جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراجتماعی و شهریبازداشت مامور قلابی که موادفروشان را تیغ می‌زد

بازداشت مامور قلابی که موادفروشان را تیغ می‌زد

رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم(عج)، با اشاره به دستگیری یک سارق مامورنما در محدوده ازگل، گفت: این متهم با اسلحه و بیسیم قلابی از خرده فروشان مواد مخدر و معتادان اخاذی می کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین مافی به تشریح این خبر پرداخت و گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که رفتار فردی که با لباس شخصی بیسیم و سلاح کمری به همراه داشت توجه آنها را جلب کرده و برای بررسی به سمت وی تغییر مسیر دادند.

وی افزود: به محض این که ماموران به سمت این فرد مظنون تغییر مسیر دادند، وی اقدام به فرار کرد که در نهایت تحت تعقیب قرار گرفته و در حالی که سعی داشت تجهیزات همراهش با از خود دور کند، دستگیر شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: به این ترتیب، متهم دستگیر و به همراه تجهیزاتش که شامل، سلاح، بیسیم، دستبند و اسپری قلابی بود، به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده علاوه بر اعتراف به جرم خود مبنی بر جعل عنوان و اخاذی از شهروندان، اعلام داشت که با تجهیزات مذکور به سراغ خرده فروشان مواد مخدر و معتادان می رود و هم مواد مخدر و هم پول از آنها می گیرد.
رئیس کلانتری 164، اظهار داشت: به این ترتیب، پرونده متهم با اعترافاتش تکمیل شد و متهم تحت عنوان غصب عناوین دولتی و زورگیر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید