی از اصلی ترین نقاط ضعف این تلویزیون پشتیبانی نکردن از اتصالات بیسیم است.

طراحی ظاهری: قاب باریک، حاشیه کم و پایه زیبا باعث شده است که این تلویزیون زیبایی خاصی داشته باشد. به طور کلی این تلویزیون بسیار شیک و جذاب طراحی شده است. حاشیه های اطراف صفحه نمایش کم هستند و همین امر زیبایی این تلویزیون را دوچندان کرده است.

امکانات جانبی: این تلویزیون از گیرنده دیجیتال داخلی بهره می برد و قابلیت پخش ویدیوها از روی هاردهای اکسترنال را نیز دارا می باشد. این تلویزیون دارای یک پردازنده تک هسته ای می باشد که باعث می شود دستگاه عملکرد سریعی داشته باشد و فرمان ها با سرعت بیشتری انجام شوند.

نکات مثبت:

  • گیرنده دیجیتال DVBT
  • ضخـامت باریک
  • پردازشـگر تک هسته ای
  • مجهز به صدای دالبی
  • 2 عدد بلندگو 10 واتی

نکات منفی:

  • تعداد ورودی های HDMI و USB می توانست بیشتر باشد
  • پشتیبانی نکردن از اتصالات بیسیم

LG 32LW300

قیمت: حدود 1,200,000 تومان با گارانتی گلدیران

کیفیت تصویر و پنل: این تلویزیون دارای صفحه نمایش LED با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل (HD) می باشد. این تلویزیون با کنتراست بالایی که دارد و همچنین به لطف موتور پردازش تصویر سه گانه Triple XD Engine از کیفیت تصویر بسیار خوبی برخوردار است. فرکانس انطباق تصویر این تلویزیون 60 هرتز است که تصاویر سریع را به طور قابل قبولی نمایش می دهد. زاویه دید این تلویزیون هم 178 درجه است و تصاویر از تمام زوایا به خوبی قابل مشاهده اند. درکل کیفیت تصویر این مدل خوب است و تصاویر شفاف و با وضوح بالا به نمایش در می آیند.

کیفیت صدا: سیستم صوتی دو کاناله این تلویزیون از دو بلندگوی 3 واتی برخوردار است و صدای خروجی آن متوسط است. بهره گیری از سیستم صوتی دالبی دیجیتال و استفاده از فناوری Clear Voice باعث شده است صدای خروجی از این تلویزیون خوب و شفاف باشد.

اتصالات و پورت ها: 1 ورودی HDMI و 1 ورودی USB در کنار 1 ورودی کامپوننت و 1 ورودی کامپوزیت ورودی های این تلویزیون را تشکیل می دهند. خروجی Audio هم همانند سایر تلویزیون ها در این مدل نیز دیده می شود.

طراحی ظاهری: ظاهر این تلویزیون بسیار ساده است و باید گفت چندان جذاب نیست. حاشیه های اطراف نمایشگر کمی زیاد هستند و پایه های پلاستیکی آن هم چندان زیبا نیستند. ضخامت دستگاه نیز کمی زیاد است اما باید توجه داشت که این تلویزیون یک مدل تجاری است و بیشتر در هتل ها یا مراکز و ادارات استفاده می شود پس نبای دانتظارات بالایی از آن داشت.

امکانات جانبی: وجود گیرنده دیجیتال داخلی از نوع DVB-T2 یکی از ویژگی های خوب این تلویزیون است. علاوه براین ها این تلویزیون از هاردهای اکسترنال نیز پشتیبانی می کند و می توان به ضبط برنامه ها روی آن ها ویدیوهای موجود در هارد را نیز پخش کرد.

نکات مثبت:

  • دارای گیرنده دیجیتال داخلی از نوع DVB-T2
  • دارای موتور پردازشگر سه گانه ال جی

نکات منفی:

  • عدم پشتیبانی از اتصالات بی سیم
  • تعداد کم پورت ها
  • کیفیت صدای پایین
  • طراحی ظاهری ضعیف

LG 43LJ52100GI

قیمت: حدود 1,750,000 تومان با گارانتی گلدیران

کیفیت تصویر و پنل: پنل این تلویزیون 43 اینچی از نوع LED بوده و دارای رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل (FullHD) می باشد. این تلویزیون با کنتراست بالایی که دارد و همچنین به لطف موتور پردازش تصویر سه گانه Triple XD Engine از کیفیت تصویر بسیار خوبی برخوردار است. فرکانس انطباق تصویر این تلویزیون 50 هرتز است که تصاویر سریع را به طور قابل قبولی نمایش می دهد. زاویه دید این تلویزیون هم 178 درجه است و تصاویر از تمام زوایا به خوبی قابل مشاهده اند. درکل کیفیت تصویر این مدل خوب است و تصاویر شفاف و با وضوح بالا به نمایش در می آیند.

کیفیت صدا: سیستم صوتی 2 کاناله این تلویزیون از دو بلندگوی 5 واتی برخوردار است و صدای خروجی آن خوب است.استفاده از فناوری Clear Voice باعث شده است صدای خروجی از این تلویزیون خوب و شفاف باشد. البته نباید انتظار زیادی از صدای این تلویزیون داشته باشید و اگر صدای تلویزیون برای شما اهمیت دارد باید به فکر خرید ساندبار باشید.

اتصالات و پورت ها: 2 ورودی HDMI و 1 ورودی USB در کنار 1 ورودی کامپوننت ورودی های این تلویزیون را تشکیل می دهند. خروجی Audio هم همانند سایر تلویزیون ها در این مدل نیز دیده می شود. این تلویزیون فاقد درگاه کامپوزیت و خروجی هدفون است.

طراحی ظاهری: این تلویزیون از لحاظ طراحی ظاهری حرفی برای گفتن ندارد. حاشیه های اطراف نمایشگر نسبت به سایر مدل های مشابه بیشتر است و طراحی پایه دستگاه هم چنگی به دل نمی زند. تمام بدنه دستگاه یک دست مشکی است و جذابیت چندانی ندارد.

امکانات جانبی: وجود گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2 یکی از ویژگی های خوب این تلویزیون است. علاوه براین ها این تلویزیون از هاردهای اکسترنال نیز پشتیبانی می کند و می توان به ضبط برنامه ها روی آن ها ویدیوهای موجود در هارد را نیز پخش کرد. همچنین این تلویزیون دارای پردازنده تک هسته ای می باشد.

نکات مثبت:

  • دارای گیرنده دیجیتال داخلی از نوع DVB-T2
  • رزولوشن FullHD
  • قابلیت پشتیبانی از هارد و فلش
  • دارای موتور پردازشگر سه گانه ال جی

نکات منفی:

  • عدم پشتیبانی از اتصالات بی سیم
  • کیفیت صدای متوسط
  • درگاه های کم

 

Samsung 43M6960

قیمت: حدود 1,900,000 تومان با گارانتی سام سرویس

کیفیت تصویر و پنل: صفحه نمایش این تلویزیون 43 اینچ و دارای رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل می باشد. موتور پردازش تصویر HyperReal Engine نیز در این تلویزیون دیده می شود. فرکانس انطاق تصویر 200 هرتز و کنتراست بالا از دیگر ویژگی های این تلویزیون می باشند. زاویه دید این تلویزیون 178 درجه است و از تمام جهات تصاویر پخش شده در تلویزیون قابل مشاهده هستند.

کیفیت صدا: 2 بلندگوی 10 واتی و سیستم صوتی دالبی باعث شده اند که این تلویزیون صدای فوق العاده ای داشته باشد. این تلویزیون صدایی شفاف و واضح تولید می کند. بلندی صدای تلویزیون در حد قابل قبولی است.

اتصالات و پورت ها: 3 پورت HDMI و 2 پورت USB در کنار پورت های کامپوننت و کامپوزیت ورودی های این تلویزیون را تشکیل می دهند. خروجی Audio و خروجی هدفون نیز در این تلویزیون به چشم می خورد. سامسونگ این تلویزیون را به درگاه های متعددی تجهیز کرده است و از این نظر در سطح بسیار بالایی قرار دارد. در کنار این ها پورت LAN و Wi-Fi داخلی نیز در این مدل دیده می شود. بنابراین به راحتی با این تلویزیون می توانید به گشت و گذار در اینترنت بپردازید. همچنین این تلویزیون از درگاه ارتباطی MHL , DLNA نیز پشتیبانی می کند.

طراحی ظاهری: در نگاه اول پایه زیبای این تلویزیون کاملاً خودنمایی می کند. قاب باریک و حاشیه کم در اطراف صفحه نمایش از ویژگی های این تلویزیون هستند که بر زیبایی آن افزوده اند. به طور کلی این تلویزیون طاهری بسیار چشم نواز و شیک دارد و برای هرسلیقه ای مناسب است.

امکانات جانبی: مهمترین ویژگی این تلویزیون، هوشمند بودن آن است و به این ترتیب می توان به انبوهی از نرم افزارهایی که سامسونگ تدارک دیده است دسترسی داشت. این تلویزیون مجهز به سیستم عامل تایزن است. وجود پردازنده 4 هسته ای در این تلویزیون باعث شده است که هیچ کندی و هنگی در تلویزیون دیده نشود و فرامین با سرعت بالایی اجرا شوند.

نکات مثبت:

  • کیفیت صدای خوب
  • پورت های فراوان
  • وای-فای داخلی
  • ظاهر زیبا
  • سیستم عامل تایزن
  • پردازنده 4 هسته ای

نکات منفی:

  • نبود پخش سه بعدی

LG 49LJ52700GI

قیمت: حدود 2,200,000 تومان با گارانتی گلدیران

کیفیت تصویر و پنل: این تلویزیون ال ای دی 49 اینچی دارای رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل می باشد. این تلویزیون با کنتراست بالایی که دارد و همچنین به لطف موتور پردازش تصویر Color Master از کیفیت تصویر بسیار خوبی برخوردار است. فرکانس انطباق تصویر این تلویزیون 50 هرتز است که تصاویر سریع را به طور قابل قبولی نمایش می دهد. زاویه دید این تلویزیون هم 178 درجه است و تصاویر از تمام زوایا به خوبی قابل مشاهده اند. درکل کیفیت تصویر این مدل خوب است و تصاویر شفاف و با وضوح بالا به نمایش در می آیند.

کیفیت صدا: این تلویزیون از دو بلندگوی 10 واتی برخوردار است و صدای خروجی آن بسیار خوب است. بهره گیری از سیستم صوتی دالبی و استفاده از فناوری Clear Voice باعث شده است صدای خروجی از این تلویزیون بسیار عالی و شفاف باشد.

اتصالات و پورت ها: 2 ورودی HDMI و 1 ورودی USB در کنار 1 ورودی کامپوننت و 1 ورودی کامپوزیت ورودی های این تلویزیون را تشکیل می دهند. خروجی Audio هم همانند سایر تلویزیون ها در این مدل نیز دیده می شود. یکی از نکات منفی تلویزیون نداشتن جک هدفون است.

طراحی ظاهری: الجی در طراحی این مدل چیزی کم نگذاشته است و این تلویزیون را به زیبایی طراحی کرده است. حاشیه های اطراف صفحه نمایش کمی زیاد است. پایه های زیبای این تلویزیون جذابیت خاصی دارند. یکی از نکات منفی در طراحی این تلویزیون بدنه یکدست مشکی آن است که این تلویزیون شبیه تلویزیون های 5 یا 6 سال پیش کرده است.

امکانات جانبی: از قابلیت های مهم این تلویزیون دارا بودن گیرنده دیجیتال داخلی از نوع DVB-T2 است. علاوه براین ها این تلویزیون از هاردهای اکسترنال نیز پشتیبانی می کند و می توان به ضبط برنامه ها روی آن ها ویدیوهای موجود در هارد را نیز پخش کرد. همچنین این تلویزیون دارای پردازنده تک هسته ای می باشد که با وجود اینکه چندان قوی نیست اما چون تلویزیون هوشمند نمی باشد، شاهد لگ یا تاخیر در انجام فرامین نخواهید بود.

نکات مثبت:

  • رزولوشن FullHD
  • گیرنده دیجیتال داخلی از نوع DVB-T2
  • قابلیت پشتیبانی از هارد و فلش

نکات منفی:

  • عدم پشتیبانی از اتصالات بی سیم
  • هوشمند نبودن
  • کم بودن پورت ها

Samsung 49M6960

قیمت: حدود 2,500,000 تومان با گارانتی سام سرویس

کیفیت تصویر و پنل: این تلویزیون 49 اینچی از صفحه نمایشی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل (FULLHD) بهره می برد. فرکانس انطباق تصویر این تلویزیون 200 هرتز است و با کنتراست بالایی که دارد تصاویر را با کیفیت بسیار خوبی به نمایش درمی آورد. زاویه دید 178 درجه ای این مدل این امکان را می دهد که از هر نقطه ای بتوانید تلویزیون تماشا کنید. به لطف موتور پردازش تصویر HyperReal Engine تصاویر با وضوح و کیفیتی عالی در این تلویزیون به نمایش در می آیند.

کیفیت صدا: 2 بلندگوی 10 واتی این تلویزیون صدایی عالی و باکیفیت ارائه می دهند. بلندی صدای این تلویزیون نیز فراتر از سایر تلویزیون های هم رده است. وجود سیستم صوتی دالبی در این تلویزیون باعث شده است که کیفیت صدای خروجی از آن واقعاً خوب باشد و همه کاربران را راضی کند.

اتصالات و پورت ها: 3 پورت HDMI و 2 پورت USB به همراه 1 عدد پورت کامپوزیت و 1 پورت کامپوننت ورودی های این تلویزیون را تشکیل می دهند که برای تلویزیون در این رده کافی به نظر می رسد. این تلویزیون دارای خروجی هدفون نیز می باشد. این تلویزیون دارای Wi-Fi داخلی و پورت LAN نیز می باشد و از هارد اکسترنال، MHL و DLNA نیز پشتیبانی می کند.

طراحی ظاهری: حاشیه های کم در اطراف صفحه نمایش و قاب باریک آن باعث زیبایی این تلویزیون شده اند و همچنین جنس بدنه این تلویزیون نیز بسیار باکیفیت است. پایه های زیبای تلویزیون نیز بر جذابیت آن افزوده اند.

امکانات جانبی: این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی است. همچنین وجود یک پردازنده 4 هسته ای سرعت عملکرد تلویزیون را افزایش داده است. سامسونگ در این تلویزیون از سیستم عامل تایزن استفاده کرده است و نرم افزارهای متعددی نیز در دسترس کاربران قرار دارد.

نکات مثبت:

  • سیستم عامل تایزن
  • کیفیت صدای خوب
  • پردازنده 4 هسته ای
  • پورت های فراوان
  • وای-فای داخلی

 


LG 49UF64000GI

قیمت: حدود 2,800,000 تومان با گارانتی گلدیران

کیفیت تصویر و پنل: این تلویزیون صفحه نمایشی 49 اینچی دارد که از پنل IPS با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل (4K) بهره می برد. کیفیت تصویر این تلویزیون با توجه به کنتراست بالا و بهره گیری از موتور پردازش تصویر Triple XD Engine بسیار خوب است. الجی همچنین از موتور Tru-Ultra HD به منظور نمایش تصاویر 4K با بالاترین کیفیت استفاده کرد است.  همچنین زاویه دید 178 درجه ای این تلویزیون به گونه ای است که از کناره های آن نیز تصاویر قابل رویت می باشد. این تلویزیون قابلیت پخش تصاویر سه بعدی را ندارد.

کیفیت صدا: الجی در این تلویزیون از 2 بلندگوی 10 واتی استفاده کرده است. استفاده از فناوری Clear Voice II باعث افزایش کیفیت صدای تلویزیون شده است.

اتصالات و پورت ها: ورودی های این تلویزیون شامل دو پورت HDMI، یک پورت USB، یک پورت کامپوننت و یک پورت کامپوزیت می باشد. خروجی صدای دیجیتال نیز در این تلویزیون دیده می شود. در کنار این ها پورت LAN و وای-فای داخلی نیز برای اتصال به اینترنت از طریق تلویزیون به کار رفته است. این تلویزیون فاقد خروجی هدفون است.

طراحی ظاهری: این تلویزیون ظاهر ساده ای دارد و کل بدنه آن یکدست مشکی است. کیفیت ساخت این تلویزیون خوب است و حاشیه های اطراف نمایشگر نیز کم است. کل بدنه تلویزیون پلاستیکی است و پایه های آن نیز معمولی است.

امکانات جانبی: این تلویزیون هوشمند مجهز به سیستم عامل Web OS 2 می باشد و به راحتی می توانید به اینترنت متصل شوید و همچنین به برنامه های کاربردی مختلف نیز دسترسی داشته باشید. رابط کاربری این تلویزیون ساده، کاربردی و زیبا می باشد و حرکت در منوها با سرعت خوبی انجام می شود. پردازنده 4 هسته ای این تلویزیون باعث شده است سرعت عملکرد آن بسیار بالا باشد. این تلویزیون همچنین به گیرنده دیجیتال داخلی مجهز می باشد.

نکات مثبت:

  • رزولوشن Ultra HD
  • پنل IPS
  • سیستم عامل Web OS 2

نکات منفی:

  • پورت های کم
  • ظاهر ساده

LG 49UJ69000GI

قیمت: حدود 3,100,000 تومان با گارانتی گلدیران

کیفیت تصویر و پنل: این تلویزیون صفحه نمایشی 49 اینچی دارد که از پنل IPS با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل (4K) بهره می برد. کیفیت تصویر این تلویزیون با توجه به کنتراست بالا و بهره گیری از موتور پردازش تصویر Color Master بسیار خوب است. همچنین زاویه دید 178 درجه ای این تلویزیون به گونه ای است که از کناره های آن نیز تصاویر قابل رویت می باشد. این تلویزیون قابلیت پخش تصاویر سه بعدی را ندارد. فرکانس انطباق تصویر این تلویزیون نیز 1600 هرتز می باشد. از ویژگی های مهم این تلویزیون پشتیبانی از فناوری HDR است. این تلویزیون فاقد قابلیت پخش تصاویر سه بعدی است.

کیفیت صدا: الجی در این تلویزیون از 2 بلندگوی 10 واتی استفاده کرده است. استفاده از فناوری Dolby و Clear Voice III باعث افزایش کیفیت صدای تلویزیون شده است.

اتصالات و پورت ها: ورودی های این تلویزیون شامل 4 پورت HDMI، دو پورت USB، یک پورت کامپوننت و یک پورت کامپوزیت می باشد. خروجی صدای دیجیتال نیز در این تلویزیون دیده می شود. در کنار این ها پورت LAN و وای-فای داخلی نیز برای اتصال به اینترنت از طریق تلویزیون به کار رفته است. این تلویزیون دارای خروجی هدفون است. این تلویزیون همچنین از درگاه های ارتباطی WiDi، MHL، DLNA و Miracast بهره می برد. این تلویزیون همچنین مجهز به بلوتوث می باشد.

طراحی ظاهری: تلویزیون حاشیه کمی در اطراف نمایشگر دارد و پایه های کمانی و فلزی آن طراحی زیبایی دارند. بدنه تلویزیون پلاستیکی است و مقاومت بالایی هم دارد.

امکانات جانبی: این تلویزیون هوشمند مجهز به سیستم عامل Web OS 3.5 می باشد و به راحتی می توانید به اینترنت متصل شوید و همچنین به برنامه های کاربردی مختلف نیز دسترسی داشته باشید. رابط کاربری این تلویزیون ساده، کاربردی و زیبا می باشد و حرکت در منوها با سرعت خوبی انجام می شود. پردازنده 4 هسته ای این تلویزیون باعث شده است سرعت عملکرد آن بسیار بالا باشد. این تلویزیون همچنین به گیرنده دیجیتال داخلی از نوع DVB-T2 مجهز می باشد.

نکات مثبت:

  • رزولوشن Ultra HD
  • فناوری HDR 10
  • سیستم عامل Web OS 3.5
  • پردازنده 4 هسته ای

نکات منفی:

  • عدم پخش تصاویر سه بعدی

Samsung 49MU7975

قیمت: حدود 3,700,000 تومان با گارانتی سام سرویس

کیفیت تصویر و پنل: صفحه نمایش این تلویزیون 49 اینچ و دارای رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل (4K) و به صورت خمیده می باشد. از موتور پردازش تصویر UHD Up-Scaling در این تلویزیون استفاده شده است. فرکانس انطباق تصویر 60 هرتز و کنتراست بالا از دیگر ویژگی های این تلویزیون می باشند. زاویه دید این تلویزیون نسبت به مدل های تخت کمتر است و یکی از نقاط ضعف این تلویزیون به شمار می آید. این تلویزیون فاقد قابلیت پخش تصاویر سه بعدی است. این تلویزیون دارای فناوری HDR می باشد.

کیفیت صدا: 2 بلندگوی 10 واتی و سیستم صوتی دالبی باعث شده اند که این تلویزیون صدای خوبی داشته باشد. این تلویزیون صدایی شفاف و واضح تولید می کند. بلندی صدای تلویزیون در حد قابل قبولی است. این تلویزیون دارای سیستم صوتی دالبی و رمزگشای DTS می باشد.

اتصالات و پورت ها: 3 پورت HDMI و 2 پورت USB در کنار پورت های کامپوننت و کامپوزیت ورودی های این تلویزیون را تشکیل می دهند. خروجی Audio نیز در این تلویزیون به چشم می خورد. این تلویزیون فاقد خروجی هدفون است. در کنار این ها پورت LAN و Wi-Fi داخلی نیز در این مدل دیده می شود. بنابراین به راحتی با این تلویزیون می توانید به گشت و گذار در اینترنت بپردازید.

طراحی ظاهری: طراحی ظاهری تلویزیون خوب است و ظاهری شیک و مدرن دارد. این تلویزیون بسیار باریک است و حاشیه های اطراف نمایشگر نیز کم هستند. پایه دستگاه نیز طراحی خوبی دارد و نمای خوبی به دستگاه بخشیده است. کیفیت ساخت تلویزیون نیز بسیار بالاست.

امکانات جانبی: مهمترین ویژگی این تلویزیون، هوشمند بودن آن است و به این ترتیب می توان به انبوهی از نرم افزارهایی که سامسونگ تدارک دیده است دسترسی داشت. وجود پردازنده 4 هسته ای در کنار سیستم عامل تایزن در این تلویزیون باعث شده است که هیچ کندی و هنگی در تلویزیون دیده نشود و فرامین با سرعت بالایی اجرا شوند.

نکات مثبت:

  • قیمت پایین
  • پردازنده 4 هسته ای
  • سیستم عامل تایزن
  • وای-فای داخلی
  • پورت LAN

نکات منفی:

  • نبود پخش سه بعدی
  • فرکانس انطباق تصویر پایین

 

Philips 50PUT8509

قیمت: حدود 4,300,000 تومان با گارانتی شکوفا الکتریک

کیفیت تصویر و پنل: این تلویزیون 50 اینچی دارای صفحه نمایش LED با رزولوشن الترا اج دی (2160 در 3840 پیکسل) می باشد. کیفیت تصاویر به نمایش درآمده و زاویه دید این تلویزیون بسیار بالا است. دقت رنگ ها یکی از مشخصه های اصلی این تلویزیون به شمار می رود. فرکانس انطباق تصویر این تلویزیون 400 هرتز می باشد که برای مشاهده تصاویر و فیلم های سینمایی مناسب است. یکی از ضعف های این تلویزیون عدم پخش تصاویر سه بعدی است. فیلیپس در این تلویزیون از موتور پردازش تصویر Pixel Plus ULTRA HD استفاده کرده است. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون که در اکثر تلویزیون های فیلیپس هم مشاهده می شود، تکنولوژی Ambilight است که نورهایی همانند تصویر پخش شده در تلویزیون بر روی دیوار پخش می کند. در این تلویزیون از Ambilight سه طرفه در کناره ها و بالای آن استفاده شده است. همچنین این تلویزیون قابلیت پخش تصاویر سه بعدی به صورت اکتیو را نیز دارا می باشد.

کیفیت صدا: فیلیپس برای این تلویزیون از دو عدد بلندگوی 10 واتی استفاده کرده است. فیلیپس به منظور افزایش کیفیت صدا از فناوری هایی نظیر Clear Voice و Bass Enhancement استفاده کرده است. همچنین این تلویزیون از فناوری دالبی نیز پشتیبانی می کند.

اتصالات و پورت ها: درگاه های این تلویزیون شامل چهار HDMI، دو USB، یک کامپوننت و یک کامپوزیت به همراه خروجی صدای دیجیتال و هدفون است. همچنین این تلویزیون دارای وای-فای و LAN نیز می باشد و از Miracast نیز پشتیبانی می کند.

طراحی ظاهری: اصلی ترین و مهمترین ویژگی این تلویزیون ظاهر آن است. حاشیه های کم اطراف نمایشگر و پایه های زیبای این تلویزیون از جمله مواردی هستند که جذابیت آن را دو چندان کرده اند. قابلیت Ambilight باعث می شود که هنگام پخش تصاویر نورهایی هماهنگ با تصویر روی دیوار پخش شوند و این تکنولوژی زیبایی خاصی به تلویزیون بخشیده است.

امکانات جانبی: این تلویزیون هوشمند دارای پردازنده 2 هسته ای می باشد و در هنگام کار با آن کندی مشاهده نمی شود. همچنین این تلویزیون مجهز به تیونر DVB-T2 نیز می باشد.

نکات مثبت:

  • Ambilight سه طرفه
  • عمق و دقت رنگ بالا
  • طراحی زیبا
  • درگاه های فراوان
  • رزولوشن ULTRA HD

نکات منفی:

  • کیفیت صدای پایین

Sony KD-49X8000D

قیمت: حدود  4,800,000 تومان با گارانتی بازرگانی ایران

کیفیت تصویر و پنل: این تلویزیون 49 اینچی دارای صفحه نمایشی LED با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل (4K) می باشد. این تلویزیون همچنین دارای موتور پردازش تصویر 4K X-Reality™ PRO و تراشه پردازش تصویر 4K Processor X1 می باشد و فرکانس انطباق تصویر آن 200 هرتز است. این تلویزیون زاویه دید 178 درجه و کنتراست بالایی دارد. این تلویزیون فاقد قابلیت پخش تصاویر سه بعدی می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های تلویزیون های سونی عمق رنگ خیره کننده و نمایش طبیعی رنگ ها می باشد که در این تلویزیون هم به خوبی قابل مشاهده است. بدون شک مهمترین ویژگی این تلویزیون پشتیبانی از قابلیت HDR است. رزولوشن 4K به همراه قابلیت HDR باعث می شود که روشنایی تصویر بهبود یابد و کنتراست بیشتر شود و همچنین طیف رنگی گسترده تری را شاهد باشیم.

کیفیت صدا: این تلویزیون مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله می باشد که شامل 2 بلندگوی 10 واتی است. سونی در این تلویزیون از فناوری های صدای دالبی و +Clear Audio به منظور افزایش کیفیت صدا استفاده کرده است.

اتصالات و پورت ها: این تلویزیون دارای 4 ورودی HDMI و 3 ورودی USB می باشد و در کنار آن ها 1 ورودی کامپوننت و 2 ورودی کامپوزیت قرار دارد. خروجی صدا و هدفون نیز در این تلویزیون دیده می شود. این تلویزیون از پورت LAN و وای-فای داخلی جهت اتصال به اینترنت بهره می برد و همچنین از اتصالات بی سیم نظیر WiFi Direct، DLNA و MHL و بلوتوث بهره می برد.

طراحی ظاهری: کیفیت ساخت این تلویزیون بسیار بالا است و همچنین باتوجه به حاشیه کم اطراف صفحه نمایش و پایه های فلزی زیبا ظاهری شیک و جذاب دارد. قاب باریک این تلویزیون نیز بر زیبایی آن افزوده است.

امکانات جانبی: این تلویزیون هوشمند از سیستم عامل اندروید 5 بهره می برد و رابط کاربری آن ساده و کاربردی است اما محدودیت های زیادی دارد و کمی تکراری شده است. این تلویزیون همچنین دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2 نیز می باشد.

نکات مثبت:

  • رزولوشن 4K
  • قابلیت HDR
  • اتصالات گوناگون
  • طراحی زیبا

Sony KD-55X8500D

قیمت: حدود  5,400,000 تومان با گارانتی بازرگانی ایران

کیفیت تصویر و پنل: این تلویزیون 55 اینچی دارای صفحه نمایشی LED با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل (4K) می باشد. این تلویزیون همچنین دارای موتور پردازش تصویر 4K X-Reality™ PRO و تراشه پردازش تصویر 4K Processor X1 می باشد و فرکانس انطباق تصویر آن 800 هرتز است. این تلویزیون زاویه دید 178 درجه و کنتراست بالایی دارد. این تلویزیون فاقد قابلیت پخش تصاویر سه بعدی می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های تلویزیون های سونی عمق رنگ خیره کننده و نمایش طبیعی رنگ ها می باشد که در این تلویزیون هم به خوبی قابل مشاهده است. بدون شک مهمترین ویژگی این تلویزیون پشتیبانی از قابلیت HDR است. رزولوشن 4K به همراه قابلیت HDR باعث می شود که روشنایی تصویر بهبود یابد و کنتراست بیشتر شود و همچنین طیف رنگی گسترده تری را شاهد باشیم.

کیفیت صدا: این تلویزیون مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله می باشد که شامل 2 بلندگوی 10 واتی است. سونی در این تلویزیون از فناوری های صدای دالبی و +Clear Audio به منظور افزایش کیفیت صدا استفاده کرده است.

اتصالات و پورت ها: این تلویزیون دارای 4 ورودی HDMI و 3 ورودی USB می باشد و در کنار آن ها 1 ورودی کامپوننت و 2 ورودی کامپوزیت قرار دارد. خروجی صدا و هدفون نیز در این تلویزیون دیده می شود. این تلویزیون از پورت LAN و وای-فای داخلی جهت اتصال به اینترنت بهره می برد و همچنین از اتصالات بی سیم نظیر WiFi Direct، DLNA و MHL و بلوتوث بهره می برد.

طراحی ظاهری: کیفیت ساخت این تلویزیون بسیار بالا است و همچنین باتوجه به حاشیه کم اطراف صفحه نمایش و پایه های فلزی زیبا ظاهری شیک و جذاب دارد. قاب باریک این تلویزیون نیز بر زیبایی آن افزوده است.

امکانات جانبی: این تلویزیون هوشمند از سیستم عامل اندروید 5 بهره می برد و رابط کاربری آن ساده و کاربردی است اما محدودیت های زیادی دارد و کمی تکراری شده است. این تلویزیون همچنین دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2 نیز می باشد.

نکات مثبت:

  • رزولوشن 4K
  • قابلیت HDR
  • پورت های فراوان
  • طراحی زیبا

Samsung 55MU8990

قیمت: حدود 6,000,000 تومان با گارانتی سام سرویس

کیفیت تصویر و پنل: تلویزیون 55 اینچی 55MU8990 دارای صفحه نمایش LED با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل (4K) می باشد. فرکانس انطباق تصویر 120 هرتزی این تلویزیون باعث شده است که تصاویر سریع با کیفیتی فوق العاده به نمایش درآیند. کنتراست بالا و موتور پردازش تصویر UHD Remastering Engine کیفیت تصویر عالی را برای این تلویزیون به ارمغان آورده اند. زاویه دید این تلویزیون 178 درجه می باشد و رنگ هایی زنده و عمیق را تولید می کند. این تلویزیون قابلیت پخش تصاویر 3 بعدی را ندارد. همچنین این تلویزیون مجهز به فناوری HDR نیز می باشد.

کیفیت صدا: این تلویزیون دارای سیستم صوتی 2.1 کاناله با 2 بلندگوی 10 وات و 2 ساب ووفر 10 واتی است. بلندی صدای این تلویزیون خوب است و صدای خروجی شفاف و باکیفیت می باشد. استفاده از سیستم پخش دالبی و رمزگشای صدای DTS از جمله امکانات صوتی این تلویزیون هستند که باعث شده اند کیفیت صدای آن بسیار بالا باشد.

اتصالات و پورت ها: پورت های ورودی این تلویزیون متشکل از چهار پورت HDMI، سه پورت USB، یک پورت کامپوزیت و یک پورت کامپوننت می باشد و دارای خروجی صدا و فاقد خروجی هدفون است. پورت LAN و وای-فای داخلی نیز جهت اتصال به اینترنت در این تلویزیون وجود دارند. قابلیت های اتصالی بی سیم نظیر بلوتوث، DLNA، WiDi و Wi-Fi Direct نیز در این تلویزیون به کار رفته است.

طراحی ظاهری: این تلویزیون از طراحی ظاهری بسیار خوبی برخوردار است. حاشیه های اطراف نمایشگر بسیار کم هستند و تلویزیون نیز بسیار باریک است. پایه های دستگاه هم ظاهری زیبا و دارند و کیفیت دستگاه نیز قابل قبول است.

امکانات جانبی: این تلویزیون هوشمند از یک پردازنده 4 هسته ای و قدرتمند بهره می برد که باعث می شود حرکت در منوها و اجرای نرم افزارها با سرعت بالایی انجام شوند و هیچگونه تاخیر و یا کندی در تلویزیون دیده نشود. این تلویزیون دارای Smart Hub سامسونگ است و مرورگر وب و تعدادی نرم افزار کاربردی در آن تعبیه شده است. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی و ریموت کنترل هوشمند نیز می باشد.

نکات مثبت:

  • رزولوشن 4K
  • پشتیبانی از قابلیت HDR
  • پورت های فراوان

نکات منفی:

  •  عدم پخش تصاویر سه بعدی

Samsung 55KS9995

قیمت: حدود 7,300,000 تومان با گارانتی سام سرویس

کیفیت تصویر و پنل: تلویزیون 55 اینچی و منحنی 55KS9995 دارای صفحه نمایش LED با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل می باشد. فرکانس انطباق تصویر 2400 هرتزی این تلویزیون باعث شده است که تصاویر سریع با کیفیتی فوق العاده به نمایش درآیند. کنتراست بالا و موتور پردازش تصویر SUHD Remastering Engine کیفیت تصویر عالی را برای این تلویزیون به ارمغان آورده اند. زاویه دید این تلویزیون 178 درجه می باشد و رنگ هایی زنده و عمیق را تولید می کند. این تلویزیون قابلیت پخش تصاویر 3 بعدی را ندارد. از مهمترین ویژگی های این تلویزیون استفاده از تکنولوژی نانوکریستال می باشد که محدوده رنگی گسترده ای که طبق استاندارد DCI نود و دو درصد است ارائه می کند. این فناوری باعث ایجاد رنگ هایی دقیق تر در تلویزیون می شود. نقاط تنظیم رنگ در پنل هایی که از این تکنولوژی استفاده می کنند دو برابر بیشتر است بنابراین دقت رنگ ها در این نوع پنل ها بسیار بالاست به طوری که حتی می توان دقت رنگی بالاتر از میزانی که فیلم ساز در نظر داشته است به دست آورد. این تلویزیون همچنین از جدیدترین سیستم روشنایی تصویر استفاده کرده است که به آن اجازه می دهد تا HDR (محدوده دینامیکی بالا)، همراه با ویدئوی 10 بیتی را نیز پشتیبانی کند.

کیفیت صدا: این تلویزیون دارای سیستم صوتی 4.1 کاناله با 2 بلندگوی 20 وات و 2 ساب ووفر 10 واتی است. بلندی صدای این تلویزیون بسیار خوب است و صدای خروجی شفاف و باکیفیت می باشد. صدای سه بعدی، استفاده از سیستم پخش دالبی و رمزگشای صدای DTS از جمله امکانات صوتی این تلویزیون هستند که باعث شده اند کیفیت صدای آن بسیار بالا باشد.

اتصالات و پورت ها: پورت های ورودی این تلویزیون متشکل از چهار پورت HDMI، سه پورت USB، یک پورت کامپوزیت و یک پورت کامپوننت می باشد و دارای خروجی صدا و فاقد خروجی هدفون است. پورت LAN و وای-فای داخلی نیز جهت اتصال به اینترنت در این تلویزیون وجود دارند. قابلیت های اتصالی بی سیم نظیر بلوتوث، DLNA، WiDi و Wi-Fi Direct نیز در این تلویزیون به کار رفته است.

طراحی ظاهری: این تلویزیون ظاهری زیبا و چشم گیر دارد. قاب باریک و حاشیه های کم در اطراف صفحه نمایش جلوه زیبایی به این تلویزیون بخشیده اند. پایه تلویزیون نیز زیبا طراحی شده است.

امکانات جانبی: این تلویزیون هوشمند از یک پردازنده 4 هسته ای و قدرتمند بهره می برد که باعث می شود حرکت در منوها و اجرای نرم افزارها با سرعت بالایی انجام شوند و هیچگونه تاخیر و یا کندی در تلویزیون دیده نشود. این تلویزیون به سیستم عامل تایزن سامسونگ مجهز شده و امکانات نرم افزاری خوبی در آن تعبیه شده است. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2 و ریموت کنترل هوشمند نیز می باشد.

نکات مثبت:

  •  استفاده از تکنولوژی نانوکریستال
  • پشتیبانی از قابلیت HDR
  • پورت های فراوان
  • کیفیت صدای عالی

نکات منفی:

  •  عدم پخش تصاویر سه بعدی

Sony KD-55X9300D

قیمت: حدود  7,600,000 تومان با گارانتی بازرگانی ایران

کیفیت تصویر و پنل: این تلویزیون 55 اینچی دارای صفحه نمایشی LED با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل می باشد. این تلویزیون همچنین دارای موتور پردازش تصویر X1-4K X-Reality Pro می باشد و فرکانس انطباق تصویر آن 800 هرتز است. این تلویزیون زاویه دید 178 درجه و کنتراست بالایی دارد. این تلویزیون قابلیت پخش تصاویر سه بعدی به صورت اکتیو را دارا می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های تلویزیون های سونی عمق رنگ خیره کننده و نمایش طبیعی رنگ ها می باشد که در این تلویزیون هم به خوبی قابل مشاهده است. بدون شک مهمترین ویژگی این تلویزیون پشتیبانی از قابلیت HDR است. رزولوشن 4K به همراه قابلیت HDR باعث می شود که روشنایی تصویر بهبود یابد و کنتراست بیشتر شود و همچنین طیف رنگی گسترده تری را شاهد باشیم.

کیفیت صدا: این تلویزیون مجهز به سیستم صوتی 4کاناله می باشد که شامل 4 بلندگوی 7.5 واتی است. سونی در این تلویزیون از فناوری های صدای سه بعدی و دالبی و +Clear Audio به منظور افزایش کیفیت صدا استفاده کرده است.

اتصالات و پورت ها: این تلویزیون دارای 4 ورودی HDMI و 3 ورودی USB می باشد و در کنار آن ها 1 ورودی کامپوننت و 2 ورودی کامپوزیت قرار دارد. خروجی صدا و هدفون نیز در این تلویزیون دیده می شود. این تلویزیون از پورت LAN و وای-فای داخلی جهت اتصال به اینترنت بهره می برد و همچنین از اتصالات بی سیم نظیر WiFi Direct، DLNA و MHL و بلوتوث بهره می برد.

طراحی ظاهری: کیفیت ساخت این تلویزیون بسیار بالا است و همچنین باتوجه به حاشیه کم اطراف صفحه نمایش و پایه های فلزی زیبا ظاهری شیک و جذاب دارد. قاب باریک این تلویزیون نیز بر زیبایی آن افزوده است.

امکانات جانبی: این تلویزیون هوشمند از سیستم عامل اندروید 5.1.1 بهره می برد و رابط کاربری آن ساده و کاربردی است اما محدودیت های زیادی دارد و کمی تکراری شده است. این تلویزیون همچنین دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2 نیز می باشد.

نکات مثبت:

  • رزولوشن 4K
  • قابلیت HDR
  • پورت های فراوان
  • طراحی زیبا

Samsung 55KSC9990

قیمت: حدود 8,000,000 تومان با گارانتی سام سرویس

کیفیت تصویر و پنل: تلویزیون 55 اینچ و منحنی 55KSC9990 دارای رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل می باشد. فرکانس انطباق تصویر 1200 هرتزی این تلویزیون باعث شده است که تصاویر سریع با کیفیتی فوق العاده به نمایش درآیند. کنتراست بالا و موتور پردازش تصویر UHD Upscaling کیفیت تصویر عالی را برای این تلویزیون به ارمغان آورده اند. زاویه دید این تلویزیون 178 درجه می باشد و رنگ هایی زنده و عمیق را تولید می کند. این تلویزیون قابلیت پخش تصاویر 3 بعدی به صورت اکتیو را دارا می باشد. این تلویزیون همچنین دارای فناوری HDR نیز می باشد.

کیفیت صدا: این تلویزیون دارای 2 بلندگوی 30 وات و 2 ساب ووفر 10 واتی است. بلندی صدای این تلویزیون بسیار خوب است و صدای خروجی شفاف و باکیفیت می باشد. صدای سه بعدی، استفاده از سیستم پخش دالبی و رمزگشای صدای DTS از جمله امکانات صوتی این تلویزیون هستند که باعث شده اند کیفیت صدای آن بسیار بالا باشد.

اتصالات و پورت ها: پورت های ورودی این تلویزیون متشکل از چهار پورت HDMI، چهار پورت USB، یک پورت کامپوزیت و یک پورت کامپوننت می باشد و دارای خروجی صدا و هدفون است. پورت LAN و وای-فای داخلی نیز جهت اتصال به اینترنت در این تلویزیون وجود دارند. قابلیت های اتصالی بی سیم نظیر بلوتوث، DLNA، WiDi و Wi-Fi Direct نیز در این تلویزیون به کار رفته است.

طراحی ظاهری: این تلویزیون ظاهری زیبا و چشم گیر دارد. قاب باریک و حاشیه های کم در اطراف صفحه نمایش جلوه زیبایی به این تلویزیون بخشیده اند. پایه تلویزیون نیز زیبا طراحی شده است.

امکانات جانبی: این تلویزیون هوشمند از یک پردازنده 8 هسته ای و قدرتمند بهره می برد که باعث می شود حرکت در منوها و اجرای نرم افزارها با سرعت بالایی انجام شوند و هیچگونه تاخیر و یا کندی در تلویزیون دیده نشود. این تلویزیون به سیستم عامل تایزن سامسونگ مجهز شده و امکانات نرم افزاری خوبی در آن تعبیه شده است. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی و ریموت کنترل هوشمند نیز می باشد.

نکات مثبت:

  • نمایشگر خمیده
  • بهره گیری از تکنولوژی نانوکریستال در صفحه نمایش
  • رزولوشن 4K
  • پورت ها و اتصالات فراوان
  • سیستم صوتی قدرتمند
  • پردازنده 8 هسته ای

LG OLED55C7GI

قیمت: حدود 9,000,000 تومان با گارانتی گلدیران

کیفیت تصویر و پنل: 55C7GI یکی از اعضای خانواده OLED های الجی است و دارای رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل (ULTRAHD) می باشد. این تلویزیون مجهز به موتورهای پردازشگر تصویرPerfect Mastering Engine و OLED Master Engine می باشد. زاویه دید و کنتراست این تلویزیون به لطف فناوری OLED بسیار خوب است. این تلویزیون فاقد قابلیت پخش تصاویر سه بعدی است. فرکانس انطباق تصویر این تلویزیون 120 هرتز است و در نمایش تصاویر سریع مشکلی نخواهد داشت. همچنین C7GI دارای قابلیت HDR با پشتیبانی از فناوری Dolby Vision می باشد.

کیفیت صدا: سیستم صوتی 2.2 کاناله این تلویزیون دارای 2 بلندگو با خروجی صدای 10 وات می باشد. این تلویزیون همچنین دارای 2 ساب ووفر 10 واتی نیز می باشد. صدای دالبی و الترا ساراند به همراه فناوری Clear Voice III و حالت فراگیر OLED Surround باعث شده اند که کیفیت صدای این تلویزیون بسیار عالی باشد.

اتصالات و پورت ها: این تلویزیون دارای سه پورت USB و چهار پورت HDMI است. همچنین این تلویزیون دارای یک پورت کامپوننت و یک پورت کامپوزیت در کنار ورودی آنتن است. همانند سایر تلویزیون های رده بالا در این تلویزیون هم شاهد پورت LAN، وای-فای و خروجی هدفون هستیم. این تلویزیون از اتصالات بی سیم همانند WiDi، DLNA، Miracast و بلوتوث پشتیبانی می کند.

طراحی ظاهری: این تلویزیون ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد که جلوه ای خاص به خانه می بخشد. پایه های تلویزیون نیز بسیار زیبا و باکیفیت هستند. این تلویزیون بدنه ای بسیار باریک دارد و حاشیه های اطراف صفحه نمایش بسیار کم هستند که این موضوع باعث زیبایی بیشتر تلویزیون شده است. علاوه بر طراحی زیبا، کیفیت ساخت تلویزیون نیز بسیار بالاست. پشت تلویزیون نیز همانند اکثر OLED های الجی به رنگ سفید است.

امکانات جانبی: این تلویزیون از سیستم عامل Web OS 3.5 بهره می برد و از طریق فروشگاه نرم افزاری الجی می توان برنامه های مختلف را دانلود کرد. با وجود پردازنده 4 هسته ای، حرکت بین منوها و صفحات در این تلویزیون بسیار سریع است و هیچ کندی در آن مشاهده نمی شود. این تلویزیون همچنین دارای گیرنده دیجیتال داخلی از نوع DVB-T2 و ریموت کنترل هوشمند نیز می باشد.

نکات مثبت:

  • رزولوشن 4K
  • پنل OLED
  • سیستم عامل WebOS 3.5
  • طراحی زیبا
  • دارای HDR و Dolby Vision

LG 65UH95000GI

قیمت: حدود 10,000,000 تومان با گارانتی گلدیران

کیفیت تصویر و پنل: تلویزیون 65 اینچی UH95000 الجی دارای پنل IPS با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل (UHD) می باشد. زاویه دید 178 درجه ای و کنتراست بالای این تلویزیون حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. موتور پردازش تصویر Prime Mastering Engine تصاویر را به خوبی پردازش کرده و کیفیت تصویر بالایی را برای این تلویزیون به ارمغان می آورد. فرکانس انطباق تصویر این تلویزیون 1300 هرتز است و به این ترتیب در تصاویر با سرعت زیاد و صحنه های پرتحرک کیفیت بی نظیری دارد. این تلویزیون همچنین تصاویر سه بعدی را به صورت پسیو پخش می کند. یکی از مهمترین ویژگی های این تلویزیون پشتیبانی از تصاویر HDR است. این تلویزیون از فناوری DOLBY VISION برای پخش ویدیوهای HDR بهره می برد.

کیفیت صدا: سیستم صوتی 2.2 کانال این تلویزیون توسط یکی از برترین شرکت های جهان در این زمینه یعنی هارمن کاردن طراحی شده است. این تلویزیون دارای 2 بلندگو با مجموع توان خروجی 20 وات و 2 ساب ووفر قدرتمند با توان 20 وات می باشد و از صدای دالبی به همراه رمزگشای DTS و فناوری Clear Voice III بهره می برد.

اتصالات و پورت ها: الجی در زمینه اتصالات این تلویزیون همانند سایر بخش ها چیزی کم نگذاشته است. این تلویزیون از 3 پورت HDMI و 3 پورت USB در کنار 1 پورت کامپوننت و 1 پورت کامپوزیت بهره می برد و همچنین دارای خروجی صدا و خروجی هدفون نیز می باشد. این تلویزیون همانند سایر تلویزیون های رده بالا دارای پورت LAN و وای-فای داخلی (802.11ac) برای اتصال به اینترنت می باشد. در زمینه اتصالات بی سیم نیز این تلویزیون از انواع اتصالات رایج مانند: MHL، WiDi، Miracast، WiFi Direct، DLNA پشتیبانی می کند. این تلویزیون همچنین دارای بلوتوث نیز می باشد.

طراحی ظاهری: الجی در این تلویزیون از مواد باکیفیت و مرغوبی استفاده کرده است که با دیدن آن متوجه این قضیه خواهید شد. علاوه بر کیفیت بالای بدنه این تلویزیون دارای ظاهری بسیار زیبا و دلپسند می باشد. حاشیه های اطراف نمایشگر بسیار کم هستند. قاب باریک این تلویزیون نیز نمای خوبی به آن بخشیده است. پایه تلویزیون نیز بسیار زیبا و با کیفیت است.

امکانات جانبی: الجی در تلویزیون هیچ چیزی کم نگذاشته است و این تلویزیون را به جدیدترین فناوری های خود مجهز کرده است. سیستم عامل Web OS 3.0 با رابط کاربری ساده و جذاب خود در کنار پردازنده 4 هسته ای در این تلویزیون خودنمایی می کند. این تلویزیون همچنین دارای گیرنده دیجیتال داخلی از نوع DVB-T2 نیز می باشد.

نکات مثبت:

  • پنل IPS
  • مجهز به HDR از نوع DOLBY VISION
  • سیستم صوتی هارمن کاردن
  • پورت ها و اتصالات فراوان
  • سیستم عامل WebOS 3.0

Samsung 65MS9995

قیمت: حدود 12,000,000 تومان با گارانتی سام سرویس

کیفیت تصویر و پنل: تلویزیون 65 اینچی و منحنی 65MS9995 دارای صفحه نمایش LED با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل می باشد. فرکانس انطباق تصویر 2400 هرتزی این تلویزیون باعث شده است که تصاویر سریع با کیفیتی فوق العاده به نمایش درآیند. کنتراست بالا و موتور پردازش تصویر SUHD Remastering Engine کیفیت تصویر عالی را برای این تلویزیون به ارمغان آورده اند. زاویه دید این تلویزیون 178 درجه می باشد و رنگ هایی زنده و عمیق را تولید می کند. این تلویزیون قابلیت پخش تصاویر 3 بعدی را ندارد. از مهمترین ویژگی های این تلویزیون استفاده از تکنولوژی نانوکریستال می باشد که محدوده رنگی گسترده ای که طبق استاندارد DCI نود و دو درصد است ارائه می کند. این فناوری باعث ایجاد رنگ هایی دقیق تر در تلویزیون می شود. نقاط تنظیم رنگ در پنل هایی که از این تکنولوژی استفاده می کنند دو برابر بیشتر است بنابراین دقت رنگ ها در این نوع پنل ها بسیار بالاست به طوری که حتی می توان دقت رنگی بالاتر از میزانی که فیلم ساز در نظر داشته است به دست آورد. این تلویزیون همچنین از جدیدترین سیستم روشنایی تصویر استفاده کرده است که به آن اجازه می دهد تا HDR (محدوده دینامیکی بالا)، همراه با ویدئوی 10 بیتی را نیز پشتیبانی کند.

کیفیت صدا: این تلویزیون دارای سیستم صوتی 4.1 کاناله با 2 بلندگوی 20 وات و 2 ساب ووفر 10 واتی است. بلندی صدای این تلویزیون بسیار خوب است و صدای خروجی شفاف و باکیفیت می باشد. صدای سه بعدی، استفاده از سیستم پخش دالبی و رمزگشای صدای DTS از جمله امکانات صوتی این تلویزیون هستند که باعث شده اند کیفیت صدای آن بسیار بالا باشد.

اتصالات و پورت ها: پورت های ورودی این تلویزیون متشکل از چهار پورت HDMI، سه پورت USB، یک پورت کامپوزیت و یک پورت کامپوننت می باشد و دارای خروجی صدا و فاقد خروجی هدفون است. پورت LAN و وای-فای داخلی نیز جهت اتصال به اینترنت در این تلویزیون وجود دارند. قابلیت های اتصالی بی سیم نظیر بلوتوث، DLNA، WiDi و Wi-Fi Direct نیز در این تلویزیون به کار رفته است.

طراحی ظاهری: این تلویزیون ظاهری زیبا و چشم گیر دارد. قاب باریک و حاشیه های کم در اطراف صفحه نمایش جلوه زیبایی به این تلویزیون بخشیده اند. پایه تلویزیون نیز زیبا طراحی شده است.

امکانات جانبی: این تلویزیون هوشمند از یک پردازنده 4 هسته ای و قدرتمند بهره می برد که باعث می شود حرکت در منوها و اجرای نرم افزارها با سرعت بالایی انجام شوند و هیچگونه تاخیر و یا کندی در تلویزیون دیده نشود. این تلویزیون به سیستم عامل تایزن سامسونگ مجهز شده و امکانات نرم افزاری خوبی در آن تعبیه شده است. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2 و ریموت کنترل هوشمند نیز می باشد.

نکات مثبت:

  •  استفاده از تکنولوژی نانوکریستال
  • پشتیبانی از قابلیت HDR
  • پورت های فراوان
  • کیفیت صدای عالی

نکات منفی:

  •  عدم پخش تصاویر سه بعدی

 

Samsung 65Q78

قیمت: حدود 15,300,000 تومان با گارانتی سام سرویس

کیفیت تصویر و پنل: تلویزیون 65 اینچ و منحنی 65Q78 دارای رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل (4K) می باشد. فرکانس انطباق تصویر 240 هرتزی این تلویزیون باعث شده است که تصاویر سریع با کیفیتی فوق العاده به نمایش درآیند. کنتراست بالا و موتور پردازش تصویر Q Engine کیفیت تصویر عالی را برای این تلویزیون به ارمغان آورده اند. زاویه دید این تلویزیون 178 درجه می باشد و رنگ هایی زنده و عمیق را تولید می کند. این تلویزیون قابلیت پخش تصاویر 3 بعدی را ندارد.

از مهمترین ویژگی های این تلویزیون استفاده از تکنولوژی نانوکریستال می باشد که محدوده رنگی گسترده ای که طبق استاندارد DCI نود و دو درصد است ارائه می کند. این فناوری باعث ایجاد رنگ هایی دقیق تر در تلویزیون می شود. نقاط تنظیم رنگ در پنل هایی که از این تکنولوژی استفاده می کنند دو برابر بیشتر است بنابراین دقت رنگ ها در این نوع پنل ها بسیار بالاست به طوری که حتی می توان دقت رنگی بالاتر از میزانی که فیلم ساز در نظر داشته است به دست آورد. این تلویزیون همچنین از ال ای دی کارآمدتر و جدیدترین سیستم روشنایی تصویر استفاده کرده است که به آن اجازه می دهد تا HDR (محدوده دینامیکی بالا) ، همراه با ویدئوی 10 بیتی را نیز پشتیبانی کند. این تلویزیون جزو اولین سری از تلویزیون های QLED سامسونگ می باشد. این تلویزیون همچنین از تکنولوژی HDR10 بهره می برد.

کیفیت صدا: سیستم صوتی 4.2 کاناله این تلویزیون دارای 4 بلندگوی 5 وات و 2 ساب ووفر 10 واتی است. بلندی صدای این تلویزیون بسیار خوب است و صدای خروجی شفاف و باکیفیت می باشد. صدای سه بعدی، استفاده از سیستم پخش دالبی و رمزگشای صدای DTS از جمله امکانات صوتی این تلویزیون هستند که باعث شده اند کیفیت صدای آن بسیار بالا باشد. همچنین امکان اتصال هدست های بلوتوث نیز در این تلویزیون وجود دارد.

اتصالات و پورت ها: پورت های ورودی این تلویزیون متشکل از چهار پورت HDMI، سه پورت USB، یک پورت کامپوزیت و یک پورت کامپوننت می باشد و دارای خروجی صدا و هدفون است. پورت LAN و وای-فای داخلی نیز جهت اتصال به اینترنت در این تلویزیون وجود دارند. قابلیت های اتصالی بی سیم نظیر بلوتوث، DLNA، WiDi و Wi-Fi Direct نیز در این تلویزیون به کار رفته است.

طراحی ظاهری: این تلویزیون ظاهری زیبا و چشم گیر دارد. قاب باریک و حاشیه های کم در اطراف صفحه نمایش جلوه زیبایی به این تلویزیون بخشیده اند. پایه تلویزیون نیز زیبا طراحی شده است.

امکانات جانبی: این تلویزیون هوشمند از یک پردازنده 4 هسته ای و قدرتمند بهره می برد که باعث می شود حرکت در منوها و اجرای نرم افزارها با سرعت بالایی انجام شوند و هیچگونه تاخیر و یا کندی در تلویزیون دیده نشود. این تلویزیون فاقد سیستم عامل است و تنها دارای رابط هوشمند سامسونگ یا اسمارت هاب می باشد اما می توانید روی آن برنامه و بازی های موجود در مارکت تلویزیون را نصب کنید. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی از نوع DVB-T2 و ریموت کنترل هوشمند نیز می باشد.

نکات مثبت:

  • نمایشگر خمیده
  • بهره گیری از تکنولوژی نانوکریستال در صفحه نمایش
  • رزولوشن 4K
  • پورت ها و اتصالات فراوان

نکات منفی:

  • عدم پخش تصاویر سه بعدی
  • زاویه دید کم

LG 65E6GI

قیمت: حدود 17,600,000 تومان با گارانتی گلدیران

کیفیت تصویر و پنل: 65E6GI یکی از اعضای خانواده OLED های الجی است و دارای رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل (ULTRAHD) می باشد. این تلویزیون مجهز به موتور پردازشگر تصویرPerfect Mastering Engine می باشد. زاویه دید و کنتراست این تلویزیون به لطف فناوری OLED بسیار خوب است. این تلویزیون دارای قابلیت پخش تصاویر سه بعدی به صورت پسیو است. فرکانس انطباق تصویر این تلویزیون 120 هرتز است و در نمایش تصاویر سریع مشکلی نخواهد داشت. همچنین E6GI دارای قابلیت HDR با پشتیبانی از فناوری Dolby Vision می باشد.

کیفیت صدا: سیستم صوتی 2.2 کاناله این تلویزیون دارای 2 بلندگو با خروجی صدای 10 وات می باشد. این تلویزیون همچنین دارای 2 ساب ووفر 10 واتی نیز می باشد. سیستم صوتی تلویزیون توسط شرکت هارمن کاردن طراحی شده است که شرکت شناخته شده ای در زمینه سیستم های صوتی به حساب می آید. صدای دالبی و الترا ساراند به همراه فناوری Clear Voice III و حالت فراگیر OLED Surround باعث شده اند که کیفیت صدای این تلویزیون بسیار عالی باشد.

اتصالات و پورت ها: این تلویزیون دارای سه پورت USB و چهار پورت HDMI است. همچنین این تلویزیون دارای یک پورت کامپوننت و یک پورت کامپوزیت در کنار ورودی آنتن است. همانند سایر تلویزیون های رده بالا در این تلویزیون هم شاهد پورت LAN، وای-فای و خروجی هدفون هستیم. این تلویزیون از اتصالات بی سیم همانند WiDi، DLNA، Miracast و بلوتوث پشتیبانی می کند.

طراحی ظاهری: این تلویزیون ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد که جلوه ای خاص به خانه می بخشد. پایه های تلویزیون نیز بسیار زیبا و باکیفیت هستند. این تلویزیون بدنه ای بسیار باریک دارد و حاشیه های اطراف صفحه نمایش بسیار کم هستند که این موضوع باعث زیبایی بیشتر تلویزیون شده است. علاوه بر طراحی زیبا، کیفیت ساخت تلویزیون نیز بسیار بالاست. قسمت پایین تلویزیون محل قرارگیری بلندگوهاست و همانند یک ساندبار طراحی شده است.

امکانات جانبی: این تلویزیون از نسل سوم سیستم عامل Web OS بهره می برد و از طریق فروشگاه نرم افزاری الجی می توان برنامه های مختلف را دانلود کرد. با وجود پردازنده 4 هسته ای، حرکت بین منوها و صفحات در این تلویزیون بسیار سریع است و هیچ کندی در آن مشاهده نمی شود. این تلویزیون همچنین دارای گیرنده دیجیتال داخلی از نوع DVB-T2 و ریموت کنترل هوشمند نیز می باشد.

نکات مثبت:

  • رزولوشن 4K
  • پنل OLED
  • سیستم عامل WebOS 3.0
  • طراحی زیبا
  • دارای HDR و Dolby Vision

Sony KD-75X9400D

قیمت: حدود  24,000,000 تومان با گارانتی بازرگانی ایران

کیفیت تصویر و پنل: این تلویزیون 75 اینچی دارای صفحه نمایشی LED با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل می باشد. این تلویزیون همچنین دارای موتور پردازش تصویر 4K Processor X1 و 4K X-Reality Pro می باشد و فرکانس انطباق تصویر آن 800 هرتز است. این تلویزیون زاویه دید 178 درجه و کنتراست بالایی دارد. این تلویزیون قابلیت پخش تصاویر سه بعدی به صورت اکتیو را دارا می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های تلویزیون های سونی عمق رنگ خیره کننده و نمایش طبیعی رنگ ها می باشد که در این تلویزیون هم به خوبی قابل مشاهده است. بدون شک یکی از مهمترین ویژگی های این تلویزیون پشتیبانی از قابلیت HDR است. رزولوشن 4K به همراه قابلیت HDR باعث می شود که روشنایی تصویر بهبود یابد و کنتراست بیشتر شود و همچنین طیف رنگی گسترده تری را شاهد باشیم. چینش LEDهای مدل 75 اینچی تلویزیون X9400D از نوع تمام LED یا مستقیم می باشد.

کیفیت صدا: این تلویزیون مجهز به سیستم صوتی 4.1 کاناله می باشد که شامل 4 بلندگوی 7.5 واتی است. سونی در این تلویزیون از فناوری های صدای سه بعدی و دالبی و +Clear Audio به منظور افزایش کیفیت صدا استفاده کرده است.

اتصالات و پورت ها: این تلویزیون دارای 4 ورودی HDMI و 3 ورودی USB می باشد و در کنار آن ها 1 ورودی کامپوننت و 2 ورودی کامپوزیت قرار دارد. خروجی صدا و هدفون نیز در این تلویزیون دیده می شود. این تلویزیون از پورت LAN و وای-فای داخلی جهت اتصال به اینترنت بهره می برد و همچنین از اتصالات بی سیم نظیر WiFi Direct، DLNA و MHL و بلوتوث بهره می برد.

طراحی ظاهری: کیفیت ساخت این تلویزیون بسیار بالا است و همچنین باتوجه به حاشیه کم اطراف صفحه نمایش و پایه های فلزی زیبا ظاهری شیک و جذاب دارد. قاب باریک این تلویزیون نیز بر زیبایی آن افزوده است.

امکانات جانبی: این تلویزیون هوشمند از سیستم عامل اندروید 5.1.1 بهره می برد و رابط کاربری آن ساده و کاربردی است اما محدودیت های زیادی دارد و کمی تکراری شده است. X9400D دارای پردازنده قدرتمند 4 هسته ای و 16 گیگابایت حافظه داخلی می باشد. این تلویزیون همچنین دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2 نیز می باشد.

نکات مثبت:

  • رزولوشن 4K
  • قابلیت HDR
  • پورت های فراوان
  • طراحی زیبا

 

LG 65G6T

قیمت: حدود 38,000,000 تومان با گارانتی گلدیران

کیفیت تصویر و پنل: 65G6T تلویزیونی OLED و یکی از تلویزیون های رده بالای الجی می باشد که دارای رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل (ULTRAHD) است. این تلویزیون مجهز به موتور پردازشگر تصویر Perfect Mastering Engine می باشد. زاویه دید و کنتراست این تلویزیون به لطف فناوری OLED بسیار خوب است. این تلویزیون دارای قابلیت پخش تصاویر سه بعدی به صورت پسیو است. فرکانس انطباق تصویر این تلویزیون 120 هرتز است و در نمایش تصاویر سریع مشکلی نخواهد داشت. همچنین این تلویزیون دارای قابلیت HDR10 با پشتیبانی از فناوری Dolby Vision می باشد.

کیفیت صدا: سیستم صوتی 4.2 کاناله این تلویزیون دارای 2 بلندگو با خروجی صدای 20 وات می باشد. این تلویزیون همچنین دارای 1 ساب ووفر 20 واتی نیز می باشد. سیستم صوتی تلویزیون توسط شرکت هارمن کاردن طراحی شده است که شرکت شناخته شده ای در زمینه سیستم های صوتی به حساب می آید. صدای دالبی و الترا ساراند به همراه فناوری Clear Voice III و حالت فراگیر OLED Surround باعث شده اند که کیفیت صدای این تلویزیون بسیار عالی باشد.

اتصالات و پورت ها: این تلویزیون دارای سه پورت USB و چهار پورت HDMI است. همچنین این تلویزیون دارای یک پورت کامپوننت و یک پورت کامپوزیت در کنار ورودی آنتن است. همانند سایر تلویزیون های رده بالا در این تلویزیون هم شاهد پورت LAN، وای-فای و خروجی هدفون هستیم. این تلویزیون از اتصالات بی سیم همانند WiDi، DLNA، Miracast و بلوتوث پشتیبانی می کند.

طراحی ظاهری: این تلویزیون ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد که جلوه ای خاص به خانه می بخشد. پایه های تلویزیون نیز بسیار زیبا و باکیفیت هستند. این تلویزیون بدنه ای بسیار باریک دارد و حاشیه های اطراف صفحه نمایش بسیار کم هستند که این موضوع باعث زیبایی بیشتر تلویزیون شده است. علاوه بر طراحی زیبا، کیفیت ساخت تلویزیون نیز بسیار بالاست. قسمت پایین تلویزیون محل قرارگیری بلندگوهاست و همانند یک ساندبار طراحی شده است.

امکانات جانبی: این تلویزیون از نسل سوم سیستم عامل Web OS بهره می برد و از طریق فروشگاه نرم افزاری الجی می توان برنامه های مختلف را دانلود کرد. با وجود پردازنده 4 هسته ای، حرکت بین منوها و صفحات در این تلویزیون بسیار سریع است و هیچ کندی در آن مشاهده نمی شود. این تلویزیون همچنین دارای گیرنده دیجیتال داخلی از نوع DVB-T2 و ریموت کنترل هوشمند نیز می باشد.

نکات مثبت:

  • رزولوشن 4K
  • سیستم صوتی قدرتمند
  • پنل OLED
  • سیستم عامل WebOS 3.0
  • طراحی زیبا
  • دارای HDR10 و Dolby Vision

Samsung 88KS9800

قیمت: حدود 70,000,000 تومان با گارانتی سام سرویس

کیفیت تصویر و پنل: تلویزیون 88 اینچ و منحنی 88KS9800 دارای رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل می باشد. فرکانس انطباق تصویر 240 هرتزی این تلویزیون باعث شده است که تصاویر سریع با کیفیتی فوق العاده به نمایش درآیند. کنتراست بالا و موتور پردازش تصویر SUHD Remastering Engine کیفیت تصویر عالی را برای این تلویزیون به ارمغان آورده اند. زاویه دید این تلویزیون 178 درجه می باشد و رنگ هایی زنده و عمیق را تولید می کند. این تلویزیون فاقد قابلیت پخش تصاویر 3 بعدی است.

از مهمترین ویژگی های این تلویزیون استفاده از تکنولوژی نانوکریستال می باشد که محدوده رنگی گسترده ای که طبق استاندارد DCI نود و دو درصد است ارائه می کند. این فناوری باعث ایجاد رنگ هایی دقیق تر در تلویزیون می شود. نقاط تنظیم رنگ در پنل هایی که از این تکنولوژی استفاده می کنند دو برابر بیشتر است بنابراین دقت رنگ ها در این نوع پنل ها بسیار بالاست به طوری که حتی می توان دقت رنگی بالاتر از میزانی که فیلم ساز در نظر داشته است به دست آورد.

این تلویزیون همچنین از ال ای دی کارآمدتر و جدیدترین سیستم روشنایی تصویر استفاده کرده است که به آن اجازه می دهد تا HDR (محدوده دینامیکی بالا) ، همراه با ویدئوی 10 بیتی را نیز پشتیبانی کند. نوع چینش ال ای دی ها در KS9800 به صورت Full Array یا مستقیم است و به این ترتیب LEDها در تمام سطح پشت نمایشگر قرار دارند و شاهد پاشش رنگ ها در ابن تلویزیون نخواهید بود. این تلویزیون همچنین دارای تکنولوژی های Supreme UHD Dimming و Precision Black Pro نیز می باشد

کیفیت صدا: این تلویزیون دارای 2 بلندگوی 20 وات و 2 ساب ووفر 15 واتی است. بلندی صدای این تلویزیون بسیار خوب است و صدای خروجی شفاف و باکیفیت می باشد.استفاده از سیستم پخش دالبی و رمزگشای صدای DTS از جمله امکانات صوتی این تلویزیون هستند که باعث شده اند کیفیت صدای آن بسیار بالا باشد.

اتصالات و پورت ها: پورت های ورودی این تلویزیون متشکل از چهار پورت HDMI، سه پورت USB، یک پورت کامپوزیت و یک پورت کامپوننت می باشد و دارای خروجی صدا است. این تلویزیون فاقد خروجی هدفون است اما قابلیت اتصال به هدست های بلوتوث را دارا می باشد. پورت LAN و وای-فای داخلی نیز جهت اتصال به اینترنت در این تلویزیون وجود دارند. قابلیت های اتصالی بی سیم نظیر بلوتوث، DLNA، WiDi، Wi-Fi Direct و بلوتوث نیز در این تلویزیون به کار رفته است.

طراحی ظاهری: این تلویزیون با وجود قیمت بسیار بالایی که دارد اما تفاوت ظاهری خاصی با مدل های معمولی و ارزان قیمت سامسونگ ندارد. حاشیه های اطراف این تلویزیون کم هستند و نمایی فلزی و براق دارند. پایه های دستگاه نیز ظاهری براق و فلزی دارد اما مشابه سایر تلویزیون های سامسونگ است. به طور کلی این تلویزیون ظاهری خوبی دارد و کیفیت ساخت آن هم بالاست اما با این حال باتوجه به قیمت دستگاه انتظار چیزی بیش از این را داشتیم.

امکانات جانبی: این تلویزیون هوشمند از یک پردازنده 4 هسته ای و قدرتمند بهره می برد که باعث می شود حرکت در منوها و اجرای نرم افزارها با سرعت بالایی انجام شوند و هیچگونه تاخیر و یا کندی در تلویزیون دیده نشود. متاسفانه سامسونگ در این تلویزیون از سیستم عامل تایزن استفاده نکرده است و به یک مرورگر وب ساده و چند اپلیکیشن و یک فروشگاه نرم افزاری ضعیف و ناقص بسنده کرده است. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی و ریموت کنترل هوشمند نیز می باشد.

نکات مثبت:

  • نمایشگر خمیده
  • بهره گیری از تکنولوژی نانوکریستال در صفحه نمایش
  • رزولوشن 4K
  • پورت ها و اتصالات فراوان
  • سیستم صوتی قدرتمند
  • پشتیبانی از HDR

نکات منفی:

  • نبود قابلیت سه بعدی
  • قیمت بسیار بالا
  • ظاهر ساده
  • نداشتن سیستم عامل تایزن
اخبار مرتبط

بیشترین بازدید