پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلیرتبه‌بندی بهترین مدل خودروهای نیسان موتورز

رتبه‌بندی بهترین مدل خودروهای نیسان موتورز

2

کارشناسان فعال در صنعت خودرو به تازگی فهرستی از برترین و محبوب‌ترین مدل خودروهای شرکت نیسان موتورز را منتشر کرده‌اند.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، نیسان موتورز بدون شک یکی از بزرگترین و خوش‌نام‌ترین شرکت‌های خودروسازی ژاپن به شمار می‌رود که توانسته است سال‌های سال سهم قابل توجهی را از بازارهای جهانی در کشور و قاره های مختلف اعم از آسیا، اروپا، آمریکا، استرالیا و آفریقا تصاحب کند و نام و آوازه خوبی را برای خود به ارمغان بیاورد.

حالا به تازگی کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت خودرو با انتشار گزارشی در وب سایت carfromjapan درمورد محبوب‌ترین، بهترین و پرفروش‌ترین خودروهای برند نیسان ژاپن نوشته و با بررسی میزان استقبال مشتریان در بازارهای جهانی، یک فهرست رده بندی از آنها را منتشر کرده اند.

در زیر به ترتیب نام ۱۰ خودروی محبوب و برتر تولید شده توسط شرکت نیسان موتورز ژاپن ذکر شده است:

1. نیسان کوئست

این خودرو یک مینی ون با قدرت موتور ۲۶۰ اسب بخار ۳.۵ لیتری است که تفاوت چندان زیاد و فاحشی میان نسل اول تا سوم آن به وجود نیامده است. نیسان کوئست بدون شک یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای علاقمندان به خریداری مینی‌ون در جهان به شمار می‌رود و از بزرگترین رقبای آن می‌توان به هوندا ادیسی و تویوتا سی‌نا اشاره کرد.

2. نیسان روگ

نیسان روگ که یکی از برترین خودروهای کراس اوور در جهان به شمار می‌رود، برای استفاده در انواع شهر و کشورهای مختلف با شرایط آب و هوایی گوناگون مناسب است و دارای تمامی قابلیت‌های جدید خودروهای روز دنیاست. این خودرو همچنین امکان اضافه کردن یک ردیف دیگر ( ردیف سوم) در آخر خودرو را نیز داراست.

3. نیسان آلتیما

نیسان آلتیما یک خودروی سواری سایز متوسط است که راه اندازی خط تولید آن از سال ۱۹۹۳ میلادی توسط شرکت نیسان موتورز ژاپن تاکنون خیل عظیمی از مشتریان بازارهای جهانی را به سمت و سوی خود جلب کرده است و هر ساله نسل های جدیدی از این مدل خودرو با قابلیت های جدید و منحصر بفردی روانه بازار می شود.

4. نیسان ان وی ۲۰۰

نیسان ان وی ۲۰۰ بدون شک یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای خریداری خودروهای ون کامپکت به شمار می‌رود که در دو نوع اس و اس‌تریم قابل دسترسی، خریداری و استفاده برای مشتریان است و تاکنون توانسته است طرفداران این نوع خاص از خودروها به سمت و سوی خود جذب کند.

5. نیسان جوک

نیسان جوک به عنوان یک خودروی هاچ‌بک از سوی شرکت نیسان موتورز ژاپن طراحی و تولید شده است، در سال‌های اخیر در بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی مورد استقبال فراوانی از سوی مشتریان قرار گرفته است.

6. نیسان فرانتی‌یر

این خودرو به یک موتور چهار سیلندر یا V۶ تجهیز شده است که در مقایسه با مدل قبلی، بزرگتر و قدرتمندتر شده و می‌تواند رضایت بسیاری از مشتریان و علاقمندانش را  به دست بیاورد.

7. نیسان سنترا

یکی از بهترین گزینه‌های کارشناسان فعال در بازار خودرو برای خرید خودرو، نیسان سنتراست که خط تولید آن از سال ۱۹۸۲ میلادی تاکنون فعال بوده و با حضور در بازارهای جهانی، توانسته نام و آوازه خوبی را برای خود به ارمغان بیاورد و برای سالها، یکی از محبوب‌ترین خودروهای تولید شده توسط این خودروساز ژاپنی محسوب شود.

8. نیسان ورسا نوت

این خودرو نسخه هاچ‌بک و کوچک نیسان ورساست که نام دیگر آن ورسا هاچ بک است. از برترین و برجسته‌ترین نقاط قوت این خودرو می‌توان به طراحی داخلی زیبا و جذاب و همچنین مصرف بهینه سوخت اشاره کرد که تاکنون نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان را به سمت خود جلب کرده است. همچنین از بزرگترین رقبای این خودرو می‌توان از کیا سول و هوندا فیت نام برد.

9. نیسان ورسا

به عقیده کارشناسان و تحلیلگران صنعت خودرو، نیسان ورسا برای آسایش، رفاه و سهولت استفاده مشتریان از خودروی سواری خود طراحی و تولید شده است. از نقاط قوت این خودرو می‌توان به مصرف بهینه سوخت و همچنین سواری عالی آن اشاره کرد.

10. نیسان تایتان

در آخر، نیسان تایتان همانطور که از نامش معلوم است، به منظور رقابت با سایر وانت پیکاپ‌های قدرتمند و زیبای تولید شده توسط سایر خودروسازان مشهور در جهان طراحی و ساخته شده است. هرچند که به عقیده کارشناسان خودرو نتوانسته به خوبی از پس رقبای قدرتمند خود بربیاید و در بسیاری از موارد از آنها ضعیف‌تر است.

 
اخبار مرتبط

بیشترین بازدید