جمعه 31 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلیرتبه بندی گهر دانه شرق در طرح ملی رتبه بندی فعالان اقتصادی

رتبه بندی گهر دانه شرق در طرح ملی رتبه بندی فعالان اقتصادی

 

شرکت گهر دانه شرق به منظور تعیین رتبه خود در حوزه تولید و فرآوری خوراک دام، طیور و آبزیان، در طرح ملی رتبه بندی فعالان اقتصادی ثبت نام کرد تا با افزایش شفاف­سازی موجبات بهبود در محیط کسب و کار فراهم آورد. 

به گزارش رتبه آنلاین،  عملکرد این شرکت براساس مدل رتبه بندی اتاق ایران  در یک فرآیند 45روزه طی سه سال گذشته در چهار حوزه توان اقتصادی، توان رقابتی در کسب و کار، مدیریت و صلاحیت حرفه ای و هم چنین مسئولیت پذیری اجتماعی ومشتری مداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پریسا فرمانی و احسان جنتی فرد مسوول هماهنگی پرونده رتبه بندی از طرف گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی) و مدیران ارشد شرکت گهر دانه شرق در جلسه حضور داشتند.

بر پایه این گزارش، این رویداد که همراه با ارائه رتبه‌بندی اولیه این شرکت توسط احسان جنتی فرد بود.

در ادامه این رویداد هم ، از محل کارخانه بازدید انجام و مقرر شد تا  ارسال مستندات تکمیلی توسط این شرکت پیگیری شود.

معرفی شرکت

گروه تولیدی و بازرگانی گهردانه ی شرق با همت مدیران مجرب و پر تلاش، با کادر علمی متبحر فعالیت خود را در زمینه ی تولید و فرآوری خوراک دام، طیور و آبزیان ، صادرات – واردات نهاده های دامی و تولید مکمل های خوراکی آغاز نمود. کارخانه ی خوراک دام، طیور و آبزیان این مجموعه در کیلومتر ۴۰ جاده مشهد – باغچه واقع شده است. موقعیت مکانی این کارخانه به گونه ای است که از دسترسی آسان و مطلوب به بزرگراه های شرق به غرب و شمال به جنوب و همچنین شبکه ریلی بین المللی برخوردار است. ظرفیت تولیدی این واحد تولیدی ۱۰۰۰ تن در روز است.

نکات برجسته و حائز اهمیت در این شرکت به شرح ذیل است:

بهره گیری از کادر علمی مجرب در تخصص های گوناگون
دریافت استانداردهای ملی و بین المللی ایزو ۹۰۰۱ و ۲۲۰۰۰ ، GMP و HACCP
ایجاد گروه تحقیق و توسعه (R&D) و مزرعه تحقیقاتی جهت انجام تحقیقات مورد نیاز صنعت دام و طیور و بومی سازی آخرین یافته های علمی- تحقیقی
ارائه خدمات فنی قبل و بعد از فروش با بهترین نرم افزارها، امکان خرید اینترنتی  و ارتباط مستمر با مدیران فنی واحدهای تولیدی با شعار محوری:ما هرمحصولی را تولید نمی­ کنیم، بلکه آنچه را که مشتری نیاز دارد و به دلخواه او، تولید و عرضه می­ کنیم.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید