جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیبازگشت روس‌ها به تهران با هواپیمای سوخو

بازگشت روس‌ها به تهران با هواپیمای سوخو

بعد از هشدارهای برجامی امریکا و ابهام در خصوص تحویل هواپیماهای خریداری شده ایران، بار دیگر گزینه هواپیماهای روسی به روی میز ایران بازگشت.

به گزارش رتبه آنلاین ،مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در این خصوص خبر داده است که یک فروند هواپیمای سوخو سوپرجت ۱۰۰ ،همراه تیم مهندسی این هواپیما در فرودگاه مهرآباد تهران فرود خواهد آمد. این خبر در حالی مخابره شده است که هنوز، بسیاری از مسافران ایرانی تجربه بد توپولوف ها را از یاد نبرده اند .

بر اساس این گزارش،  رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این خبر گفت:به دنبال طرح توسعه ناوگان کشور ، شرکت های هواپیمایی جهت افزایش ظرفیت ناوگان خود گزینه های مختلفی را تحت بررسی و انتخاب دارند.

وی با بیان این که این هواپیما دارای 100 صندلی پرواز بوده و قابلیت پروازهای منطقه‌ای و کوتاه برد را دارد،گفت: از دوشنبه23 بهمن در ساعت 10 الی 12 هواپیمای مذکور مورد بازدید ایرلاین های داخلی قرار خواهدگرفت.
حال باید دید که با وجود ابهام‌ها در خصوص دریافت هواپیماهای آمریکایی و اروپایی، آیا محدودیت های برجام باعث خواهد شد تا ناوگان هوایی ایران باز هم برگشت به عقب را ثبت کند یا خبر؟

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید