سه‌شنبه 29 اسفند 1402
خانهخبرحتما آپدیت جدید واتس‌اپ را دریافت کنید!

حتما آپدیت جدید واتس‌اپ را دریافت کنید!

کارشناسان امنیتی به کاربران گوشی‌های اندرویدی توصیه کرده‌اند که جدیدترین آپدیت واتس‌اپ را به منظور حفاظت از حریم خصوصی و ارتقای امنیت سایبری دستگاه خود دریافت کنند.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، پس از آنکه اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ برای سیستم عامل آی‌اواس قابلیت امنیتی جدیدی را تحت عنوان قفل اثرانگشت (fingerprint lock) برای گوشی‌های آیفون ارائه کرد، حالا به نظر می رسد که این قابلیت را برای گوشی‌های اندرویدی نیز منتشر کرده است تا کاربران بتوانند به حفاظت از حریم خصوصی و ارتقای امنیت سایبری در گوشی خود بپردازند.

حالا به تازگی کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری به کاربران گوشی‌های اندرویدی توصیه کرده‌اند که هرچه سریعتر آپدیت جدید واتس‌اپ را دریافت کرده و قابلیت مذکور را فعالسازی کنند.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، قابلیت قفل اثرانگشت (fingerprint lock) به کاربران اجازه می‌دهد تا با بهره‌گیری از سیستم حسگر اثرانگشت موجود بر روی گوشی‌های هوشمند، دسترسی افراد ناشناس و غریبه به اطلاعات شخصی خود را مسدود کنند و بدین ترتیب امنیت سایبری این اپلیکیشن  پیام‌رسان را ارتقا و بهبود بخشند.

کاربران همچنین برای فعالسازی این قابلیت جدید در واتس‌اپ باید به بخش تنظیمات این اپلیکیشن رفته و بعد با مراجعه به قسمت حساب کاربری (Account) وارد حریم خصوصی (Privacy) شوند و گزینه قفل اثرانگشت (Fingerprint lock) را فعالسازی کنند. در آخر تمامی مراحل مذکور، برای اطمینان از اینکه تنظیمات مربوطه را درست اجرا کرده‌اید، لازم است تا بر روی گزینه باز کردن از طریق اثرانگشت (Unlock with fingerprint) کلیک کنید.

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید