پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلیحضور«البرز استیل(پارس غدیر)» در دور تازه رتبه‌بندی و رقابت اقتصادی

حضور«البرز استیل(پارس غدیر)» در دور تازه رتبه‌بندی و رقابت اقتصادی

شرکت البرز استیل(پارس غدیر) با حضور در دور جدید رتبه بندی و رقابت اقتصادی، در عمل شفافیت عملکرد شرکتی خود را به اثبات رسانده است.

به گزارش رتبه آنلاین،  در روز چهار شنبه 13 آذر سال ۹۸ جلسه ای در محل آن شرکت برگزار شد که رتبه بندی اولیه این شرکت در قالب آن ارائه شد.

بر اساس این گزارش، احسان جنتی مجری رتبه بندی گروه پارسیان هوشمند،،به همراه  سمیه اشتری  مسئول پیگیری شرکت رتبه بندی با تیم همراه در این جلسه که با حضور مدیر عامل آن شرکت برگزار شد، روند این رتبه بندی را بررسی کردند.

 

معرفی شرکت البرز استیل

شرکت البرز استیل با بیش از۳۰سال سابقه فعالیت در زمینه واردات محصولات استنلس استیل به منظور تهیه و تامین تجهیزات صنعتی در صنایع غذایی ، بهداشتی ، شیمیایی ، نفت ، گاز ، پتروشیمی و فولاد سازی آغاز به کار کرده است.

کلیه محصولات ارائه شده مطابق استانداردهای بین المللی همچون ISO،DIN،SMS،ASME،ASTM،AISI،ANSIو … است. این شرکت در حال حاضر نیازهای بسیاری از پروژه های صنعتی را با کیفیت قابل قبول و در زمان مناسب ارائه می دهد.جدا از کیفیت محصولات قابل عرضه خدمات پس از فروش و ارائه مدارک فنی همیشه از موارد مورد توجه مشتری های این شرکت می باشد.ما قادر هستیم محصولات ارائه شده را با استانداردهای موجود گواهی کرده یا بنا به درخواست مشتری تائیدیه مراکز معتبری چون بازرسی SGS،IEI،BSIو…. در این زمینه کسب نمائیم.

این بازرگانی با برخورداری از کادری مجرب و روابط گسترده با کارخانه جات معتبر تولید کننده علاوه بر موجودی انبارها خود لوله – تیوپ- اتصالات-فلنج و انواع شیر آلات در سایز کلاس و فشار های مختلف از کشورهای آسیایی و اروپایی و همچنین تجربه سالها فعالیت با پروژه ها و شرکت های مختلف آمادگی دارد تا در کوتاهترین زمان و با مناسب ترین قیمت و کیفیت مطلوب مطابق با استانداردهای مورد نظر مهندسان مشاور طرح،کالاهای سفارشی پروژه ها را تامین نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید