پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیبررسی کم‌وکیف رتبه‌بندی و نیازمندی‌های مادیران

بررسی کم‌وکیف رتبه‌بندی و نیازمندی‌های مادیران

در راستای رتبه بندی  شرکت مادایران  توسط مجری رتبه بندی، جلسه ای با حضور مدیران ارشد این شرکت در محل شرکت برگزار شد تا کم و کیف رتبه بندی و نیازمندی‌های این بخش بررسی شود.

به گزارش رتبه آنلاین،عملکرد این شرکت براساس مدل رتبه بندی اتاق ایران  در یک فرآیند 45روزه طی سه سال گذشته در چهار حوزه توان اقتصادی، توان رقابتی در کسب و کار، مدیریت و صلاحیت حرفه ای و هم چنین مسئولیت پذیری اجتماعی ومشتری مداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

شرکت مرکز ماشین های اداری ایران به منظور تعیین رتبه خود درحوزه فعالیت صنایع IT  در طرح ملی رتبه بندی فعالان اقتصادی ثبت نام کرد تا با افزایش شفاف­سازی موجبات بهبود در محیط کسب و کار فراهم آورد .

در این جلسه که به تشریح نتایج اولیه بررسی و بازدید از این شرکت اختصاص داشت، فرشید شکرخدایی مدیرعامل گروه پارسیان هوشمند ، کیوان منتظری و احسان جنتی فرد مسوول هماهنگی پرونده رتبه بندی، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد شرکت مادیران حضور داشتند. تیم رتبه بندی از نزدیک با روند فعالیت‌های این شرکت آشنا شدند.

 

معرفی شرکت:

گروه مادیران که در سال 1343 تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه IT در ایران است. این کسب و کار شامل شرکت های ثبت شده در بورس و همچنین شرکت های خصوصی است که توسط چندین نسل از خانواده و مدیرانی کاملا حرفه ای اداره می‌شود. بیش از 50 سال تجربه موفق در ارائه کالاهای باکیفیت و خدمات پس از فروش آنها در سراسر کشور از افتخارات مادیران است.

به جهت حسن عملکرد و اعتبار خود، طی سالیان متمادی به عنوان نماینده انحصاری شرکت های معتبر بین المللی انتخاب شده و محصولات آنها را به سراسر ایران معرفی کرده ایم. شرکت مادیران نماینده انحصاری برندهایی همچون LG Electronics، Sharp، Epson و Renault Trucks است که سابقه برخی از این همکاری ها به دهه 1340 بازمی گردد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید