پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
خانهخبرورزشیگواردیولا: آمدن به سیتی بهترین تصمیم من بود

گواردیولا: آمدن به سیتی بهترین تصمیم من بود


سرمربی منچسترسیتی اعلام کرد حضور در منچسترسیتی بهترین تصمیم بوده است که او در دنیای مربیگری خود گرفت.

به گزارش رتبه آنلاین، ایسنا و به نقل از دیلی میل، پپ گواردیولا در اولین فصل حضور در منچسترسیتی نتوانست با این تیم جام کسب کند ولی در ادامه توانست این تیم را به دو قهرمانی در لیگ برتر برساند.

سرمربی ۴۸ ساله گفت: حضور در منچسترسیتی بهترین تصمیمی بود که من گرفتم. حضور در سیتی فوق العاده است و تجربه باورنکردنی برای من دارد. در سیتی همه ارتباط خوبی با هم دارند. در فصل اول هم که قهرمان نشدیم، هیات مدیره حمایت خیلی خوبی از من کرد. در دو فصل اخیر کاری که ما در سیتی کردیم فوق العاده کم نظیر بوده است. واقعا بهترین تصمیم برای من بود که هدایت سیتی را بر عهده بگیرم.

او درباره حضور در بایرن مونیخ گفت: به پیشنهاد بایرن نمی‌توان “نه” گفت. شاید در عمر مربیگری شما یک بار رخ دهد که باشگاهی چون بایرن مونیخ خواستار جذب شما باشد و من خیلی خوشحال شدم که برای من این اتفاق رخ داد. همیشه فکر می‌کردم بعد از بارسلونا راهی انگلیس می‌شوم ولی خیلی زود بود و به همین خاطر تصمیم گرفتم راهی بایرن مونیخ شوم.

این مربی پر افتخار ۲۷ قهرمانی در کارنامه خود دارد ولی یک فینال خیلی برای او با بقیه متمایز کننده است و آن هم دیدار با منچستریونایتد در فینال ومبلی است که بارسلونا توانست ۳ بر یک پیروز شود. وین رونی گل پدرو را در آن دیدار پاسخ داد ولی داوید ویا و لیونل مسی گل‌های دیگری برای آبی و اناری‌ها به ثمر رساندند.

گواردیولا در پایان گفت: تقابل با فرگوسن که مربی فوق العاده‌ای محسوب می‌شود برای من خیلی جالب بود. ومبلی برای من یادآور خاطرات خوبی است. در ورزشگاه قدیمی ومبلی به عنوان بازیکن قهرمان شدم و به عنوان مربی هم به این افتخار رسیدم.

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید