جمعه 10 فروردین 1403
خانهنظام‌های رتبه‌بندیتازه‌های رتبه‌بندیرکورد فوق العاده دی بروین در لیگ جزیره

رکورد فوق العاده دی بروین در لیگ جزیره

کوین دی بروین

ستاره بلژیکی منچسترسیتی به رکورد فوق العاده‌ای در لیگ برتر انگلیس در زمینه پاس گل رسید.

به گزارش رتبه آنلاین، ایسنا و به نقل از سان، منچسترسیتی توانست در دیدار خود در هفته بیست و چهارم لیگ جزیره با یک گل در زمین شفیلدیونایتد به برتری برسد تا رتبه دوم تیم گواردیولا تثبیت شود.

سرخیو آگوئرو که بازی را از روی نیمکت شروع کرد، به زمین بازی آمد و توانست گل تیمش را روی پاس گل کوین دی بروین به ثمر برساند. دی بروین با این پاس گل یک رکورد خوب در تاریخ لیگ برتر ثبت کرد. این بازیکن بلژیکی به اولین بازیکن در تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شد که توانست در سه فصل حداقل ۱۵ پاس گل برای تیمش ثبت کند تا او گل‌سازترین بازیکن سیتی در لیگ برتر نیز لقب بگیرد.

کوین دی بروین یکی از بهترین استعدادهای جوان در فوتبال اروپاست که خیلی راحت از چلسی جدا شد و در ولفسبورگ درخشید تا تبدیل به بهترین پاسور بوندسلیگا در یک فصل شود. او در ادامه با رفتن به منچسترسیتی توانست هنر گل‌سازی خودش را در این تیم به بهترین شکل ممکن ارائه دهد.

منچسترسیتی در بازی بعدی خود باید در جام حذفی به دیدار فولام برود و در ادامه در دیدار برگشت خود در جام اتحادیه با منچستریونایتد تقابل خواهد کرد. سیتی دیدار رفت را توانست با نتیجه ۳ بر یک از یونایتد در اولدترافورد پیروز شود تا در آستانه کسب رسیدن به فینال این رقابت‌ها باشد و حالا در دیدار برگشت با تیمی بازی خواهد کرد که این بار مارکوس راشفورد را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید