جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراستقلال بازی باخته را برگرداند

استقلال بازی باخته را برگرداند

استقلال از یک آوردگاه مهم آسیایی با تساوی بیرون آمد و بازی باخته را برگرداند.به گزارش رتبه آنلاین از خبرآنلاین، دخترک روی دوش پدر نشسته بود و می‌رقصید. این یعنی استقلال به نتیجه ای که باید رسیده بود. بازی در نهایت با تساوی به پایان رسید. 2 بر 2 در خانه تیم حرفه‌ای قطری.

استقلال در نخستین بازی آسیایی‌اش از همان ابتدا سوار بر بازی بود. مصاف با الریان با ستاره‌های خارجی اما ملی پوشش در قطر مثل سوریا و تا به تا، خیلی زود به سود آبی‌ها شد. سرور جباروف خیلی زود گل زد. او توپ را کوبید به پای تا به تای سرشناس برزیلی. استقلال پیش افتاد.

بعد از این اما تا به تا که حس می‌کرد تحقیر شده، بازی را برگرداند. یک خطا، یک سانتر از تا به تا و گلزنی مهاجم الریان، بازی را یک بر یک کرد. در کمتر از 15 دقیقه، دوباره قطری‌ها گل زدند. باز هم تا به تا و این بار باز هم روی اشتباه دفاع وسط‌های استقلال یعنی مجید حسینی و پژمان منتظری.

تا به تا بعد گل سمت دوربین تلویزیونی رفت و حسابی فریاد کشید و بیانیه خواند.

استقلال اما در نیمه دوم سعی کرد بازی را برگرداند. تیام به زمین آمد و سعی کرد خوب بدود. علی قربانی هم که همین چند هفته قبل حسابی فحش خورده بود، نشان داد یک بازیکن اثرگذار است. تا به تا که بیرون رفت. پیرترهای تیم قطری که افتادند ، استقلال خوب می دوید. بقدری فشار آورد که سرانجام در حوالی دقیقه 90، سانتر زیبای امید ابراهیمی و ضربه سر تماشایی علی قربانی ، بازی را مساوی کند. استقلال در 4 دقیقه اضافه بازی حتی می توانست برنده باشد اما همین تک امتیاز هم برای آبی ها کافی بود تا ایرانی‌های توی ورزشگاه سر تا پا شادی و رقص باشند و کارگردان تلویزیونی بازی ها دختری را شکار کند که روی شانه‌های پدر به زیبایی می‌رقصد.

استقلال بازی‌های عجیبی در آسیا دارد. آنها هفته بعد را در عمان باید با الهلال بازی کنند و بعد هم با العین در این شهر اماراتی بازی دارند. یعنی در دور رفت اصلا در خانه بازی نمی‌کنند!

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید