جمعه 10 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلیآغاز رقابت گهر کالای نوین شرق در طرح ملی رتبه‌بندی

آغاز رقابت گهر کالای نوین شرق در طرح ملی رتبه‌بندی

جلسه رتبه اولیه شرکت گهر کالای نوین شرق از سوی مجری رتبه بندی و با توجه به مدارک ارسالی شرکت مذکور با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد ارایه شد.

به گزارش رتبه آنلاین، رتبه بندی این شرکت توسط مجری رتبه بندی آغاز شده بود و بر همین اساس، جلسه ای با حضور مدیران ارشد این شرکت در محل شرکت برگزار شد؛ تا کم و کیف رتبه‌بندی و نیازمندی های این بخش بررسی شود.

بر پایه این گزارش، جلسه رتبه اولیه شرکت از سوی مجری رتبه بندی و با توجه به مدارک ارسالی شرکت مذکور با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد ارایه شد.
پریسا فرمانی کارشناس و احسان جنتی فرد مسوول پیگیری رتبه‌بندی گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی)  در این جلسه حضور داشتند و از نزدیک با روند فعالیت‌های این شرکت آشنا شدند.

شرکت گهر کالای نوین شرق به منظور تعیین رتبه خود در حوزه بازرگانی در طرح ملی رتبه بندی فعالان اقتصادی ثبت نام کرد تا با افزایش شفاف­ سازی موجبات بهبود در محیط کسب و کار فراهم آورد .عملکرد این شرکت براساس مدل رتبه بندی اتاق ایران  در یک فرآیند 45روزه طی سه سال گذشته در چهار حوزه توان اقتصادی، توان رقابتی در کسب و کار، مدیریت و صلاحیت حرفه ای و هم چنین مسئولیت پذیری اجتماعی و مشتری مداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معرفی شرکت

شرکت بازرگانی گهرکالای شرق با سابقه ای درخشان و افتخارآمیز، اینک جزیی از بزرگترین واردکنندگان نهاده های دامی و کشاورزی در ایران عزیز است. طیف وسیعی از محصولات کشاورزی از جمله دانه های خوراکی، روغنی و انواع کنجاله توسط شرکت گهرکالای شرق وارد کشور می‌شود که تا کنون مورد استقبال مرغداران و دامداران در نقاط مختلف کشور قرار گرفته است.  قیمت مناسب همراه با کیفیت ممتاز کالاهای ارائه شده مزیت رقابتی این شرکت در مقایسه با سایر شرکت های صنعت واردات محصولات دامی و کشاورزی محسوب می شود. همکاری پاید ار گهرکالای شرق با کارخانجات تولیدی خوراک دام، طیور و آبزیان و همچنین شرکت های تولید کننده آرد خوراکی از نقاط قوت این شرکت است. لازم به ذکر است ، در حال حاضر بیش از صد کارخانه فعال در سطح کشور محصولات اولیه خود را به طور مستقیم از این شرکت تامین می‌کنند. یکی دیگر از نقاط قوت این شرکت صادرات خوراک آماده دام، طیور، آبزیان و حیوانات خانگی به کشورهای همسایه است. در نهایت شرکت گهر کالای شرق مفتخر است تا کالا های وارداتی به شرح زیر را به کلیه مرغداران، دامداران و کارخانجات تولیدی محصولات دامی و کشاورزی تقدیم کند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید