جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبرورزشیمسیر دشوار رونالدو برای هت تریک در The Best

مسیر دشوار رونالدو برای هت تریک در The Best

رونالدو شب گذشته برای دومین بار متوالی مرد سال فوتبال دنیا از نگاه فیفا شد و حالا قصد دارد در کسب این عنوان هت تریک کند.

به گزارش رتبه آنلاین به نقل از “ورزش سه”، کریستیانو رونالدو دوشنبه شب بهترین بازیکن مراسم سالانه فیفا برای معرفی برترین‌های فوتبال جهان (The Best) در سال ۲۰۱۷  معرفی شد.

او توانست با رای بیش‌تر نسبت به لیونل مسی و نیمار به این جایزه برسد. مهاجم رئال مادرید سال خیلی خوبی را پشت سرگذاشت و توانست به همراه تیمش فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود. هم‌چنین قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرد. این موضوع در آرا تاثیرگذار بود. رونالدو اکنون در انتظار توپ طلا است. چالش بعدی مهاجم پرتغالی کسب سومین جایزه پیاپی  The Best است که چند نکته کلیدی در رابطه با آن وجود دارد.

لالیگا: رونالدو و رئال مادرید رقابت‌های باشگاهی در ‌اسپانیا را خیلی خوب شروع نکردند. سفیدپوشان پنج امتیاز کم‌تر نسبت به بارسلونا صدرنشین دارند و رونالدو تنها یک گل در ۹ هفته‌ به ثمر رسانده است. او تنها توانسته است دروازه‌ ختافه را در این مدت باز کند.

البته مهاجم پرتغالی چهار هفته‌ را به خاطر محرومیت از دست داد. از طرفی لیونل مسی رقیب اصلی‌اش در لالیگا یازده گل به ثمر رسانده است. نیمار نیز دیگر رقیب او در لیگ یک فرانسه برای پاری ‌سن‌ ژرمن هفت بار گلزنی کرده است. فتح لالیگا برای سومین بار به همراه رئال مادرید و افزایش تعداد گل‌هایش به او شانس بیش‌تری برای تکرار The Best خواهد داد.

لیگ قهرمانان اروپا: این تورنمنت، محبوب رونالدو است. مهاجم پرتغالی در این بازی‌ها تاثیرگذارتر ظاهر می‌شود و او می‌تواند در مهم‌ترین رقابت‌های باشگاهی توجه همه را به خود جلب کند.

پایان فصل ۱۷ – ۲۰۱۶ برای رونالدو فوق‌العاده‌ بود. او توانست پنج گل برابر بایرن مونیخ (یک چهارم نهایی)، سه گل برابر اتلتیکومادرید (نیمه نهایی) و دو گل در فینال مقابل یوونتوس به ثمر برساند. مهاجم پرتغالی بهترین بازیکن این رقابت‌ها شد و نقش مهمی در فتح دوازدهمین قهرمانی رئال مادرید در این بازی‌ها داشت. او توانست برای چهارمین بار به این عنوان برسد. رونالدو در فصل جدید پنج گل در سه بازی به ثمر رسانده و بالاتر از مسی و نیمار دو گله است.

جام جهانی باشگاه‌ها: او سال گذشته در این بازی‌ها چهار گل به ثمر رساند و توانست در فینال هت تریک کند. رونالدو بهترین بازیکن این جام شناخته شد. رئال دوباره در این فصل در این بازی‌ها حضور خواهد داشت و می‌خواهد از عنوان خود دفاع کند. هم‌چنین رونالدو می‌تواند دوباره بهترین بازیکن این رقابت‌ها شود و به تعداد گل‌هایش بیفزاید.‌

کوپا دل ری: رونالدو در فصل ۱۷ – ۲۰۱۶ نتوانست در همه بازی‌ها به میدان برود. او نه در مرحله یک هشتم نهایی و نه یک چهارم نهایی حضور داشت و رئال در مرحله یک چهارم نهایی مقابل سلتاویگو شکست خورد و حتی یک گل هم به ثمر نرساند.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه: این بازی‌ها به همراه لیگ قهرمانان اروپا بهترین فرصت رونالدو برای درخشش است. تیم‌ ‌ملی پرتغال به جام جهانی صعود کرده است و می‌تواند افتخار یورو ۲۰۱۶ را تکرار کند. از طرفی تیم‌ ‌ملی آرژانتین به همراه لیونل مسی و برزیل با نیمار نیز از شانس قهرمانی برخوردارند. روسیه چهارمین تجربه مهاجم مادرید است. او در سه دوره حضورش در این بازی‌ها توانسته است سه گل به ثمر برساند و تا جایگاه یک چهارم نهایی (جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان) رسیده است. یک عملکرد خوب پرتغال در جام جهانی پیش‌رو می‌تواند مهاجم مادرید را به سومین The Best نزدیک کند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید