سه‌شنبه 29 اسفند 1402
خانهاسلایدر اصلیآغاز فرایند رتبه‌بندی صنايع پلاستيك و بسته‌بندی محب قزوين

آغاز فرایند رتبه‌بندی صنايع پلاستيك و بسته‌بندی محب قزوين

شرکت مجموعه صنايع محب قزوين به منظور تعیین رتبه خود در حوزه صنایع پلاستیک و بسته بندیدر طرح ملی رتبه بندی فعالان اقتصادی ثبت نام کرد تا با افزایش شفاف­ سازی موجبات بهبود در محیط کسب و کار فراهم آورد.

به گزارش رتبه آنلاین، عملکرد این شرکت براساس مدل رتبه بندی اتاق ایران  در یک فرآیند 45روزه طی سه سال گذشته در چهار حوزه توان اقتصادی، توان رقابتی در کسب و کار، مدیریت و صلاحیت حرفه ای و هم چنین مسئولیت‌پذیری اجتماعی ومشتری مداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

فرشید شکرخدایی مدیرعامل گروه پارسیان هوشمند، کیوان منتظری و احسان جنتی فرد مسوول هماهنگی پرونده رتبه‌بندی از طرف گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی) و مدیران ارشد سازمان به همراه چندی از اعضای هیئت مدیره در جلسه حضور داشتند.

در ادامه این رویداد هم ، از محل کارخانه بازدید انجام و مقرر شد تا  ارسال مستندات تکمیلی توسط این شرکت پیگیری شود.

 

معرفی شرکت

مجموعه صنايع پلاستيك و بسته بندي محب قزوين، در سال 1377 با توجه به نیاز روز افزون در عرصه های بین المللی و داخلی به تنوع بسته‌بندی به عنوان اولين توليد کننده تيوب هاي پلاستیکی پنج لايه با قابليت چاپ هشت رنگ در ايران و منطقه تأسیس شد. از همان بدو تأسیس همواره تلاش در جهت “تولید محصولات با کیفیت در جهت تأمین رضایت مشتریان و بهبود مستمر” را در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و در ابعاد گوناگون ظرفیت تولید، کیفیت و تنوع محصولات، شبکه توزیع سراسری و صادرات گسترش و پیشرفت قابل توجهی داشته است.

تيوب هاي پنج لايه پلاستيكي(فاز اول) به منظور تامين نيازهاي صنايع آرايشي، بهداشتي، دارويي و غذايي در سال 1378 راه اندازي و با ظرفيت حدود 35 میلیون عدد تیوب در سال مـورد بهـره بـرداري قـرار گـرفـته است. فاز دوم تولید تیوب پنج لایه پلاستیکی نیز در سال 84 مورد بهره برداری قرار گرفته که در حال حاضر ظرفیت تولید تیوب پلاستیکی بالغ بر 75 میلیون تیوب است.

این شرکت با مشاوره متبحرترین کارشناسان صنعت بسته بندی اقدام به سفارش و خرید پیشرفته ترین ماشین آلات تولید تیوب از کشورهای سوییس و آلمان نموده است. نصب و راه اندازی خطوط تولید در راستای تجهیز و توسعه با حضور کارشناسان شرکت Battenfeld ,Breyer و B.A.S.F آلمان- Madag ,Aisa ,Polytype سوییس و KPG ژاپن، انجام پذیرفته است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید